Moderator: Moderafo's
Ness schreef:wauw!![]()
Ja, dat denk ik ook wel.. maar misschien is dat een forum dat meer mensen aantrekt? Oh, en er is een prijs bijMisschien geeft dat net iets meer stimulans...
TheShadow schreef:ow.. nee... als die prijs er niet was (en die is er sinds kort) is er ook veel belangstelling.
TheShadow schreef:Je hebt gelijk als je zegt dat er daar veel meer mensen op een forum zitten. Maar hier zijn er toch ook wel mensen die foto's kunnen maken?
Ness schreef:TheShadow schreef:ow.. nee... als die prijs er niet was (en die is er sinds kort) is er ook veel belangstelling.
Oh, dat meende ik ook niet helemaal serieus, maar t zal wel een beetje helpen...TheShadow schreef:Je hebt gelijk als je zegt dat er daar veel meer mensen op een forum zitten. Maar hier zijn er toch ook wel mensen die foto's kunnen maken?
Misschien is creativiteit hier iets minder normaal? Tenminste, ik merk bij mij in de kerk (ik ben vrijgemaakt) dat creativiteit wel gewaardeerd wordt, maar het moet vooral niet te duidelijk aanwezig zijn! Liefst normale, figuratieve foto's alleen, dus geen foto's van cd's die spiegelen enzo..terwijl die juist erg mooi zijn. Maar ja, dat moet je ook maar net willen zien.
Gelukkig heb ik voor mijn opleiding een camera nodig, en ik moet dan ook regelmatig (minimaal 5 x per 10 week) foto's gaan maken van dingen die me aanspreken etc. Dan doe ik waarschijnlijk wél mee...
Maar ik geloof dat we offtopic gaan...je mag me ook wel pb-en...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten