Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Wat mijn stem betreft maakt het CDA redelijke kansen. Ik vind dat ze het over het algemeen vrij goed doen (op uitzonderingen als Donner na) en verwacht iig niet dat de PvdA het beter zal doen.
Spons schreef:ik stem zo wie zo op een partij die tegen het afschaffen van de hypotheek is
GKN'er schreef:Als je de hypotheekrenteaftrek bedoelt: ook die wil geen enkele partij afschaffen; er zijn alleen enkele partijen (lees: linkse partijen) die de aftrek willen verlagen (waar ik overigens faliekant tegen ben...ook een reden om CDA te stemmen).
MrSokkie schreef:Waarom ben je daar tegen? Waarom moeten mensen als Herman Heinsbroek, de Brenninkmeyers (eigenaars van C&A) of Moberg van AH gesubsidieerd worden als ze een huis kopen?
MrSokkie schreef:GKN'er schreef:Als je de hypotheekrenteaftrek bedoelt: ook die wil geen enkele partij afschaffen; er zijn alleen enkele partijen (lees: linkse partijen) die de aftrek willen verlagen (waar ik overigens faliekant tegen ben...ook een reden om CDA te stemmen).
Waarom ben je daar tegen? Waarom moeten mensen als Herman Heinsbroek, de Brenninkmeyers (eigenaars van C&A) of Moberg van AH gesubsidieerd worden als ze een huis kopen?
GKN'er schreef:Aragorn schreef:Wat mijn stem betreft maakt het CDA redelijke kansen. Ik vind dat ze het over het algemeen vrij goed doen (op uitzonderingen als Donner na) en verwacht iig niet dat de PvdA het beter zal doen.
Donner? Dat is nu juist een van de meest uitgesproken gereformeerde (okee, hij is gereformeerd "synodaal", dat valt hier natuurlijk niet zo in de smaak) bewindslieden van de afgelopen jaren! Bovendien heeft hij een buitengewoon goed beleid gevoerd. Die afkeuring kan ik niet plaatsen.
TheShadow schreef:Zeker in de randstad waar de huizen aardig duur zijn is zo'n meevaller wel welkom. En wat dacht je van oude binnenstad panden. Die raak je straks aan de straatstenen niet meer kwijt. Dat verpauperd dan helemaal.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 21 gasten