Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Ja, ik heb mijn jurk bij Aphrodite vandaan. Ik werd erg netjes geholpen. Vooral bij de eerste keer jurk zoeken zeg maar. Ik wist ook wel precies wat ik wilde.
Toen ik had gekozen (ik wist het meteen), mochten we zolang we wilden blijven. Mijn moeder snel een fotocamera gekocht bij het kruidvat ofzo, en we kregen koffie, thee, koekjes, chocolaatjes, en mochten uren blijven.
Maar daar ben ik niet zo van, we stonden na iets meer dan een uur wel weer buiten. Maar ik vond ze erg vriendelijk.
Ik hoor ook minder leuke verhalen, dat ze wat stug zijn enzo. Ik had dat zelf niet.
kirsten schreef:Ik heb nog een vraag voor iemand die haar jurk bij Anastasi heeft laten maken (Acire toch, of vergis ik mij nu?). Het duurt nog even voor ik ga trouwen, maar trouwjurken kijken vind ik al helemaal super. Nu heb ik een jurk gezien waarvan ik de onderkant erg mooi vond, de rest (kleur en bovenkant) vond ik helemaal niets. Kan je bij Anastasi dan terecht voor een jurk met een soort gelijke onderkant van een jurk? Ik snap dat ze een jurk niet helemaal namaakt, maar in hoeverre kan je met plaatje aan komen zetten?
Ik heb in september een afspraak bij d'r en ben idd ook al druk bezig geweest met plaatjes zoeken.. anders ga je zo'n vage uitleg geven, daar kan ze vast nix meeAcire schreef:kirsten schreef:Ik heb nog een vraag voor iemand die haar jurk bij Anastasi heeft laten maken (Acire toch, of vergis ik mij nu?). Het duurt nog even voor ik ga trouwen, maar trouwjurken kijken vind ik al helemaal super. Nu heb ik een jurk gezien waarvan ik de onderkant erg mooi vond, de rest (kleur en bovenkant) vond ik helemaal niets. Kan je bij Anastasi dan terecht voor een jurk met een soort gelijke onderkant van een jurk? Ik snap dat ze een jurk niet helemaal namaakt, maar in hoeverre kan je met plaatje aan komen zetten?
Anastasia maakt inderdaad geen jurken na. Maar je mag wat je wilt uiteraard wel uitleggen aan de hand van plaatjes enzo. Wel heel handig om mee te nemen, want een jurk uitleggen is níet makkelijk (is mijn ervaring). Anastasia kan echt heel veel, dus dat moet goedkomen
88alries88 schreef::D Daar wordt ik vrolijk van!
In Amersfoort had die vrouw namelijk maar 2 jurken met een mouw! De rest was allemaal halter of strapless! En ik wil niet blauw aanlopen op die dag...(wie trouwt er dan ook in maart?!?!?!?)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten