Dominees uit de Chr. ger.kerk

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

blaarkop
Mineur
Mineur

Berichtdoor blaarkop » 26 feb 2007 19:41

Jo'tje schreef:Oh, bij ons duurt dat ook allemaal niet zo lang hoor.
Vanwege de situatie in de gemeente is er wel even gewacht voor de beroepingsprocedure van start ging, maar nu gaat het ook wel rap.

Komt DS.J.J.Lof nog tweetal??

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 feb 2007 19:42

Dat is nog niet bekend. We hebben een behoorlijke waslijst aan ds. die 'komen preken'. Maar we zijn er bijna doorheen :)
pobody's nerfect

vaandel
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor vaandel » 26 feb 2007 20:07

In mijn gemeente Utrecht-West hebben we gisteren gestemd en kandidaat Huygen heeft het beroep gekregen.

Dit weekend hebben best een aantal dominees , op wie een beroep was uitgebracht, te kennen gegegeven te moeten bedanken. Zoals ds. V.d. Zwan, ds. Kempeneers, ds. Droger en ds. Uitslag. Dus een aantal gemeenten zal vast nog wel overwegen om mogelijk ook een beroep uit te brengen op kandidaat Huygen.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 27 feb 2007 18:29

vaandel schreef:In mijn gemeente Utrecht-West hebben we gisteren gestemd en kandidaat Huygen heeft het beroep gekregen.

Dit weekend hebben best een aantal dominees , op wie een beroep was uitgebracht, te kennen gegegeven te moeten bedanken. Zoals ds. V.d. Zwan, ds. Kempeneers, ds. Droger en ds. Uitslag. Dus een aantal gemeenten zal vast nog wel overwegen om mogelijk ook een beroep uit te brengen op kandidaat Huygen.
He wat leuk! Ik zit sinds kort ook in Utrecht-West, ik heb mij voorgesteld in het blad Oktober-2006 :wink: Leuk om eens iemand te ontmoeten die in jezelfde Kerk zit 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

blaarkop
Mineur
Mineur

Berichtdoor blaarkop » 27 feb 2007 18:59

vaandel schreef:In mijn gemeente Utrecht-West hebben we gisteren gestemd en kandidaat Huygen heeft het beroep gekregen.

Urk(Eben Haezer) zal Kand A Huygen waarschijnlijk niet beroepen ,maar de andere gemeenten is mogelijk

Louise01
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Louise01 » 27 feb 2007 19:16

Hopen en bidden dat ie komt zou ik zeggen, wij hebben hem ook een aantal keer gehad, echt een redenaar heerlijk om naar te luisteren en er ook wat mee te doen natuurlijk!
:-k

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 27 feb 2007 20:15

moppie schreef:wij hadden zondag een beroepingscommissie in de kerk
ik weet niet waarvandaan maar vermoed surhuisterveen omdat ik daar wel eens geruchten van gehoord heb

hoop echt dat het geen beroep wordt

Zou het ook de commissie uit de kerk van Almelo kunnen zijn?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 27 feb 2007 20:33

blaarkop schreef:Waarom niet? Surhuisterveen is ook een grote gemeente van 368 ledenen ook al een jaar vacant.

omdat wij hem dan kwijt zijn

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 27 feb 2007 20:34

rosekapje schreef:

geen idee ik ken ze niet
4 mannen waarvan drie wat ouder

CGK<3
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor CGK<3 » 27 feb 2007 20:37

moppie schreef:
rosekapje schreef:

geen idee ik ken ze niet
4 mannen waarvan drie wat ouder
De kerken zitten vol met "wat oudere" mannen :lol:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 01 mar 2007 11:05

Ouderkerk a/d Amstel heeft geloof ik ook kandidaat Huygen beroepen.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 mar 2007 14:29

AikonGirl schreef:

Ouderkerk a/d Amstel heeft geloof ik ook kandidaat Huygen beroepen.
is meestal zo, dat je door meerdere gemeenten wordt beroepen. We bidden om zijn juiste keuze!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

vaandel
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor vaandel » 03 mar 2007 11:32

Het is niet altijd zo dat kandidaten veel beroepen krijgen. Er zijn ook kandidaten, die zeer lang moeten wachten op een beroep.

Maar laten we het beroep dat wij gedaan hebben maar biddend opdragen aan de Heere en dat de Heere ons nog zou mogen verblijden op zijn tijd en wijze met één van zijn dienstknechten.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 04 mar 2007 11:39

vaandel schreef:Het is niet altijd zo dat kandidaten veel beroepen krijgen. Er zijn ook kandidaten, die zeer lang moeten wachten op een beroep.

Maar laten we het beroep dat wij gedaan hebben maar biddend opdragen aan de Heere en dat de Heere ons nog zou mogen verblijden op zijn tijd en wijze met één van zijn dienstknechten.
Helemaal mee eens!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Footsteps
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Footsteps » 07 mar 2007 19:20

Chr gr ker Noordeloos heeft kandidaat Huygen enkelvoudig opgesteld.. op biddag is stemmen.. dus wie weet nog een beroep

Terug naar “Archief”