Trouwen ed. TIPS!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 aug 2008 08:06

Mijn moeder heeft haar trouwjurk na 25 jaar naar Emmaus gebracht (kringloopwinkel), nadat mijn zusje hem voor de gein had gepast, maar ik heb hem nooit live gezien :| :x

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 aug 2008 09:51

Fluitje schreef:De jurk van mijn vrouw is een jaar na de bruiloft verknipt tot de doopjurk van mijn kinderen.

En die hebben we nog steeds. Misschien later de kleinkinderen?
wij hebben al een doopjurk, van m'n schoonmoeder. Die gaat al jaren door de familielijn en hopen wij dus ook te gebruiken.

Maybe breng ik m ook naar de kringloopwinkel want ik heb m al vanaf vorig jaar op diverse sites staan maar het was al oude collectie wat ik aanhad dus blijkbaar is ie niet echt in trek...
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 aug 2008 10:28

Ik bewaar het ding gewoon voor eventuel kinderen idd. Wij vonden het altijd geweldig, mama's jurk passen.
Een doopjurk hoef ik niet, daar hou ik niet van, van die rara gewaden bij die arme kindjes. Zeker niet bij een jongetje. Maargoed, ik vind het wel wat hebben om de trouwjurk te bwaren.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 14 aug 2008 18:56

Trouwjurk bewaar ik denk ik m'n hele leven. Als levende herinnering (naja dat is natuurlijk m'n man eigenlijk he) Doopjurk ervan maken zou ik persoonlijk niet doen. 'k Weet niet eens of ik m'n kinderen wel 'n doopjurk aantrek. Is toch niet verplicht?
Kringloop vind ik zonde...

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 14 aug 2008 19:30

Ik ga mn trouwjurk wel bewaren hoor, en ben van plan hem elk jaar op mn trouwdag aan te doen :) Als ik em dan niet pas, moet ik gaan lijnen van mezelf :mrgreen:
Ik vind een doopjurk ook onzin hoor, en al helemaal voor jochies!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 aug 2008 20:30

Lenny schreef:Ik ga mn trouwjurk wel bewaren hoor, en ben van plan hem elk jaar op mn trouwdag aan te doen :) Als ik em dan niet pas, moet ik gaan lijnen van mezelf :mrgreen:

Haha, dat zeg ik ook altijd idd :) Al lukt het nu bij het eerste jaar al niet meer. Dan is het een goed streven voor volgend jaar :D

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 aug 2008 20:46

nog twee nachtjes... woeihh... :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 aug 2008 13:09

en het is/was al weer voorbij. :mrgreen:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 16 aug 2008 13:23

Ehm, mogen we je al feliciteren nu?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 aug 2008 14:18

ik heb een trouwjurk.... en nog wel 1 die ik niet verwacht had.. :mrgreen:

Kraai
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Kraai » 16 aug 2008 17:11

Kijk aan meid dat is mooi.Die van mij ligt boven op zolder. Ik bewaar hem ook een leuke herindering ook aan die dag. Pas hem niet meer jammer genoeg. Ze hebben op me werk hem weleens gebruikt voor een bruidmode show voor de bewoner geweldig was dat.
Soms kun je nog maar één ding doen en dat is BIDDEN

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 25 aug 2008 12:50

Evelien, leuk dat je een jurk gekocht hebt! Waar ben je geslaagd?

Ik ben vorige week bij Mijn Droomjapon in Amersfoort geweest. Heb 3 totaal verschillende jurken aangehad. Eentje vond ik zelf helemaal geweldig, maar die was te bloot, eentje vonden mn moeder en mn zusje juist geweldig en ik niet en 1 vonden we alledrie niets! Kwerd daar wel goed geholpen vond ik, helemaal niet opdringerig in ieder geval! Kweet nu in ieder geval iets meer wat ik mooi vind en wat absoluut niet, maar waar ik in ga trouwen is echt nog niet duidelijk! :o

Volgende week ga ik bij Aphrodite in Barneveld kijken, heeft iemand daar ervaring mee??
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 25 aug 2008 13:03

Ja, daar ben ik ook een keer geweest. Ik ben benieuwd hoe jij het vind, ik was niet zo enthousiast. Ze voelde echt helemaal niet aan wat bij mij paste ook niet na het goed uitgelegd te hebben. Het was wel erg leuk om jurken aan te hebben, die ik normaal gesproken nooit zou passen (goude gewaden enzo) :D , maar je moet daar wel goed oppassen dat je niks aangepraat wordt. Ze zijn trouwens wel goedkoop, dus als ze wel wat hebben wat je leuk vind zou dat wel super zijn!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 aug 2008 13:15

Ja, ik heb mijn jurk bij Aphrodite vandaan. Ik werd erg netjes geholpen. Vooral bij de eerste keer jurk zoeken zeg maar. Ik wist ook wel precies wat ik wilde.
Toen ik had gekozen (ik wist het meteen), mochten we zolang we wilden blijven. Mijn moeder snel een fotocamera gekocht bij het kruidvat ofzo, en we kregen koffie, thee, koekjes, chocolaatjes, en mochten uren blijven.
Maar daar ben ik niet zo van, we stonden na iets meer dan een uur wel weer buiten. Maar ik vond ze erg vriendelijk.

Ik hoor ook minder leuke verhalen, dat ze wat stug zijn enzo. Ik had dat zelf niet.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 25 aug 2008 13:34

Gefeliciteerd met je jurk Evelien!

Ik heb nog een vraag voor iemand die haar jurk bij Anastasi heeft laten maken (Acire toch, of vergis ik mij nu?). Het duurt nog even voor ik ga trouwen, maar trouwjurken kijken vind ik al helemaal super. Nu heb ik een jurk gezien waarvan ik de onderkant erg mooi vond, de rest (kleur en bovenkant) vond ik helemaal niets. Kan je bij Anastasi dan terecht voor een jurk met een soort gelijke onderkant van een jurk? Ik snap dat ze een jurk niet helemaal namaakt, maar in hoeverre kan je met plaatje aan komen zetten?

Terug naar “Archief”