Klinkt leuk Evelien, wat zit er in dan? Ik heb mijn man wel het boekje 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun gekocht voor mijn man, maar het is allemaal niet zo zijn ding

Ook had ik al een slab gekocht met iets van de liefste papa erop, maar meer omdat ik dat leuk vind dan dat hij er gelukkig mee is
Leuk een rood dekentje Liefie! Staat volgens mij super bij jullie kamertje
ajl, nog steeds zo misselijk, bah, rot he. Mijn collega die na een paar jaar eindelijk zwanger is, is tot de 18e week heel erg misselijk geweest, en pas nu kan ze zeggen dat ze snapt dat mensen blij kunnen zijn met een zwangerschap.
Mijn man kan in principe in geval van nood wel thuis blijven hoor, maar hij heeft ook zijn bedrijf nog, en daarvoor moet hij al steeds vakantie uren opnemen als hij daar moet werken. Ook heeft hij rond de uitgerekende datum gewoon heel veel reserveringen. Gelukkig hebben mijn schoonouders besloten om niet in juni maar in mei al 4 weken op vakantie te gaan (die gaan best vaak, en dan ook lekker lang). Dus we kunnen hen altijd bellen.Sowieso zou mijn schoonvader wat reserveringen van mijn mans bedrijf over kunnen nemen, en in geval van nood kan Jurian ook lekker naar mijn schoonmoeder. En die wonen zo dichtbij, als het 's nachts gebeurd kunnen we Jurian zelfs gewoon laten liggen, zelf naar het zkh vertrekken als het hals over kop moet, en dan kunnen zij binnen een minuut hier zijn. Da's wel een fijn idee.
Maargoed, ik ga nog steeds uit van een simpele bevalling

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...