Moderator: Moderafo's
En je mag dus wel een paar tikken uitdelen als een kind ineens de weg wilde oversteken? Waarom dan wel en wanneer dan niet?
Filosoof schreef:Samanthi schreef:Ik stijger!
Dat moet een fascinerend gezicht zijn.
Samanthi schreef:En je mag dus wel een paar tikken uitdelen als een kind ineens de weg wilde oversteken? Waarom dan wel en wanneer dan niet?
Ho ho Torteltje dat voorbeeld met dat kind dat oversteekt, heb ik niet geschreven omdat ik vind dat een pedagogische tik mag, ik bleef erbij dat het niet goed is, ik laat alleen dat voorbeeld zien om te laten zien dat ik dat geen mishandeling vindt, het is een schrikreactie van de ouder, maar evengoed NIET goed.
Als jij ook een kind met ADHD hebt wees dan gelukkig dat je hem niet zoveel hoefde te corrigeren!!!
Misschien was de dreiging van de zweep genoeg om te laten luisteren.![]()
een kind negeren is geestelijk mishandeling, je kunt wel gedrag negeren, maar een kind negeren ik vind het heel erg dat je dit doorgemaakt hebt en dan nog wel dagenlang! Net of je dood bent, niet meer de moeite waard!
gr Samanthi
Mortlach schreef:Dus je vind stok-/zweepslagen wél te ver gaan?
tante-tortel schreef:Mortlach schreef:Dus je vind stok-/zweepslagen wél te ver gaan?
Ik wil dat je mijn woorden niet verdraaid en gewoon terug zet zoals ik het heb gezegd. Als jij zweepslagen goed vind moet je dat vooral voor jezelf schrijven.
Wat ik vind heb ik al duidelijk gezegd.
tante-tortel schreef:Samanthi schreef:En je mag dus wel een paar tikken uitdelen als een kind ineens de weg wilde oversteken? Waarom dan wel en wanneer dan niet?
Ho ho Torteltje dat voorbeeld met dat kind dat oversteekt, heb ik niet geschreven omdat ik vind dat een pedagogische tik mag, ik bleef erbij dat het niet goed is, ik laat alleen dat voorbeeld zien om te laten zien dat ik dat geen mishandeling vindt, het is een schrikreactie van de ouder, maar evengoed NIET goed.
Als jij ook een kind met ADHD hebt wees dan gelukkig dat je hem niet zoveel hoefde te corrigeren!!!
Misschien was de dreiging van de zweep genoeg om te laten luisteren.![]()
een kind negeren is geestelijk mishandeling, je kunt wel gedrag negeren, maar een kind negeren ik vind het heel erg dat je dit doorgemaakt hebt en dan nog wel dagenlang! Net of je dood bent, niet meer de moeite waard!
gr Samanthi
Ik zei niet dat ik haar niet hoefde te corrigeren, maar geen tikken hoefde uit te delen.
En ik heb ondertussen wel wat ervaring na 35 jaar kinderen opvoeden.
Slaan moet gewoon niet je gewoonte worden, maar soms is het even nodig om weer pas op de plaats te laten maken.
En de lucht weer op te klaren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten