janneman83 schreef:Markie schreef:
Je wordt niet genegeerd hoor![]()
Hoezo ga ik in Gods schoenen staan?Leg dat is even uit dan?
Ik kan het niet bewijzen zeg je.Ik zie alles wat ik aangevoerd heb wél als duidelijk bewijs.Anders zeg ik het hier niet btw.
Maar als je dan zegt dat ik door mijn mening/overtuiging in God's schoenen ga staan vraag ik wel een verklaring hoe je tot je conclusie komt.
Vertel dan ook is, je hebt nu mijn onderbouwingen gelezen, wát er niet waar is wat ik allemaal aangevoerd heb.
En lever dan gelijk het bewijs (als het mogelijk is) wat mijn ongelijk bewijst.
dat heb ik eigenlijk al een keer gedaan. vandaar dat ik me een klein beetje genegeerd voelde.
hier komt ie nog een keerjanneman83 schreef:markie? jij bouwt alleen op deze tekst "dat geen doodslager het eeuwige leven heeft in zich blijvende"???????????
hier heeft hijwel op gereageert metbtw: die tekst die je aanhaald moet je ook in de context lezen. Waarom haal je het zinnetje er voor weg? Als jij zegt dat een moordenaar niet het eeuwige leven kan hebben, dan kan geen een Christen het eeuwige leven hebben, en zal de belofte van God zelf onzin zijn. Elke Christen is een moordenaar.
hoe verklaar je dit dan???
Je staat in Gods schoenen als je zelf gaat bepalen wat God zou gaan doen en wat niet. Je hebt dan wel een tekst aangedragen maar ik vind na aanleiding van de reacties die daar opgekomen zijn dat je daar niet op kan bouwen.
(Denk dat het ook niet verkeerd is om te beproeven of je met dit onderwerp daar op kan bouwen.)
((Hopelijk)) kan je bewijzen dat je degelijk wel met deze onderwerp op deze tekst kan bouwen. Ik durf daar momenteel niet voor te staan.
Als er iets niet in de bijbel staat durf ik het ook niet te beweren. Als je mij overtuigd hebt aan de hand van de bijbel. Dan durf ik ook te zeggen dat zelfmoord verdoemenins is.
Tja wat moet ik me zo'n reactie?Je vind dat ik mijn mening niet mag geven omdat ik in God's schoenen ga staan.Ook vind je de teksten niet gegrond.Je hebt echter geen teksten die het tegendeel bewijzen of die je zelfs maar kan verdraaien zodat het er op lijkt dat zelfdoders wél in de hemel kunnen komen.
Wél wordt alles gedaan om de teksten die ik aandraag zo te gaan interpreteren dat het gaat lijken of er wat anders bedoeld wordt dan werkelijk is.
Maar volgens jou mag je er geen mening over hebben, óf een eenzijdige, namelijk de mening waar ik niet voor sta?
Je moet toch een mening hebben in het leven hoor over bepaalde dingen.