@Vlinder: leuke foto's hoor. Is idd tijdje geleden, dus mag je wel beginnen met foto's

@ TJ Beterschap. Hopelijk duurt het niet te lang en zit je er met de feestdagen niet mee!
Moderator: Moderafo's

Gelukkig maar want die nachtrust is toch wel eeeeeerg lekker! Zaterdag op zondag heeft ez een uur gekrijst en uiteindelijk bij ons in bed verder geslapen
  Gelukkig maar want die nachtrust is toch wel eeeeeerg lekker! Zaterdag op zondag heeft ez een uur gekrijst en uiteindelijk bij ons in bed verder geslapen   is totaal tegen mijn principes, maargoed.... ik was echt moe zondag, terwijl we het een paar maanden terug altijd hadden. Die nachtrust wen je snel aan hoor
  is totaal tegen mijn principes, maargoed.... ik was echt moe zondag, terwijl we het een paar maanden terug altijd hadden. Die nachtrust wen je snel aan hoor  

mirjan22 schreef:@ Haai, had ff je foto's over het hoofd gezien. maar toen las ik net reactie en dacht huh.... en jah hoor daar zag ik kleine Timon!!! Erg lieve foto's hoor, echt schetig zow kereltje. gaat het verder goed met hem?
 . Maar goed, dat is maar tijdelijk
 . Maar goed, dat is maar tijdelijk   . We genieten verder nog steeds volop!
 . We genieten verder nog steeds volop!  
 Maarja dat deed ik wel int begin als ze heel snel stil was na het huilen.
  Maarja dat deed ik wel int begin als ze heel snel stil was na het huilen.
 uiteindelijk heb ik dr geen kik horen geven volgens mij sliep ze al toen wij de kamer uit gingen.
  uiteindelijk heb ik dr geen kik horen geven volgens mij sliep ze al toen wij de kamer uit gingen.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten