games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Faramir

Re: games

Berichtdoor Faramir » 28 jan 2010 20:51

Ik heb gisteren maar MAG gekocht inclusief de officiële PS3 headset. Wel een leuk pakket voor een mooie prijs.

MAG bevalt me prima.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 28 jan 2010 21:32

Dat is mooi, in ieder geval al één tevreden eindgebruiker. Ik las alleen dat er wel wat server probleempjes waren, maar dat is wel vaker met dit soort spellen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Faramir

Berichtdoor Faramir » 28 jan 2010 21:44

Mortlach schreef:Dat is mooi, in ieder geval al één tevreden eindgebruiker. Ik las alleen dat er wel wat server probleempjes waren, maar dat is wel vaker met dit soort spellen.

Ik heb gisteravond probleemloos gespeeld. Enkel vanmiddag toen ik thuiskwam waren er wat server probleempjes. Ik heb daar maar een minuut of 10 max last van gehad. Voor de rest deed het het perfect tot een uur of 20:00 toen werd mijn potje bruut verstoord door een factor in huis die de TV claimt omdat er iets op is met een mol ofzo....

Maar ik verwacht in de komende week wel wat meer server probleempjes, dat is haast onvermijdelijk bij zo'n game. Daar heb ik niet zo'n probleem mee, zolang het maar opgelost wordt in de opstart en begin fase.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 02 feb 2010 16:05

Poe, nou, iedereen was zo lyrisch over Mass Effect 2 op kantoor dat ik het ook maar heb aangeschaft.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 06 feb 2010 01:34

Via Steam Mass Effect 1 gedownload (als je dan toch ME2 al hebt...) en Dead Space, een ruimte-survivalhorror-game. (Een beetje zoals in de film Alien). Dead Space heb ik zo'n kwartiertjes gespeeld en ongelofelijk hoe spannend en eng dat nu al is. Dat beklemmende sfeertje hebben ze perfect neergezet zeg.

Dat downloaden ging niet zo soepel trouwens, aangezien de draadloze router het langzaam aan het begeven was. 4 gig proberen te downloaden met zo'n 20 kilobyte per seconde gaat niet echt werken. Op het laatst gaf de router zelfs 8 bytes per seconde aan.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 06 feb 2010 12:00

Gister weer begonnen met Metal Gear Solid 4 voor de PS3 wat toch wel één van mijn favoriete spellen is. Het spel is boeiend van begin tot eind en de kleine details maken het helemaal af. Het traplopen is zeer realistisch, hetgeen bij de meeste games er niet uitziet en als Snake over de grond kruipt beweegt de vegetatie mee. Dergelijke details maken een game ervaring meer realistisch en ik wil elke PS3 bezitter deze titel dan ook nogmaals met klem aanraden!

http://www.youtube.com/watch?v=gcBboUAITBA

Faramir

Berichtdoor Faramir » 06 feb 2010 19:47

Vandaag voor een zacht prijsje Street Fighter IV gekocht voor de PS3. De laatste die ik gespeeld heb was Super Street Fighter II (en dan nog wat toevoegingen) op de MegaDrive. Op zich wel heel herkenbaar allemaal. Speelt wel fijn. Alleen de controller is wat minder fijn voor dit soort games.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 06 feb 2010 19:49

De enige vecht-game die mij ooit echt heeft kunnen boeien was Tekken. Met name deel 2 en 3

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 06 feb 2010 21:11

Dinsdag komt Bioshock 2 uit. Om vast een beetje in de stemming te komen heb ik vandaag Bioshock 1 gekocht (2ehands bij Gamemania winkel maar 15 euro). Ik was bijna vergeten hoe goed dat spel is zeg. Survivalhorror maar dan anders. Zo ontzettend sfeervol met de jaren 50 aankleding en muziek, maar ook hartstikke ontwrichtend terwijl je door een Utopia gone bad probeert te komen.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 08 feb 2010 09:42

Mortlach schreef:De enige vecht-game die mij ooit echt heeft kunnen boeien was Tekken. Met name deel 2 en 3
Vind ik ook een zeer goede vechtgame, maar Soul Calibur II nog net wat beter. Ze hebben daar een extra dimensie aan toegevoegd welke Tekken niet heeft. Zo kan je aan de kant stappen tijdens het vechten en een aanval ontwijken, wat je de kans geeft de tegenstander vol in de flank te raken als je snel bent! Persoonlijk vind ik dat een zeer realistische aanvulling omdat een echt gevecht ook niet in 2d geschiedt.

michielboy
Mineur
Mineur

Berichtdoor michielboy » 28 feb 2010 00:17

combat arms geweldig gratis schiet spel
niet gereformeerd wel lid

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 28 feb 2010 00:34

Hee michielboy, leuk te zien dat je toch een beetje blijft rondhangen hier.

Ik zal er morgen eens naar kijken, het ziet er in ieder geval beter uit dan de meeste gratis flash-spelletjes op het internet. Hoewel die soms toch ook wel erg vermakelijk zijn, voor even dan.

Wat betreft FPS's kan ik nauwelijks wachten op Battlefield Bad Company 2, nog een paar dagen...

Faramir

Berichtdoor Faramir » 28 feb 2010 10:56

Voorlopig vermaak ik me nog prima met MAG (PS3). Het werkt erg goed en zonder lag waar iedereen wel een klein beetje bang voor was met 256 man tegelijk. Interessant ook om te zien dat een team wat met elkaar communiceert echt veel beter is dan een team wat los aan elkaar hangt. Ik speel het dus meestal in clanverband.

De mogelijkheden daarvoor mogen echter wel wat verbeterd worden. Maar tot nu toe zijn er al twee patches uitgekomen dus ik heb goede hoop.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 28 feb 2010 18:41

JA, wat ik ervan gelezen heb is het bijzonder hoe goed ze de normaal gesproken individualistische FPS'ers weten samen te laten werken.

michielboy
Mineur
Mineur

Berichtdoor michielboy » 28 feb 2010 18:59

combat arms is echt vet alleen er zijn wel speedhackers etc alleen niet zoveel als bij warock
ik speel nu ong 1jaar combat arms en het bevalt me wel en er zijn altijd veel mensen online :)
en ja maar ik had nooit gedacht dat refos gta deden maar via dat forum heb ik geleerd dat niet alle vooroordelen waar zijn ;)
krijg steeds meer respect voor jullie :)
niet gereformeerd wel lid

Terug naar “Archief”