Moderator: Moderafo's
liefje schreef:*Annette* schreef:liefje schreef:*Annette* schreef:off topique-smile; Dekbed komt me bekend voor liefje! Heb hm gekocht voor me uitzet poosje geleden.
Die is zo lekker zacht enne je hoeft hem niet te strijken
![]()
Hihi
. Waar heb jij hm vandaan? Zag hem later bij meerdere. Heb jij flanel of katoen? En wat kleur onderlaken heb jij dr onder? Heb 1 van die kleuren die in het dekbed zitten. Weet niet meer welke, donkere of lichtere. Das helemaal gemakkelijk niet te hoeven strijken!
Wah ik heb er creme onderlakens onder, heb hem voor mijn verjaardag een keer gekregen geloof van de markt bij jack overtrek was 60 euro ofsow
jamillah schreef: Alleen die vitamine D... Sja, die staat idd netjes in het keukenkastje maar ja..
Tot zover het CB-journaal
*Annet* schreef:Mijn nichtje had reflux en moest een uur na de voeding rechtop blijven zitten zodat de voeding zakte. Ze zeiden dat het over zou gaan met het jaar ongeveer en dat klopte wel.
Je kan in het andere drinken toch ook verdikkingsmiddel doen?
bloempie21 schreef:*Annet* schreef:Mijn nichtje had reflux en moest een uur na de voeding rechtop blijven zitten zodat de voeding zakte. Ze zeiden dat het over zou gaan met het jaar ongeveer en dat klopte wel.
Je kan in het andere drinken toch ook verdikkingsmiddel doen?
Fijn om te horen dat het met een jaar over was. Hopelijk geldt dat ook voor Thomas. Ik weet niet of ik overal verdikkingsmiddel doorheen kan doen, maar het gaat mij er ook vooral om dat ik dat toch niet altijd kan blijven doen. Hij moet op een gegeven moment ook gewoon water kunnen drinken zonder dat hij gelijk gaat spugen. Maar als hij daar met een jaar overheen groeit dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten