Zelfs al zouden ze glad zijn, dan nog hebben ze iets grofs. Dat kan niet. Dan loopt het vast in mijn hoofd

Moderator: Moderafo's
Giovannino schreef:Cowgirl had ik moeten zeggenWhatéver.
Zijn er hier trouwens heren met een pettentic?
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Neen. Het maakt mijn hoofd nog groter dan het al is. Tenzij je een pet/muts weet die dat niet doet. Mijn haar is lang genoeg om een muts op te doen en er haren onder vandaan te laten komen
Mary Pickford schreef:Giovannino schreef:Cowgirl had ik moeten zeggenWhatéver.
Zijn er hier trouwens heren met een pettentic?
Wat is dat? Zelfs Google weet 't niet!
Pfft, jij ook al? ik pas dus nooit hoeden of petjes van gewone winkels, omdat m'n hoofd veel te groot is!Galateia schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Neen. Het maakt mijn hoofd nog groter dan het al is. Tenzij je een pet/muts weet die dat niet doet. Mijn haar is lang genoeg om een muts op te doen en er haren onder vandaan te laten komen
Niemand heeft zo'n groot hoofd als ik, dus zo erg kan het nooit zijn, Abdij!
Galateia schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Neen. Het maakt mijn hoofd nog groter dan het al is. Tenzij je een pet/muts weet die dat niet doet. Mijn haar is lang genoeg om een muts op te doen en er haren onder vandaan te laten komen
Galateia schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Neen. Het maakt mijn hoofd nog groter dan het al is. Tenzij je een pet/muts weet die dat niet doet. Mijn haar is lang genoeg om een muts op te doen en er haren onder vandaan te laten komen
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Galateia schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Neen. Het maakt mijn hoofd nog groter dan het al is. Tenzij je een pet/muts weet die dat niet doet. Mijn haar is lang genoeg om een muts op te doen en er haren onder vandaan te laten komen
Da geleuf k néks van. Draagt u hoofddeksels
?
@Pickford:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten