Ik begrijp mijn loonstrookje wel, ik snap tenminste waar mijn gewone loon en welke ORT ik krijg enzo.
In de tijd dat ik als onvaller werkte, moest ik heel goed opletten dat het allemaal klopte. Ik heb nu nog een open bedrag staan van februari. Daar heb ik dus iets van 20 uur niet uitbetaald gekregen. En ik blijf erover bellen en mailen, maar niks werkt. Ik word er gek van.
Ik ben blij dat ik nu gewoon elke maand hetzelfde verdien (nouja, de ORT verschilt natuurlijk wel, maar da's niet superveel). Dan hoef ik het niet zo in de gaten te houden.
Wij krijgen trouwens wel geld voor verschoven diensten (moet je wel zelf in de gaten houden), maar niet voor invaldiensten. Die krijgen we sowieso niet eens uitbetaald. Als ik mijn rooster werk heb ik er in oktober 60. Die moet de teamleidster dan de periode erna weer minderen op je uren, maar dat kan helemaal niet, ik kan niet opeens 60 uur minder werken. Dus ben benieuwd hoe ze het doen. En uitbetaald wil ik al helemaal niet, want je houdt niks over van overuren.