De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 10 dec 2007 22:06

Wat un poppie :wink: leuk die legging :wink: en dat steertje :8>

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 dec 2007 22:13

Afbeelding

Danny wilde orgel spelen maar het mocht niet van opa:

Afbeelding

Gelukkig kwam Sinterklaas nog met kadootjes bij opa en oma:
Afbeelding

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 dec 2007 22:20

Afbeelding

heb er nog wel meer maar het lukt niet zo met die trage site! :(

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 dec 2007 22:25

Afbeelding

Afbeelding

Danny met zijn 2 jaar jongere neefje:
Afbeelding

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 10 dec 2007 22:26

So sweet :8>

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 10 dec 2007 23:02

liefje schreef:
*Annette* schreef:
liefje schreef:
*Annette* schreef:off topique-smile; Dekbed komt me bekend voor liefje! Heb hm gekocht voor me uitzet poosje geleden :mrgreen:.

:P Die is zo lekker zacht enne je hoeft hem niet te strijken :mrgreen: off topique-smile

off topique-smile Hihi :mrgreen:. Waar heb jij hm vandaan? Zag hem later bij meerdere. Heb jij flanel of katoen? En wat kleur onderlaken heb jij dr onder? Heb 1 van die kleuren die in het dekbed zitten. Weet niet meer welke, donkere of lichtere. Das helemaal gemakkelijk niet te hoeven strijken!

Wah ik heb er creme onderlakens onder, heb hem voor mijn verjaardag een keer gekregen geloof van de markt bij jack overtrek was 60 euro ofsow :mrgreen:

off topique-smile Owja, kheb dr n camelkleur onderlaken bij. Zelfde kleur als in het dekbed zelf zit. Kheb hm op de markt bij Smulders Textiel vandaan. Heb dr €60 voor betaald en kreeg dr gratis onderlaken bij.

Maarre kzal nu maar weer ontopic gaan :wink:. Lieve kindertjes weer :8>!
Wat de toekomst brengen moge........

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 10 dec 2007 23:04

:)nico

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 11 dec 2007 11:58

jamillah schreef: Alleen die vitamine D... Sja, die staat idd netjes in het keukenkastje maar ja..

Tot zover het CB-journaal 8)

herkenbaar 8)

vanochtend met Simon naar het cb geweest, voor de verandering weer niet goed gegroeid :wink: maar ja hij is natuurlijk ziek geweest sinds de vorige keer.
hij weegt nu 5940 gram en is 62 cm lang. nou moet ie de volgende keer harder gegroeid zijn... blabla
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 11 dec 2007 16:01

*Annet* schreef:Afbeelding

heb er nog wel meer maar het lukt niet zo met die trage site! :(

Die kunnen zo mee naar spanje :mrgreen:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 12 dec 2007 14:48

*Annet* schreef:Mijn nichtje had reflux en moest een uur na de voeding rechtop blijven zitten zodat de voeding zakte. Ze zeiden dat het over zou gaan met het jaar ongeveer en dat klopte wel.

Je kan in het andere drinken toch ook verdikkingsmiddel doen?

Fijn om te horen dat het met een jaar over was. Hopelijk geldt dat ook voor Thomas. Ik weet niet of ik overal verdikkingsmiddel doorheen kan doen, maar het gaat mij er ook vooral om dat ik dat toch niet altijd kan blijven doen. Hij moet op een gegeven moment ook gewoon water kunnen drinken zonder dat hij gelijk gaat spugen. Maar als hij daar met een jaar overheen groeit dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben.

Geweldige foto's trouwens annet! 8)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 dec 2007 14:58

de kinderarts zei hier ook dat ze er meestal voor hun eerste levensjaar overheen groeien!! ik hooop dat dat ook bij matteo gebeurt!

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 12 dec 2007 15:13

bloempie21 schreef:
*Annet* schreef:Mijn nichtje had reflux en moest een uur na de voeding rechtop blijven zitten zodat de voeding zakte. Ze zeiden dat het over zou gaan met het jaar ongeveer en dat klopte wel.

Je kan in het andere drinken toch ook verdikkingsmiddel doen?

Fijn om te horen dat het met een jaar over was. Hopelijk geldt dat ook voor Thomas. Ik weet niet of ik overal verdikkingsmiddel doorheen kan doen, maar het gaat mij er ook vooral om dat ik dat toch niet altijd kan blijven doen. Hij moet op een gegeven moment ook gewoon water kunnen drinken zonder dat hij gelijk gaat spugen. Maar als hij daar met een jaar overheen groeit dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben.

Bloempie volgens mij kun je overal verdikkingsmiddel door heen doen. Op het werk doen we het ook overal doorheen; koffie, thee, melk, chocolademelk, yogidrink, limonadesiroop etc. Dit zijn dan wel volwassen mensen, wel mv gehandicapt, maar houden het anders ook niet binnen. Eigenlijks kun je alles wel verdikken. Hopelijk is het bij Thomas ook met een jaar over. En goed misschien is het toch wel verstandig om de volgende keer op het cb het tespraken te brengen. Misschien hebben zij verder tips etc, misschien onderzoeken etc. Weet niet of je al snel weer er heen moet, en tot die tijd zou ik gewoon drinken geven met verdikkingsmiddel krijgt hij toch z'n vocht binnen.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 13 dec 2007 10:49

Da's fijn om te horen dat ik overal verdikkingsmiddel doorheen kan doen.
Ik heb thomas de afgelopen dagen toch gewoon water gegeven en de ene keer ging het wat beter dan de andere keer, maar ga dan nu maar kijken of het beter gaat met verdikkingsmiddel.
Hij drinkt water gewoon uit een beker, vindt ie helemaal geweldig! Hij wordt al wild als ie z'n beker ziet! 8)
Thomas is sinds gister voor het eerst een beetje ziek. Flink verkouden en volgens mij ook last van z'n keel. :( Meneer wil ondanks zijn verstopte neus slapen met een speen in zijn mond... :roll:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 13 dec 2007 14:36

Lief joh :mrgreen:! Beterschap verder met hem! Hopelijk is die snel weer opgeknapt!

Waar is vlinder eigenlijks gebleven :roll:??

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 13 dec 2007 16:56

*Annette* schreef: Waar is vlinder eigenlijks gebleven :roll:??

Heb gehoord dat 'r kids beetje ziekies zijn :?

Terug naar “Archief”