Mannenzaken (met mannenhumor)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 14 nov 2006 15:38

Napoleon schreef:hm.... ik blijf mijn twijfels houden bij Seedorf. hij heeft eigenlijk nooit goed gerendeerd in het nederlands elftal, (evenals bijvoorbeeld Mark van Bommel, die in het nederlands elftal meestal onder zijn normale niveau speelde). aan de andere kant is het natuurlijk wel een buitengewoon begaafde speler, en het kan geen kwaad hem na zo'n 2 jaar opnieuw een kans te geven. overigens terecht dat hij in de basis gaat starten, ik vind dat je als je Seedorf op deze manier oproept, je hem wel een basisplaats dient te geven, zo kun je hem tenminste fatsoenlijk beoordelen.

Hij heeft zich in die twee jaar natuurlijk wel enorm ontwikkeld. Maar wat ik vooral voor hem vindt pleiten, is dat hij niet net als andere vedettes een grote bek heeft opengetrokken. Zijn ambitie was groter dan zijn eerzucht en alleen daarom al verdient hij dit.

En noem mij eens één speler die wél gerendeerd heeft in dit Nederlands Elftal? 8)

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 14 nov 2006 15:44

hm.... Van der Sar haalde meestal wel zijn vertrouwde niveau 8) maar bijvoorbeeld Van Persie heeft de laatste tijd een paar aardige wedstrijden gespeeld, en Dirk Kuijt is ook vaak het opstellen wel waard. maar het punt is dat Seedorf in het nederlands elftal vaak veel minder speelde dan bij zijn clubs, want daar presteert hij eigenlijk zijn hele cariere door goed. Van Bommel eigenlijk hetzelfde verhaal. wellicht zijn het spelers die in het nederlands elftal niet echt goed in het systeem passen ofzo. een club selecteert als het goed is spelers op specifieke kwaliteiten, en aan de hand van de gebundelde kwaliteiten en zwakheden gaat een coach dan een team samenstellen. bij landenteams werkt het iets anders: je hebt een aantal spelers, van wie sommige beter, andere minder zijn. je kiest de beste uit, en probeert daar zo goed en kwaad als het gaat (en haast zonder voorbereiding) een soort van team uit samen te stellen. niet de visie van de coach of het bestuur bepaalt de aanwezige spelers, maar de kwaliteit die ze hebben, of deze nu op elkaar aansluiten of niet.
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

barry rab
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor barry rab » 15 nov 2006 14:20

kan mij nog twee tournooien herinderen 1996 engeland (behalve die penal) en 1998 warin seedorf een van de dragende spelers was.

Het feit dat hij volgens iedereen in het ned 11 tal niet presteerd, is het feit
dat hij in de pers zo neer gezet wordt, hierbij wil ik wel opmerken dat de seedorf nu netter is tegen de pers als de seedorf in de jaren 90 tig.

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 15 nov 2006 14:36

kom op, zo geweldig heeft seedorf nooit gepresteerd in het nederlands elftal, pers of niet. de eerste jaren was de pers nl. helemaal niet anti-Seedorf. een aantal goede wedstrijden, maar ook een flink aantal onder de maat, en de laatste categorie was meer vertegenwoordigd dan de eerste. zo erg dragend is hij ook niet geweest, en dan is het gezien de prestaties in 1996 nou ook weer niet echt een compliment om dragende speler genoemd te worden :) maar we zullen zien, ik ben echt benieuwd wat hij deze keer gaat doen, het zou mooi voor hem als hij zich met een goed wedstrijd terug plaatst in de groep.
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 17 nov 2006 11:24

Toch is men over een speler als Mark van Bommel in de pers nooit zo negatief geweest als over Seedorf, terwijl ook Van Bommel zwaar onder zijn kunnen presteerde in Oranje. Ik ben benieuwd hoe Van Basten de komende tijd om zal gaan met Van Nistelrooij, die is behoorlijk in vorm bij Real.

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 12 feb 2007 11:27

*schop
Het beleid van Van Basten is nog steeds zo wazig als wat.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 12 feb 2007 17:35

*schopt terug*

Hoe zit het met de humor van onze Refowebse mannen inmiddels? 8)

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 12 feb 2007 17:54

Beetje matigjes op het moment volgens mij...!
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

HansenMirjam
Mineur
Mineur

Berichtdoor HansenMirjam » 14 feb 2007 11:26

Ik was idd benieuwd naar de humor hier, mis hem een beetje...
A smile costs nothing, but gives much

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 14 feb 2007 11:56

Mannen en humor.. :schaterlach: :schaterlach: :schaterlach:

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 14 feb 2007 12:16

jamillah schreef:Mannen en humor.. :schaterlach: :schaterlach: :schaterlach:
Och, het is nog niet zo'n gekke combinatie als vrouwen met intelligentie.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 14 feb 2007 13:05

Machiavelli schreef:
jamillah schreef:Mannen en humor.. :schaterlach: :schaterlach: :schaterlach:
Och, het is nog niet zo'n gekke combinatie als vrouwen met intelligentie.

Nee, dát is pas humor...

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 14 feb 2007 17:05

Wij hebben wel degelijk humor, het ligt alleen aan de vrouw dat er niet om gelachen wordt... Dat is én een stukje intelligentie én een stukje Vrouwen-van-Venus-mannen-van-Mars geneuzel.
:P
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 16 feb 2007 09:32

Einstein: " mijn vrouw begrijpt mij niet"
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 feb 2007 10:18

Smurffie schreef:*schopt terug*

Hoe zit het met de humor van onze Refowebse mannen inmiddels? 8)

Opzouten, wij komen toch ook niet op jullie ladies-nights /girls-only-slaapparty's om te kijken of de gesprekken over chocola eten, winkelen, paardrijden, ongesteld zijn en lekkere jongens nog wel soepel verlopen?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”