Moderator: Moderafo's
Andréa B. schreef:Haha, dan istie gelijk bankroet denk ik, als iedereen zulke cadeautjes vraag...
Maar ik heb de H5 ook nog niet zo lang hoor... Ik denk rond juli ofzo, heb 'm als examencadeautje gehad van mn ouders...!:D *Daarom mag ik geen nieuwe kopen
*
Andréa B. schreef:Ehhh.. die alphadinges *zoektzoekt*
[deze bedoel ik]
jaknikken, maar mij istie te duur, en mag 'm niet van mn vader...
Napoleon schreef:haha, die alpha 100 is best kwijlmaar je hebt er nog niet zo heel veel lenzen bij, geloof ik.
Hippieblijhoofd schreef:mijn oudste broer had vandaag een paar foto's gezien, die ik gemaakt had, op mijn moeders foto-toestel, en vond ze zo mooi dat hij mn loon (voor het oppassen op z'n kindjes) vooruit wil betalen zodat ik een vet dure cam kan gaan kopen yahoooo
Nu moet ik nog weten welke..
De Sony Cyber-shot DSC-H5 is het beste volgens de consumentenbond..
*gaat verder zoeken*
omhelzing ik hou nu ineens een stuk meer van hem[S] schreef:Hippieblijhoofd schreef:mijn oudste broer had vandaag een paar foto's gezien, die ik gemaakt had, op mijn moeders foto-toestel, en vond ze zo mooi dat hij mn loon (voor het oppassen op z'n kindjes) vooruit wil betalen zodat ik een vet dure cam kan gaan kopen yahoooo
Nu moet ik nog weten welke..
De Sony Cyber-shot DSC-H5 is het beste volgens de consumentenbond..
*gaat verder zoeken*
leuk zeg! Altijd prettig van die oudere broers die je af en toe een beetje matsen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten