Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 dec 2008 14:47

kwebbel schreef:thnx :wink: ik hoopte alvdat ik een x ziek zou worden maar helaas ik word maar niet ziek!!! :x als ik ziek ben (de laatste x was in 2002 toen had ik flinke griep) en was ik zo 6 kg kwijt. Maar helaas het is mij niet gegund om ziek te worden :P eigenlijk maar goed ook :wink:

Ik ga iig de tip van Evelien opvolgen, heb net nog met m'n moeder gebeld en mijn zus weegt 74/75 kg en die is ongeveer wel 2x zo dik als ik dus mijn moeder geloofde de weegschaal niet en mij wel dus :wink: ben ik toch weer een beetje gelukkig :D

tsja mensen geloven ook niet dat ik ruim 82 kilo weeg. :x

En zelf vindt ik dat ook wel iets te veel. Maar ik kan nu moeilijk echt op dieet gaan want dan zit ik met m'n trouwjurk etc. We zien wel. Gewoon blijven eten zoals we nu eten (gewoon lekker gezond en zo nu en dan iets lekkers).

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 dec 2008 16:00

Het belangrijkste is dat je gelukkig bent. Ik ben heel gelukkig, lieve man leuk huisje e.d. Maar met m'n figuur ben ik niet zo heel erg gelukkig want ik ben echt breder geworden in 3 jaar tijd.
(de pil, uit huis gegaan, getrouwd e.d.) snap ik allemaal best dat je veranderd door omstandigheden. Heb ook wel meer weerstand moet ik eerlijk zeggen. Maar ik ben er niet gelukkig mee!
Daarom wilde ik wat aan m'n lijn gaan doen. Hoef echt geen plankje te zijn zoals ik vroeger was maar het buikje er af mag best.

Daarom Evelien gaan we jouw tip opvolgen en hopelijk ons er ook aan houden :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 dec 2008 16:03

tsja toen ik op mezelf woonde at ik nooit elke dag warm. Meestal brood ofzoiets. Ik at veel minder dan nu. Dus ook geen wonder dat ik gegroeit ben. :mrgreen:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 dec 2008 16:08

Evelien schreef:tsja toen ik op mezelf woonde at ik nooit elke dag warm. Meestal brood ofzoiets. Ik at veel minder dan nu. Dus ook geen wonder dat ik gegroeit ben. :mrgreen:
komt mij akelig bekend voor :roll:

Hoe gaat het met onze deelnemers ??? Sterkte allemaal met de kerstdagen :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 15 dec 2008 16:14

haha mijn man ook die is in 10 en halve maand 11 kilo aangekomen!
Dat mocht ook wel nu nog een kilo of 3 erbij en dan zit hij op een goed gewicht. Alleen een beetje balen dat hij nu nieuwe kleding nodig heeft terwijl dit allemaal nog super goed.

(iemand van de mannen maat 32/36 aan broeken?)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 15 dec 2008 16:14

@kirsten: Als je je er niet lekker door voelt, kan je 's naar een dietist gaan voor advies. Verder kan je natuurlijk volkorenbrood eten en volkoren pasta en zilvervliesrijst.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 dec 2008 16:17

liefie schreef:haha mijn man ook die is in 10 en halve maand 11 kilo aangekomen!
Dat mocht ook wel nu nog een kilo of 3 erbij en dan zit hij op een goed gewicht. Alleen een beetje balen dat hij nu nieuwe kleding nodig heeft terwijl dit allemaal nog super goed.

(iemand van de mannen maat 32/36 aan broeken?)
mijn man haalt broeken bij Piet Kerkhof.. daar hebben ze ook lengtematen maar weet niet of die bij jou in de buurt zit ?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 15 dec 2008 16:18

haha zo bedoelde ik het niet :wink: bedoelde meer van kan iemand nog een goede broek gebruiken :wink:
Volgens mij hebben mannen altijd lengte maten? ik weet niet beter dan dat in mijn man zijn spijkerbroeken 32/36 staat.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 dec 2008 16:21

Mijn man kwam na ons trouwen ook aan, ik vond dat echt niet mooi. Gelukkig heeft hij een tijdje opgelet en weegt nu weer 62 ofzo. Het was 67 en dat is voor zijn bouw en lengte niet perse te veel, maar ik vind mannen met een buikje echt niet zo mooi.
En nee, mijn man heeft maat 29/32 ofzo, dus iets smaller en korter ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 15 dec 2008 16:23

haha mijn man heeft geen buikje. Hij is echt over heel zijn lichaam aangekomen nu ziet hij er gewoon gezond uit :D

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 15 dec 2008 17:13

Ik zie er volgens mensen tegenwoordig ook beter en gezonder uit.
Ben 3 a 4 kilo aangekomen en het zit overal, daardoor ziet het er mooier uit, en nog een voordeel: Ik wordt weer ongesteld.
Merk wel dat sommige rokken wel iets strakker zitten, maar dat waren dan rokken die ik echt alleen kon als ik op m'n 'dunst' was.

Kwebbel, meestal helpt ziek zijn niet om af te vallen, kilo's die je dan afvalt zitten er meestal even snel weer aan....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 15 dec 2008 18:29

Ik kwam vanmorgen op mn werk, (na 4 dagen ziek thuis, waarvan 3 niks gegeten)...M'n collega gelijk; Johhh je bent afgevallen!
Helaas is dat idd hoogstwarshcijnlijk wel tijdelijk...Maar miss is 't 'n mooie start! Ga iig m'n best doen ;-)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 15 dec 2008 20:03

MissF schreef:Mijn man kwam na ons trouwen ook aan, ik vond dat echt niet mooi. Gelukkig heeft hij een tijdje opgelet en weegt nu weer 62 ofzo. Het was 67 en dat is voor zijn bouw en lengte niet perse te veel, maar ik vind mannen met een buikje echt niet zo mooi.
En nee, mijn man heeft maat 29/32 ofzo, dus iets smaller en korter ;)

Wow hoe lang is jouw man dan? Heeft hij wel spierballen? ;)
Ik zal maar niet posten wat mijn knuffelbeer weegt hihi.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 15 dec 2008 20:19

Bedankt voor de tips. Ik ben niet zo'n hele goede eter, maar ik ga het proberen. Anders mogen jullie je kilo's wel aan mij doneren :P

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 16 dec 2008 11:09

Had gisteren nog congres (lees: veel koekjes met later nog veel te vet eten) en daarna nog Weihnachtsfeier met mijn collega's (wederom: veel koekjes)... grrr, nu staat de weegschaal weer op 69,3..... :x

Deze week maar weer veel salades eten! :P

Terug naar “Archief”