Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 16 dec 2008 11:27

Lalage schreef:
MissF schreef:Mijn man kwam na ons trouwen ook aan, ik vond dat echt niet mooi. Gelukkig heeft hij een tijdje opgelet en weegt nu weer 62 ofzo. Het was 67 en dat is voor zijn bouw en lengte niet perse te veel, maar ik vind mannen met een buikje echt niet zo mooi.
En nee, mijn man heeft maat 29/32 ofzo, dus iets smaller en korter ;)

Wow hoe lang is jouw man dan? Heeft hij wel spierballen? ;)
Ik zal maar niet posten wat mijn knuffelbeer weegt hihi.

haha, hij meet volgens net 1.70 of misschien nog 1.69. En ik heb altijd gezegd dat ik op lange mannen val, tot ik hem tegenkwam, toen boeide het me totaal niets meer ;) En knuffelen kan ie best, maar hij is geen knuffelbeer nee, daar istie te klein voor :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 16 dec 2008 12:01

Evelien schreef:
kwebbel schreef:thnx :wink: ik hoopte alvdat ik een x ziek zou worden maar helaas ik word maar niet ziek!!! :x als ik ziek ben (de laatste x was in 2002 toen had ik flinke griep) en was ik zo 6 kg kwijt. Maar helaas het is mij niet gegund om ziek te worden :P eigenlijk maar goed ook :wink:

Ik ga iig de tip van Evelien opvolgen, heb net nog met m'n moeder gebeld en mijn zus weegt 74/75 kg en die is ongeveer wel 2x zo dik als ik dus mijn moeder geloofde de weegschaal niet en mij wel dus :wink: ben ik toch weer een beetje gelukkig :D

tsja mensen geloven ook niet dat ik ruim 82 kilo weeg. :x

).

als ik vertel wat ik weeg.. dan gelooft ook bijna niemand het...
:mrgreen: zie er blijkbaar dunner uit dan dat bij mn gewicht past :lol:

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 17 dec 2008 19:46

Beter zo als andersom, toch? :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 dec 2008 10:20

MissF schreef:haha, hij meet volgens net 1.70 of misschien nog 1.69. En ik heb altijd gezegd dat ik op lange mannen val, tot ik hem tegenkwam, toen boeide het me totaal niets meer ;) En knuffelen kan ie best, maar hij is geen knuffelbeer nee, daar istie te klein voor :D

hihi volgens mij houden alle vrouwen van lange mannen, maar als je toevallig net die ene leuke tegenkomt die ietsje korter is, dan laat je je daardoor niet tegenhouden!

Over het afslanken: op welk moment beslis je nou om kleding in een kleinere maat te gaan kopen? Ik ben een paar kilo kwijt, was niet helemaal de bedoeling maar ik vind het niet erg. Alleen nu zakken mijn broeken allemaal een stukje naar beneden, van sommige hangen de pijpen zelfs op de grond. Maar als ik nou strakkere broeken koop en ik kom weer aan is het ook zo frustrerend.... Dus hoe doen jullie dat? Of heb je gewoon voor verschillende maten kleding in de kast hangen? :lol:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 dec 2008 12:53

Om heeeeel eerlijk te zijn heb ik 3 maten in de kast. 38 is normaal. Maar ik heb een tijdje gehad dat ik 36 had, daar was ik zo trots op, dat ik nieuwe kleren heb gekocht in 36. Maar ook als ik een paar kilo zwaarder was, kocht ik heel af en toe 40.
Ik probeer het wel te beperken, en als maatje 38 niet meer past omdat het te klein is, probeer ik er wel wat aan te doen. In mijn '36' tijdperk, droeg ik trouwens ook wel gewoon 38, en dan met riem ofzo. Of opeens werden gewone taillebroeken heupbroeken.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 dec 2008 20:00

Ik weet niet of het nu door de stress komt ofzo, of door die galstenen, maar stond vanmorgen op de weegschaal ('k weeg me altijd 's ochtends) en opeens was 'k 5 kilo lichter :shock:
Doordat 'k ziek ben geweest, was 'k wel 1,5 kilo afgevallen, maar dat zijn van die 'tijdelijke' kilo's...

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 18 dec 2008 20:07

Ik heb ook meerdere maten in de kast hangen. Over het algemeen maat 38, maar heb ook 36 en 40. Ik schommel altijd maar een paar kilo, maar dat maakt toch best een verschil uit! Ik merk het meteen: broeken zakken af, ook bh's opeens te groot... :shock: :?
Dus zorg ik dat ik verschillende maten heb! :D
(Beetje jammer dat ik op het moment in de grootste maten zit... er moet weer wat af! :? )

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 18 dec 2008 20:55

Ik heb altijdmaar 1 maat in mn kast gehad. Ik had altijd maat 40 en somsmaat 38 die groot viel. Momenteel zit ik door al die ellendige zwangerschapskilo's op maat 42... Na 1 januari ga ik lijnen. Het is lijnen of een compleet nieuwe zomergarderobe kopen.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 dec 2008 21:27

@ajl: goed hoor! Ik zou namelijk een nieuwe garderobe hebben gekocht :oops: :mrgreen:

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 20 dec 2008 21:11

LauraC schreef:@ajl: goed hoor! Ik zou namelijk een nieuwe garderobe hebben gekocht :oops: :mrgreen:

Schotland; het land van de onbegrensde mogelijkheden 8)
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 30 dec 2008 20:28

LauraC schreef:@ajl: goed hoor! Ik zou namelijk een nieuwe garderobe hebben gekocht :oops: :mrgreen:

Dat was ook mijn eerste ingeving, maar wij hopen toch ook wel meer kinderen te mogen krijgen en als er na elke zwangerschap 5 kg aanblijft zitten, is het einde zoek. Ik wil proberen om een paar kilo onder mijn "normale"gewicht te gaan zitten...scheelt hopelijk weer met een eventuele volgende zwangerschap.

Dat wil niet zeggen dat ik nu al alles laat staan. Ik geniet nog even van alle lekkere dingen :mrgreen:

Nostyle

Berichtdoor Nostyle » 30 dec 2008 21:02

2009 gaat nostyle back to the ninetees of te wel terug naar 90 kilo. Kortom maximaal 20 kilo afvallen. Om me zelf wat te stimuleren plaats post ik elke ochtend mijn gewicht op twitter.

http://twitter.com/andreasvdwal

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 30 dec 2008 21:50

Super. Hoe ga je dat aanpakken? Mijn vriend moet namelijk volgend jaar 15 kg eraf. Er is al ruim 10 kg, maar het zet nu niet echt door. Gelukkig is onze trouwdag een stimulans.

Nostyle

Berichtdoor Nostyle » 31 dec 2008 15:06

Door gewoon minder te eten niet meer te snoepen meer te bewegen moet ik al een heel eind komen. Een planning heb ik niet maar eerste punt waar ik naar toe ga werken is onder de 100 kilo te komen en dan verder werken naar de 90 vooral de laatste kilo's gaan langzaam. Verder als je veel sport neemt wel je vet percentage af maar je spiermassa toe waardoor je dus misschien nog relatief een hoog gewicht heb maar toch een stuk gezonder bent.

Overigens was mijn gewicht vanmorgen 109 kilo dus er moeten nog 19 af. Maar het zal morgen wel weer hoger zijn gezien de lekkernijen die vandaag voorbij komen.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 02 jan 2009 11:46

Wij zijn ook weer begonnen met lijnen... 8) Eens kijken hoelang ik het nu vol ga houden.
Afbeelding

Terug naar “Archief”