kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 29 mei 2008 13:18

Saskia schreef:Mijn kuiten zijn bij maat 38 al te dun voor laarzen, ik kan me ook niet heugen dat ik een paar laarzen heb gehad die echt goed zaten. Ik zoek altijd wel iets uit met veters aan de voorkant, dan kun je ze vaak nog iets strakker rijgen zonder dat dat heel erg opvalt.

Ja, precies, ongeveer maat 36 ofzo zou ik moeten hebben om er in te passen, maar dan passen mijn voeten dus niet meer...

Laarzen met veters aan de voorkant of achterkant... dat staat me voor geen meter. Dat vind ik niet passen bij mijn stijl... dus die trek ik toch niet aan en koop ik dan ook niet. Heb ze weleens aangehad in maat 40, maar dan kon ik ze ook nog niet genoeg samenrijgen: ook dat houdt op een gegeven moment op. Dus los van het feit dat ik dat geen type laars vindt wat bij mij past, zijn die dingen in maat 40 nog steeds te ruim. :cry:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 29 mei 2008 13:19

Daatje123 schreef:Laarzen kopen is een ramp! Ik hou ook altijd genoeg ruimte over om nog iemand te laten meeliften. 2 jaar geleden heb ik passende laarzen gevonden, helemaal afgelopen :? . Je kunt ze ook laten vermaken bij de schoenmaker, kost ongeveer 30 euro geloof ik. Dan sluiten ze perfect!!

Hm. Werkt dat echt? Ik bedoel: kan dat met alle laarzen, of alleen bepaalde modellen?

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 29 mei 2008 13:19

Raido schreef:
Loucom schreef:Laarzen beste mensen? Het is geen mooi zonnig weer, maar wel warm. Ik loop nu met slippers aan. (Heeft ook te maken met wat flauw doen met klasgenoot) Maar gekeken naar hoe warm het is kan je zat slippers aan.
Dan mag je toch nog wel over laarzen praten..

In Nederland is het echt het een of het ander. Het ene moment (onder de 15 graden) loopt heel de bevolking met laarzen van Yetibont aan en het andere moment (boven de 15 graden) loopt men op achterlijke slippertjes.

Idem voor kleding, het ene moment lopen 'ze' met shawls om, waardoor je het gezicht niet eens kunt zien, het volgende moment is er 'wel iets meer' te zijn dan slechts een gezicht (nou ja, uitgezonderd de Alien-oog-zonnebrillen)..

Of ben ik nou de nerd :P

*zwijgt wijselijk :P
Maarre, wees blij met zoveel diversiteit :wink: . Beter dan de tijd dat je er "niet bij hoorde" als je niet precies de mode volgde.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 29 mei 2008 13:20

Raido schreef:Of ben ik nou de nerd :P

Blijkbaar :mrgreen:

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 29 mei 2008 13:21

Volgens mij heb ik een soortgelijk probleem, zowel met schoenen als met broeken. Iemand heeft bedacht dat mensen met wat langere benen en smalle heupjes ( 8) ) niet bestaan.. Ik heb (zo ongeveer) maat 29/34 nodig voor broeken.. meestal wordt het dan 30/32 of 30/34 met een mega riem zodat het niet op mijn knieën gaat hangen..

Schoenen, doordat ik steunzolen heb moet ik altijd schoenen nemen die een maatje groter zijn dan mijn voetmaat, doordat ik hoger in mijn schoen zit én ook nog een een hoge wreef heb zit ik vaak behoorlijk klem in schoenen, waardoor ik weer kramp krijg etc..
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 29 mei 2008 13:24

Beter dan de tijd dat je er "niet bij hoorde" als je niet precies de mode volgde.
Nou ja, mijn geliefde zusters willen mij altijd van alles aan smeren.. Zelfs van die oerend lelijke ruitjes-korte-broeken :|
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 29 mei 2008 13:25

Raido schreef:
Beter dan de tijd dat je er "niet bij hoorde" als je niet precies de mode volgde.
Nou ja, mijn geliefde zusters willen mij altijd van alles aan smeren.. Zelfs van die oerend lelijke ruitjes-korte-broeken :|

:shock:

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 29 mei 2008 13:26

Raido schreef:

Ik mag hopen dat je dat weigert :wink: ?
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 29 mei 2008 13:36

Galateia schreef:
Daatje123 schreef:Laarzen kopen is een ramp! Ik hou ook altijd genoeg ruimte over om nog iemand te laten meeliften. 2 jaar geleden heb ik passende laarzen gevonden, helemaal afgelopen :? . Je kunt ze ook laten vermaken bij de schoenmaker, kost ongeveer 30 euro geloof ik. Dan sluiten ze perfect!!

Hm. Werkt dat echt? Ik bedoel: kan dat met alle laarzen, of alleen bepaalde modellen?

zo ver ik weet wel een vriendin van mij laat dat altijd doen. die is klein en aan de dunne kant dus laarzen zijn altijd te groot.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 29 mei 2008 13:37

Raido schreef:achterlijke slippertjes.

Pardon? :shock: ;)

Raido schreef:Of ben ik nou de nerd :P

Ehm nouhou...! *plaag*

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 29 mei 2008 13:49

Naar mijn idee slaag ik de laatste jaren sneller dan vroeger. Maar met broeken heb ik hetzelfde probleem als Raido. Laatst wilde ik persé een legerbroek, die gingen niet eens tot maat 36 !! Ik heb ze alle aangehad tot ik één merk/soort vond die redelijk paste :P :)

@ Galateia: wel eens van die westernlaarzen geprobeerd? Volgensmij loopt de schacht wat rechter toe naar boven dan andere, dénk ik.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 29 mei 2008 13:52

Giovannino schreef:@ Galateia: wel eens van die westernlaarzen geprobeerd? Volgensmij loopt de schacht wat rechter toe naar boven dan andere, dénk ik.

Lieve Gio. Lieve, lieve Gio.
Galateia en westernlaarzen.

Ik heb genoeg gezegd 8)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 29 mei 2008 13:53

*proest*

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 29 mei 2008 14:02

Hehe, je hebt ook van die gladde, dan loop je er niet zo als een hippie of een cowgirl bij ;/
Laatst gewijzigd door Giovannino op 29 mei 2008 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 29 mei 2008 14:03

Giovannino schreef:Hehe, je hebt ook van die gladde, dan loop je er niet zo als een hippie of een cowboy bij ;/

Echt wel!

Lieve Gio. Lieve, lieve Gio.
Galateia als een hippie. Galateia als een cowboy.

Ik heb genoegd gezegd 8)

Terug naar “Archief”