Moderator: Moderafo's
AikonGirl schreef:Ìk vind het ook beter als ze je niet vragen of ze kunnen helpen.
Als ik wat wil weten, loop ik wel naar ze toe.
Gister ook bij Didi geweest, en 3 mooie rokjes gekocht. Thnx voor de tip!
Van de week ook mooie nieuwe laarzen gekocht, bij Timberland.
Dus voorlopig hoef ik niet meer op pad gelukkig.
LeChat schreef:Helemaal mee eens. In eerste instantie zoek ik het liever zelf uit, of samen met bijv. de vriendin die mee is, het gebeurt maar zelden dat ik verkoopsters om advies vraag. Omdat ik ook de indruk heb dat de meesten bijna altijd zeggen dat iets je leuk staat... Maar een groet moet er toch wel af kunnen.Saskia schreef:Van mij hoeven ze ook niet per se direct op me af te stappen en met allerlei adviezen te komen, maar ik vind het ook heel storend als ze niet groeten als je binnen komt, ze zo hard met elkaar blijven praten o.i.d.
Ik heb daar ook echt een hekel aan. Mij zitten ze soms aan te kijkenEvelien schreef:vanavond een super cool gaaf rokje gekocht bij de Didi..... Alleen ik vindt het een ROT zaak (tenminst in a'sfoort). Ze helpen je voor geen meter en staan alleen maar met elkaar te praten en dan nog zo lekker luidruchtig. IEUWEL.. k heb het rokje betaald maar helemaal niet gereageerd op wat ze zei. Ik had er echt de pest in.
Heidebloem schreef:Verkoopsters moeten m.i ook niet te bemoeizuchtig worden; eens kocht ik kleding in maat 50 (voor iemand anders) bij de H&M. Zegt die miep; we hebben ook positiekleding hoor!![]()
Stond ik daar met m'n eigen maat 40
Saskia schreef:Panty's maat 46-48 als je rokmaat 38 hebt? Dat zijn dan zeker slobberpanty's?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten