Abdijbiertje om 1:00 schreef:Dat is nog maar de vraag. Voor hetzelfde geld houdt de man met wie je gaat trouwen daar helemaal niet van
dan ga ik dus ook niet met hem trouwen

Moderator: Moderafo's
Othello schreef:Marnix schreef:Met Boekenlezer eens... En Miepjuh, voor al die mannen die achter je aan rennen, daar hebben ze de vliegenmepper voor uitgevonden....
Die elektrische dingen werken erg goed, kan ik je vertellen.
Aragorn schreef:Nee man, hard-to-get is cool! Dat geeft je als man tenminste het gevoel dat je haar echt geschaakt en veroverd hebt, dat zou ik niet graag missen.![]()
Easy is zó bReEzAh!
Boekenlezer schreef:Aragorn schreef:Nee man, hard-to-get is cool! Dat geeft je als man tenminste het gevoel dat je haar echt geschaakt en veroverd hebt, dat zou ik niet graag missen.![]()
Easy is zó bReEzAh!
Ik vraag mij een beetje af hoe leuk 'hard to get' eigenlijk is als je smoor- en smoorverliefd bent, en als je het allemaal bloedserieus meent.
Volgens mij is het alleen leuk als je niet al te verliefd bent.
Aragorn schreef:Boekenlezer schreef:Aragorn schreef:Nee man, hard-to-get is cool! Dat geeft je als man tenminste het gevoel dat je haar echt geschaakt en veroverd hebt, dat zou ik niet graag missen.![]()
Easy is zó bReEzAh!
Ik vraag mij een beetje af hoe leuk 'hard to get' eigenlijk is als je smoor- en smoorverliefd bent, en als je het allemaal bloedserieus meent.
Volgens mij is het alleen leuk als je niet al te verliefd bent.
Ja, er valt denk ik wel het eea te nuanceren aan het pure genot van hard-to-get. Ik ben zelf eigenlijk helemaal niet zo'n jager (veel te groot risico om over te komen als irritante stalker) en als een vrouw niet echt anticipeert of laat merken je gezelschap enigszins op prijs te stellen houdt het al snel op.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten