Moderator: Moderafo's
ja idd! Ik heb nu gezondheidsschoenen voor 60 euro gekocht, terwijl m'n shirtjes gemiddeld 10 euro kostenEvelien schreef:ik vindt schoenen belangrijker dan kleding (qua prijs dan).
schoenen moeten gewoon goed zijn ivm je rug etc.
Dus voor schoenen betaal ik liever meer voor dan broeken, t shirts..
-Judith- schreef:Ik heb geloof ik een probleemIk heb vrijdag een bruiloft van een vriendin, en ik heb een tijd terug al een witte jurk gekocht, met brede bandjes, en ik wilde er een blauwe bolero o.i.d. op, maar de enige bolero's die ik kan vinden zijn óf donkerblauw, of dat hele felle blauw...Een 'tussenkleur' is er niet,lijkt wel!
-Judith- schreef:Ik heb geloof ik een probleemIk heb vrijdag een bruiloft van een vriendin, en ik heb een tijd terug al een witte jurk gekocht, met brede bandjes, en ik wilde er een blauwe bolero o.i.d. op, maar de enige bolero's die ik kan vinden zijn óf donkerblauw, of dat hele felle blauw...Een 'tussenkleur' is er niet,lijkt wel!
schelpje3 schreef:Officieel mag dat niet eens, althans, volgens de etiquette.
Ergens is het lachen, want je ziet steeds vaker bruiden in een ander kleurtje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten