linde schreef:ik heb een stageplaats!In een psychiatrisch ziekenhuis,Jeugdpsychiatrie.. verder nog geen flauw idee hoe en wat...best spannend wel
Tof

Ik ben er een paar dagen geweest en het is tof

Gefeliciteerd!
Moderator: Moderafo's
linde schreef:ik heb een stageplaats!In een psychiatrisch ziekenhuis,Jeugdpsychiatrie.. verder nog geen flauw idee hoe en wat...best spannend wel
MissF schreef:linde schreef:ik heb een stageplaats!In een psychiatrisch ziekenhuis,Jeugdpsychiatrie.. verder nog geen flauw idee hoe en wat...best spannend wel
TofDan doen we hetzelfde volgend jaar
Ik ben er een paar dagen geweest en het is tof![]()
Gefeliciteerd!
UKske schreef:Ik ben opzoek naar mensen die werken in de zorg..om eens lekker te kletsen
Acire schreef:Gerdien B. schreef:@Acire... Al wat bijgekomen? *hug*
Joah.. morgen ga ik weer voor het eerst werken na het incident. Uitpraten met die jongen enzo. *ril!*
linde schreef:MissF schreef:linde schreef:ik heb een stageplaats!In een psychiatrisch ziekenhuis,Jeugdpsychiatrie.. verder nog geen flauw idee hoe en wat...best spannend wel
TofDan doen we hetzelfde volgend jaar
Ik ben er een paar dagen geweest en het is tof![]()
Gefeliciteerd!
ook in t zelfde ziekenhuis?thnx!!
Acire schreef:Gerdien B. schreef:@Acire... Al wat bijgekomen? *hug*
Joah.. morgen ga ik weer voor het eerst werken na het incident. Uitpraten met die jongen enzo. *ril!*
liefie schreef:vandaag drukke dag gehad. Een hele lieve bewoner is toch nog plotseling overleden. om kwart voor 12 heb ik haar nog wat drinken gegeven en een beschuitje met verse aardbeien. (kon het bijna niet meer eten maar wilde het perse)
en rond half 1 is ze waarschijnlijk overleden. Ik vond er om kwart over 2. toen ik haar appartement opende kreeg ik kippevel. Echt heel raar en ik liep de slaapkamer in en zag het gelijk.
Veel geregeld enz. Heel intensief want was echt een super lieve mevrouw maar het is beter zo ze kon gewoon niet meer. Zal der wel erg missen
Daphne schreef:liefie schreef:vandaag drukke dag gehad. Een hele lieve bewoner is toch nog plotseling overleden. om kwart voor 12 heb ik haar nog wat drinken gegeven en een beschuitje met verse aardbeien. (kon het bijna niet meer eten maar wilde het perse)
en rond half 1 is ze waarschijnlijk overleden. Ik vond er om kwart over 2. toen ik haar appartement opende kreeg ik kippevel. Echt heel raar en ik liep de slaapkamer in en zag het gelijk.
Veel geregeld enz. Heel intensief want was echt een super lieve mevrouw maar het is beter zo ze kon gewoon niet meer. Zal der wel erg missen
pfff, van zo'n verhaal krijg ik kippevel! Lijkt me inderdaad erg moeilijk! Sterkte!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten