Daphne schreef:Pff, dat moet heftig voor je/jullie (geweest) zijn, Samanthi!
Klopt, maar je weet niet beter, eigenlijk is er maar 1 kind die het niet heeft en mijn echtgenoot, voor hen is het het moeilijkst, net twee nietgoudvissen in een kom goudvissen, zij voelen dat ze nat worden, wij niet, ik slik zelf sinds kort ook concerta en heb nu eens rust in mijn hoofd, ik heb het al die jaren gered, doordat mijn man mij veel structuur geboden heeft, ja het is erfelijk, daar konden we niet omheen, maar dat het zo uit zou pakken? Aan de andere kant geeft het heel veel humor, de kinderen hebben een situatie snel door en zijn adrem met hun commentaar. Dat krij(e)gen we vaak van school terug, de humor en gevatheid van onze kinderen, maar wel zo dat het (meestal) te waarderen was, maar ja dat is dan de leuke kant, het is niet altijd makkelijk of leuk geweest!
Maar het houd het wel in evenwicht en wat ik nu zo fijn vind,ik heb er veel van geleerd ik ben niet een goede opvoeder geworden en heb begrip voor andere waar het niet goed gaat, en zeg dan niet bij mij doet ie het niet, want ja kinderen hebben aangepast gedrag en gedragen zich uitmuntend bij opa en oma, dit hoor ik zo vaak van ouders en dat doet heel erg pijn.
gr Samanthi