Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sterretje
Moderator

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Sterretje » 26 jul 2012 19:43

@TJ: sterkte hoor!

@Jannoek: balen joh. Maar klamboe zal ook geen optie zijn? (trekt hij w.s. zijn bed in...)

Hier genieten van het mooie weer. Ik heb me er ook maar bij neergelegd dat ik behalve beetje opruimen, dwijlen, zuigen en koken niets doe;-)
Time flies when you have none!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 27 jul 2012 14:59

Hihi, stilletjes hier vandaag :mrgreen:
Afbeelding

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 27 jul 2012 15:21

Hoe zou dat toch komen? Misschien iedereen lekker van het mooie weer genoten en een dagje weg geweest, naar de speeltuin bijvoorbeeld?

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 27 jul 2012 15:37

Jannoek schreef:Heftig TJ! Hoop dat jullie snel meer weten en dat het mee valt!

@Evelien Knap van Simon! Zo leuk, als ze gaan lopen! Benieuwd wanneer hij los gaat lopen! Duurde hier dik 4 maanden (8mnd langs de tafel, 12mnd plus paar dagen los)

Hier een jochie wat enorm onder de muggenbulten zit, zielig! We telden er vanmorgen ruim 40... Het zijn allemaal puntjes. We hebben nu ByeBites gel, speciaal voor kinderen, helpt alleen niet bepaald preventief in Floris' geval, maar volgens mij wel tegen de jeuk. Hij krabt er niet meer aan.

Verder gaat het hier enorm goed! Heerlijk ontdeugend ventje! :-)

Een citroengeranium op zijn kamertje zetten? Toen mijn dochter kleine tabletjes door kon slikken, heb ik haar vit B (die bruine) gegeven. Of dat DE oplossing is weet ik niet, maar ze wordt wel beduidend minder geprikt.
Knoflook schijnt ook te helpen.
We gaan elke avond even op muggenjacht, maar volgens mij houden ze zich schuil tot de nacht :D

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 27 jul 2012 17:10

Was erg gezellig :). Heb er alleen niet aan gedacht foto's te maken. Maar zou dan misschien de mediacode overtreden hebben 8)
Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 27 jul 2012 19:26

ooh hier in een zwembad gehangen! ben zooo verbaasd als ik zie hoe vrij marijn in het water is! :shock: gelukkig geeft hij zelf aan dat hij bandjes om meot voordat hij wil zwemmen :):) Dus hoef ik in eerste instantie niet heel veel angst te hebben dat hij ook denkt dat een sloot leuk is om te spelen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 jul 2012 14:04

hier een foto van de jongste.. :lol: :lol: wat gaat het toch snel.. over 2,5 week wordt hij 2!

Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 jul 2012 14:05

paprikameisje2 schreef:ooh hier in een zwembad gehangen! ben zooo verbaasd als ik zie hoe vrij marijn in het water is! :shock: gelukkig geeft hij zelf aan dat hij bandjes om meot voordat hij wil zwemmen :):) Dus hoef ik in eerste instantie niet heel veel angst te hebben dat hij ook denkt dat een sloot leuk is om te spelen.

haha ja leuk is dat he! manoël is ook zo.. die sprong ook zo vanaf de kant het water in..

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 jul 2012 14:09

wat sneu al die muggenbulten jannoek! manoël heeft hier ook redelijk wat.. die zijn dan ontzettend dik en hard.. :?

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 29 jul 2012 14:57

@tj: hahaha, als hij 16 is gebruikt hij er spuitbussen voor :lol:
Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 29 jul 2012 22:32

trijntjejohanna schreef:
haha ja leuk is dat he! manoël is ook zo.. die sprong ook zo vanaf de kant het water in..

het leukste is dat mensen met kinderen die vier of vijf zijn en hetniet durven, wijzen naar marijn... en met veel aanmoediging van mij en van die ouders durven die kinderen ook te springen! marijn is nu ook al zover dat hij zelf wil semmen :) dus.. als hij springt roept hij semm semmm semmm semm en gaat zo al semmend naar de kant, klimt er zelf op.. en zoekt weer waar hij opnieuw kan springen! :) Hoe leuk... het is gewoon fantastisch! nu hopen dat het niet als resultaat een oorontsteking oplevert, dat is natuurlijk weer afwachten!

eerst maar zo eens kijken of juul slaapt, er was eenbeest in bed wat een slang was met poten :):) dus gevangen en uit het raam gegooid.. op haar manier de deur uitgeduwd... hihi! en hopelijk gaat ze slapen!

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 30 jul 2012 09:32

trijntjejohanna schreef:hier een foto van de jongste.. :lol: :lol: wat gaat het toch snel.. over 2,5 week wordt hij 2!

Afbeelding

Leuke foto. Maar dat herinnert mij aan zaterdag, ik liep ook op blote voeten het gras in, ik stapte bijna op een rondscharrelende bij :shock: Toen ik goed keek, waren er 3!
Ik loop dus niet meer op blote voeten buiten. Je moet er niet aan denken dat er in die lieve kleine voetjes wordt gestoken? :? Het is maar even een tip.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 aug 2012 11:09

Matteo zijn ijzergehalte was te laag (7) ... nu moet hij 6 week lang een ijzerdrankje.. en als dit dus de oorzaak is, dan moet het dan beter gaan.. gaat het dan niet beter, dan moet hij naar de neuroloog om verder te kijken

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 aug 2012 11:21

@TJ vervelend dat Matteo niet lekker is... Hopelijk knapt hij op als zijn ijzer gehalte omhoog gaat hoeveel moet het HB gehalte ongeveer zijn bij een kind?
Leuke foto!

Wat een heerlijk weertje weer vandaag lekker van genieten! Nina heeft flink last gehad van de 14 maanden inenting flinke verhoging en een aantal dagen uitslag gelukkig gaat het nu weer een stuk beter.
Wij zijn ook overgegaan op 1 slaapje op de dag want Nina ging met 2 slaapjes pas rond 22.00 naar bed de laatste tijd.
Nu slaapt ze van 19.30 tot 08.30 vanmorgen was het zelfs 09.15 :shock: En dan is ze om 12uur echt heel moe...

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 01 aug 2012 15:41

overgang is dat toch wel he, van 2 naar 1 slaapje. Heb ik nu van 1 naar geen slaapje, vind dat een lastige periode.

Is idd lekker weer! Vanmiddag paar uur in de speeltuin gezeten (eind van de straat) Hopelijk is H nu zindelijk. misschien te vroeg gejuicht, maar voor we boodschappen gingen doen en naar de speeltuin op wc gezet en geplast, en een paar uur later, (na boodschappen en speeltuin) weer keurig op wc gedaan. Zou het dan toch. Vond het wel 'eng' om zonder luier mee te nemen. maar goed gegaan gelukkig.
Afbeelding

Terug naar “Archief”