tante-tortel schreef:Dat doe je toch gewoon op de mannen/vrouwen vereniging?
Is dat niet een beetje oubollig, dergelijke verenigingen?
Moderator: Moderafo's
Sabra schreef:sela schreef:
daarnaast: de wereld staat in brand!
Oh, ik zie nergens vuur.
kwebbel schreef:ik zit nu te kijken voor een kast die we in de gang kunnen plaatsen.... wij hebben een kast in de slaapkamer waardoor onze ruimte erg beperkt is (mijn man moet via het voeteneind uitstappen zeg maar) ik heb wel enig ruimte omdat die kast naast ons bed staat. We hebben verder nog een dressboy staan omdat er voor de rest geen ruimte is in de slaapkamer. Daarom wil ik de kast weg zodat wij aan allebei de kanten uit kunnen stappen!
Ben nu bij Ikea aan het kijken, ga zo ook bij Leen Bakker kijken. Mijn man moet het nog wel goedkeuren
eh nee want daar hangt de kapstok. Zou de kast daar in de gang komen te staan gaat de deur van de meterkast niet meer open88alries88 schreef:kwebbel schreef:ik zit nu te kijken voor een kast die we in de gang kunnen plaatsen.... wij hebben een kast in de slaapkamer waardoor onze ruimte erg beperkt is (mijn man moet via het voeteneind uitstappen zeg maar) ik heb wel enig ruimte omdat die kast naast ons bed staat. We hebben verder nog een dressboy staan omdat er voor de rest geen ruimte is in de slaapkamer. Daarom wil ik de kast weg zodat wij aan allebei de kanten uit kunnen stappen!
Ben nu bij Ikea aan het kijken, ga zo ook bij Leen Bakker kijken. Mijn man moet het nog wel goedkeuren
Kan de huidige kast niet in de gang?
kwebbel schreef:ik zit nu te kijken voor een kast die we in de gang kunnen plaatsen.... wij hebben een kast in de slaapkamer waardoor onze ruimte erg beperkt is (mijn man moet via het voeteneind uitstappen zeg maar) ik heb wel enig ruimte omdat die kast naast ons bed staat. We hebben verder nog een dressboy staan omdat er voor de rest geen ruimte is in de slaapkamer. Daarom wil ik de kast weg zodat wij aan allebei de kanten uit kunnen stappen!
ja.. wij hebben "maar" 1 slaapkamer en we moeten altijd schuiven willen we wat anders. Nu staat in principe alles al ruim een jaar op dezelfde plek. Ik wil gewoon meer ruimte in m'n slaapkamer maar daar moet heel wat voor opgeofferd worden. Ik wil de kapstok absoluut niet in de gang zelf (meer in een hoekje) anders loopt iedereen de jassen er vanafDaphne schreef:kwebbel schreef: pff lastig een klein huis!!
Nou, hè? Wij zitten ook nogal te tobben met de ruimte...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten