kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 14 nov 2008 14:08

Dat ze met elkaar praten als ik de winkel binnenkom vind ik niet zo erg (erger is het als ze je allemaal stilzwijgend in de gaten staan te houden :? ) maar wat ik wel vervelend vind is als ze met elkaar staan te beppen als ik af sta te rekenen :roll:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 nov 2008 14:48

AikonGirl schreef:Ìk vind het ook beter als ze je niet vragen of ze kunnen helpen.
Als ik wat wil weten, loop ik wel naar ze toe.

Gister ook bij Didi geweest, en 3 mooie rokjes gekocht. Thnx voor de tip! :D
Van de week ook mooie nieuwe laarzen gekocht, bij Timberland.
Dus voorlopig hoef ik niet meer op pad gelukkig.

dat gaat nogal lastig als ze druk bezig zijn met beppen onderling. En dan nogal mega uitbundig.

Ik ben absoluut geen persoon die van shoppen houdt... maar ik wil wel graag advies. Puur omdat ik nogal een raar lichaam heb. En er toch leuk uit wil zien.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 nov 2008 14:50

LeChat schreef:
Saskia schreef:Van mij hoeven ze ook niet per se direct op me af te stappen en met allerlei adviezen te komen, maar ik vind het ook heel storend als ze niet groeten als je binnen komt, ze zo hard met elkaar blijven praten o.i.d.
Helemaal mee eens. In eerste instantie zoek ik het liever zelf uit, of samen met bijv. de vriendin die mee is, het gebeurt maar zelden dat ik verkoopsters om advies vraag. Omdat ik ook de indruk heb dat de meesten bijna altijd zeggen dat iets je leuk staat... Maar een groet moet er toch wel af kunnen. :)

maar juist door mijn onzekerheid wat leuk staat of niet en ik opzich wel een hekel heb om te shoppen. (en ook geen vriendin heb die mee gaat)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 14 nov 2008 16:16

Wat grappig, bij de Didi's waar ik wel eens wat heb gekocht (en dat zijn er toch wel wat :P) zijn er vaak juist héle enthousiaste verkoopsters!
pobody's nerfect

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 nov 2008 16:45

komt miss. doordat ik er niet mooi uit zie... dat zal het vast zijn. k ben vet en mollig en ben niet opgemaakt.. heb gewoon m'n haren los..Dat zal er vast mee te maken hebben.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 nov 2008 16:58

Hmm Evelien, ik denk dat ze niet anders reageren op mij dan op jou hoor... ik heb ook nooit make-up op, dat is helemaal niet gek! Wij zijn nog jong en hebben dat niet nodig. Bovendien, als je geen make-up gebruikt blijft je huid volgens mij ook veel mooier als je ouder wordt, dus hebben we over 20 jaar ook amper make-up nodig ;)

Over die minimaatjes: bij Sting heb ik daar geen last van (al heb ik er niet vaak wat gekocht), maar in de Kalverstraat in Amsterdam zit Pimkies en daar hebben ze echt alleen maar maat 34 ofzo! Misschien iets voor Dine ;)

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 14 nov 2008 17:05

Ik heb meestal ook zo goed als geen make-up op..
Pimkies, die ga ik onthouden, bedankt :mrgreen:
Als ik ooit nog een keertje in Amsterdam kom, haha, dat wordt nlekker dagje shoppen plannen denk!
Bij de Sting slaagde ik vroeger ook wel regelmatig, maar wil er nu niet meer kopen, straks loopt er een leerling in dezelfde kleding 8)
En kmoet al mn best doen om geen leerling te lijken :P :P
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 14 nov 2008 18:57

@Dine: hé, dat zei een vriendin van mij een poosje terug ook, die is ook lerares en die koopt nu ook (bijna) niet meer bij de Sting, omdat haar leerlingen in die kleding lopen. Tenzij je in het achterste (onderste) gedeelte van de Sting gaat snuffelen, denk ik dan, dat is toch kleding voor wat meer volwassen jonge vrouwen... net als bij de Lady Sting.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 nov 2008 20:31

Evelien schreef:vanavond een super cool gaaf rokje gekocht bij de Didi..... Alleen ik vindt het een ROT zaak (tenminst in a'sfoort). Ze helpen je voor geen meter en staan alleen maar met elkaar te praten en dan nog zo lekker luidruchtig. IEUWEL.. k heb het rokje betaald maar helemaal niet gereageerd op wat ze zei. Ik had er echt de pest in.
Ik heb daar ook echt een hekel aan. Mij zitten ze soms aan te kijken :shock: alsof ze het stom vinden dat IK een bepaald kledingstuk koop waarvan ze denken dat het mij niet staat :?
ik vind het ronduit onbeleefd om tegen mekaar aan te beppen dan de klant te helpen.
Niet alleen jongeren hebben het, maar ook de ouderen kunnen er wat van! Gisteren moest ik steunkousen voor m'n schoonmoeder halen. Ik kwam heel vriendelijk binnen.
Vrouw: "Ja?"
ik: "Goedemiddag, ik kom de steunkousen ophalen voor *naam*
Vrouw: (zoekt)
Ik: "Ze zeiden aan de telefoon dat ze niet goed hadden gezocht en dat het in een zakje i.p.v. doosje zat."
Vrouw: "Hmmmm." (geeft later het zakje)
Ik: "Goedemiddag!"
Vrouw (en man naast haar) "Hmmmm."
:shock: Nou volgens mij is zij ook verplicht na haar AOW te werken omdat haar man haar thuis zat is :x :x goeiedag zeg.....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 14 nov 2008 21:35

Ze had vast last van de overgang. :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 14 nov 2008 22:02

Verkoopsters moeten m.i ook niet te bemoeizuchtig worden; eens kocht ik kleding in maat 50 (voor iemand anders) bij de H&M. Zegt die miep; we hebben ook positiekleding hoor! :mrgreen:
Stond ik daar met m'n eigen maat 40 :?
AfbeeldingAfbeelding

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 15 nov 2008 15:26

Heidebloem schreef:Verkoopsters moeten m.i ook niet te bemoeizuchtig worden; eens kocht ik kleding in maat 50 (voor iemand anders) bij de H&M. Zegt die miep; we hebben ook positiekleding hoor! :mrgreen:
Stond ik daar met m'n eigen maat 40 :?

:schaterlach:

Dat heb ik dus wel eens als ik iets voor me moeder koop. Dan is het van deze maar doen mevrouw. En dan kijken ze je eens aan :roll:.....

Volgende week maar eens eventjes wat energie en alles bij elkaar sprokkelen om nog eventjes te gaan winkelen, ook maar eens eventjes bij de Didi langs :mrgreen:. Van de week al me zomerkleding uit de kast gehaald, enja de kast was eigenlijks toch wel erg leeg..... Laatst nog een leuk bruin/bege/oranje geruit rokje gekocht. Afgeprijsd van €64,95 voor €10,00. Maat 38 was er niet, magoed toen maar 40 hangt die maar wat lager op de heupen, is die gelijk wat langer :P. Rokken heb ik nog wel genoeg, maar meer dingen erop.

Alleen nog altijd opzoek naar een hele donkere, nette spijkerrok. Magoed die zal wel onvindbaar wezen :roll:.....

Heb de panty's gevonden, waar ik al langere tijd naar opzoek was. Bij de wibra :lol:, 46-48 kreeg ik toch over m'n kont heen :P.
Wat de toekomst brengen moge........

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 15 nov 2008 15:31

Panty's maat 46-48 als je rokmaat 38 hebt? Dat zijn dan zeker slobberpanty's?

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 15 nov 2008 16:07

Saskia schreef:Panty's maat 46-48 als je rokmaat 38 hebt? Dat zijn dan zeker slobberpanty's?

Nee hele lange benen :D
Ik heb maat 36 en ook een grote maat met panties, soms 44. Anders zakt de boel zo af.
Wat super helpt tegen afzakken is ondergoed eroverheen. Als ik dat niet doe gaat de boel ook slobberen.
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 15 nov 2008 16:11

@ Annette: hebben ze bij Esprit niet zo n spijkerrok?
Die jij noemt heb ik daar een paar jaar terug gehaald en zie zo n soortgelijke daar nog best vaak hangen.
Psalm 27 : 11a

HEERE, leer mij Uw weg

Terug naar “Archief”