Jo'tje schreef:Oh, bij ons duurt dat ook allemaal niet zo lang hoor.
Vanwege de situatie in de gemeente is er wel even gewacht voor de beroepingsprocedure van start ging, maar nu gaat het ook wel rap.
Komt DS.J.J.Lof nog tweetal??
Moderator: Moderafo's
He wat leuk! Ik zit sinds kort ook in Utrecht-West, ik heb mij voorgesteld in het blad Oktober-2006vaandel schreef:In mijn gemeente Utrecht-West hebben we gisteren gestemd en kandidaat Huygen heeft het beroep gekregen.
Dit weekend hebben best een aantal dominees , op wie een beroep was uitgebracht, te kennen gegegeven te moeten bedanken. Zoals ds. V.d. Zwan, ds. Kempeneers, ds. Droger en ds. Uitslag. Dus een aantal gemeenten zal vast nog wel overwegen om mogelijk ook een beroep uit te brengen op kandidaat Huygen.
vaandel schreef:In mijn gemeente Utrecht-West hebben we gisteren gestemd en kandidaat Huygen heeft het beroep gekregen.
Dit weekend hebben best een aantal dominees , op wie een beroep was uitgebracht, te kennen gegegeven te moeten bedanken. Zoals ds. V.d. Zwan, ds. Kempeneers, ds. Droger en ds. Uitslag. Dus een aantal gemeenten zal vast nog wel overwegen om mogelijk ook een beroep uit te brengen op kandidaat Huygen.
vaandel schreef:In mijn gemeente Utrecht-West hebben we gisteren gestemd en kandidaat Huygen heeft het beroep gekregen.
moppie schreef:wij hadden zondag een beroepingscommissie in de kerk
ik weet niet waarvandaan maar vermoed surhuisterveen omdat ik daar wel eens geruchten van gehoord heb
hoop echt dat het geen beroep wordt
is meestal zo, dat je door meerdere gemeenten wordt beroepen. We bidden om zijn juiste keuze!AikonGirl schreef:vaandel schreef:In mijn gemeente Utrecht-West hebben we gisteren gestemd en kandidaat Huygen heeft het beroep gekregen.
Ouderkerk a/d Amstel heeft geloof ik ook kandidaat Huygen beroepen.
Helemaal mee eens!vaandel schreef:Het is niet altijd zo dat kandidaten veel beroepen krijgen. Er zijn ook kandidaten, die zeer lang moeten wachten op een beroep.
Maar laten we het beroep dat wij gedaan hebben maar biddend opdragen aan de Heere en dat de Heere ons nog zou mogen verblijden op zijn tijd en wijze met één van zijn dienstknechten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten