Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor LauraC » 26 nov 2011 21:51

@Haai: ook weer geregeld ;) Michael had druppels op een zonnige dag in augustus en had er geen behoefte aan.
@G: hoe is het met S en de pijn?
@ppm2: o wat naar om te lezen weer. Hele veel sterkte meid! Voor Marijn en voor jou!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 nov 2011 22:13

De pijn was vandaag redelijk onder controle. Wel weer verandering van doseringen en tijdstippen, want hij houdt het allemaal net niet vol. Toch, daaromheen, een kleine verbetering merkbaar. Wat meer leven. Natuurlijk ook de door de pijnstilling, maar ook wilde hij echt wat meer eten, zelfs toen hij echt wel wat pijn voelde. Hopelijk zet dat morgen door. We maken ons nog wel zorgen, maar volgens de KNO arts kan dit echt nog wel even een paar dagen voortduren. Dus dan hopen we maar dat het morgen weer iets beter gaat...

We zijn echt gesloopt. Wat voel je dan toch weer met elke vezel in je lijf, tot in het diepste van je wezen, hoeveel je van zo'n klein urmpie houdt!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 26 nov 2011 22:44

Fijn dat S nu wat meer wil eten, hij zal ook wel honger hebben.
PPM, Vervelend dat het weer helemaal niet lekker gaat met M. Is het geen optie dat je hem eens ergens laat spelen zodat je lekker bij kunt tanken/rust met J hebt?
Haai, handig zo'n drogist die nog wat achter heeft liggen. Onze zoon is al wat ouder maar hij kan met druppels in nog gewoon lezen, heeft nergens last van maar dat zegt niets voor T.
Em: beterschap, hopelijk knapt hij snel weer op.
MissF, wens jullie een rustige nacht toe zonder benauwd kindje, lijkt me zo naar.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 27 nov 2011 08:39

Sterkte met alle zieke kindjes...

Hier ook een heel benauwd jochie, zo zielig! 2weken geleden bij de huisarts een pufje gekregen, maar dat helpt ook niet echt. Gisternacht kon ik pas om kwart voor 5slapen, zo moeilijk had hij het... Hij had ook nog alles ondergespuugd van't hoesten..
We waren bij mn ouders en die stonden op het punt de hap te bellen, maar ik vroeg me af wat ze zouden doen.. Ben al 2x geweest sinds hij zo hoest, (begin okt) en beide keren was het 'hoesten gaat vanzelf over mevrouw'.
En bij zoonlief is het verder ook nog 'schijn bedriegt', als hij geen last heeft is hij zo'n vrolijk, lief en ondernemend ventje...
daarbij merk ik ook nog dat de moeheid mij parten begint te spelen. Ik heb gewoon geen reserves meer.. 8-[
Maar t zal vanzelf wel goedkomen..
(sorry voor dit hele relaas...)

Heel veel respect voor jou ppm dat je al die problemen, en slapeloze nachten al meer dan een jaar volhoudt! Hoop dat t snel beter gaat!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 nov 2011 09:07

Wat sneu Jannoek :( Kan me voorstellen dat je door je reserves heen bent. Naar is dat hoesten he, je kunt er zo weinig aan doen. Hier hoest Jurian sowieso heel vaak, en Frederiek doet nu steeds lekker mee. Al die bacterien van het kdv, vermoed ik. Al was het hier vannacht goed te doen. Alleen Jurian 3 keer huilend wakker van het hoesten, maar Frederiek slaapt nog steeds, dus die heeft geen last mee denk ik, gelukkig.

Hoe is het met S, Galateia?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 27 nov 2011 12:43

Ach arm klein mannetje, hoe oud is hij nu??? Is hij al een jaar,?? Nee toch??

En jah.. Op een gegeven moment gmoet je wel door, mar het wordt er absoluut niet gezelliger van. Je wil niet weten wat ik.allemaal.gewenst heb als ik er heel doorheen zat. Dingen waat.t ik heel mijn leven spijt van heb.

Maar je moet door... Hoop dat je nog rust kan pakken zo als je man er evt is... Deed ik ook altijd met julia.vqqk op zondag. Maar nu gaat dat niet.

Tja.. En dan regent het ook nog eens de hele dag. Straks maar regenjasjes.aan denk ik....

Nog een paar dagen en dan is het al december.. Te tijd vliegt...

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 28 nov 2011 19:55

@PPM: hier ook een meisje met een navelbreukje. Was heel groot, werd steeds kleiner. Afgelopen week gaf de CBarts aan dat ze denkt dat het hele breukje weg is. Het naveltje is nog wel iets bol, maar niet erg.

Allemaal sterkte met jullie kids, tjonge!
Time flies when you have none!

Pluk01

Berichtdoor Pluk01 » 29 nov 2011 12:22

Tjonge, wat een getob zeg! Heel veel sterkte allemaal! Ik hoop voor jullie en de kindjes dat ze allemaal snel weer wat opknappen en/of door gaan slapen!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 nov 2011 16:38

Nou, lijkt me heel naar, al die nachten gedoe, sterkte allemaal!

Jurian is nu toch echt zindelijk overdag. Hij heeft het helemaal door. Net voor het eerst naar de winkel gegaan, zonder luier, en 3 kwartier later nog steeds droog. Hij houdt het nu gewoon netjes op tot hij zin heeft om op het potje te gaan volgens mij :)
Nu de nachten nog, iemand daar nog tips voor? :D

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 29 nov 2011 16:39

Hier was zoonlief eerst 's nachts zindelijk en pas een jaar later overdag. Ik heb dus geen tips :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 29 nov 2011 17:53

MissF, M is nog steeds niet zindelijk 's nachts en is bijna 4 :-oo Ik heb wel gelezen en gehoord dat het 's nachts mede door hormonen geregeld wordt en die kun je volgens mij niet trainen...Ik zet M 's avonds laat op de wc en dan plast hij erg veel. 's Ochtends heeft hij dan ook nog een volle luier, terwijl hij zijn laatste drinken ver voor bedtijd krijgt tegenwoordig. Dus helaas van mij ook geen tips ;)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 29 nov 2011 18:49

Een collega van mij moest haar zoon een neusspray geven voor de nacht. Daar zat inderdaad een hormoon in waardoor ze zindelijk werden. Het is hier eigenlijk automatisch gegaan. Ik deed hem de eerste periode nog gewoon een luier om en die was eigenlijk altijd droog. Nu heeft hij ongeveer 1x per 6 weken een ongelukje en dan meestal in de vroege morgen.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 29 nov 2011 18:58

Tjje PPM, het zit die kleine Marijn ook niet mee ](*,) en daarbij jullie als ouders ook niet.
Hopelijk knapt hij snel op, zodat ook jij weer op kunt knappen.
Sterkte hoor meid!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 29 nov 2011 19:24

ajl schreef:Een collega van mij moest haar zoon een neusspray geven voor de nacht. Daar zat inderdaad een hormoon in waardoor ze zindelijk werden. Het is hier eigenlijk automatisch gegaan. Ik deed hem de eerste periode nog gewoon een luier om en die was eigenlijk altijd droog. Nu heeft hij ongeveer 1x per 6 weken een ongelukje en dan meestal in de vroege morgen.

Ik heb gelezen dat er inderdaad eerst droge luiers 's ochtends moeten zijn voordat het zin heeft te gaan 'trainen'. Ach, ik denk dat hij wel zindelijk is voor hij gaat trouwen hoor :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 nov 2011 20:50

Nou, dan wachten we gewoon op die droge luiers :D Ik vind het al heerlijk dat het overdag zo goed gaat. Al stond hij vanmiddag opeens in zijn broek te plassen, hij was er zelf verbaasd over. Maar dat was het enige ongelukje vandaag, dus daar kan ik wel mee leven. Morgen maar zonder luier naar het kdv, ben benieuwd :D

Terug naar “Archief”