Marnix en ik zijn regelmatig bij elkaar, maar dat zou ik toch niet de term LAT-relatie willen geven

Maja, waar ligt dan die grens tussen verkering en een LAT-relatie, is dat maar net wat voor naampje er zelf aan geeft?
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Ik heb het ook idee dat LAT ook een beetje een achterhaalde term is. Tegenwoordig blijft bijna iedereen die een relatie heeft zo nu en dan bij de ander slapen.
Boekenlezer schreef:Ik vraag mij dus af: hebben getrouwde mensen wel eens niet een te romantisch beeld van wat vrijgezel-zijn is? Vergeten ze misschien, dat het gevoelsmatig een forse extra last kan zijn, als je alles alleen moet doen, in plaats van samen de klussen op te lossen? Nee, niet dat ik het niet aan kan. Ik houd mijn leven best wel draaiende. Maar dat neemt niet weg dat je het wel voelt.
Inderdaad, mijn zus is 'nog altijd' vrijgezel en hoe mensen daar dan op reagerenAirke schreef:Haha, ik heb heel andere ervaringen. Heb juist de indruk dat getrouwde mensen (en mensen met een relatie in het algemeen), geneigd zijn vrijgezellen op een bepaalde manier als ´zielig´ te beschouwen. Je bent toch maar alleen, enzo. Terwijl je dat zelf totaal niet als een probleem beschouwt.
Airke schreef:Boekenlezer schreef:Ik vraag mij dus af: hebben getrouwde mensen wel eens niet een te romantisch beeld van wat vrijgezel-zijn is? Vergeten ze misschien, dat het gevoelsmatig een forse extra last kan zijn, als je alles alleen moet doen, in plaats van samen de klussen op te lossen? Nee, niet dat ik het niet aan kan. Ik houd mijn leven best wel draaiende. Maar dat neemt niet weg dat je het wel voelt.
Haha, ik heb heel andere ervaringen. Heb juist de indruk dat getrouwde mensen (en mensen met een relatie in het algemeen), geneigd zijn vrijgezellen op een bepaalde manier als ´zielig´ te beschouwen. Je bent toch maar alleen, enzo. Terwijl je dat zelf totaal niet als een probleem beschouwt. En andersom, dat vrijgezellen een relatie enorm ophemelen, waarbij ze zich niet lijken te realiseren dat dat z´n eigen problemen weer meebrengt. Tja..
Boekenlezer schreef:Dat getrouwden vrijgezellen als zielig beschouwen... och, daar heb ik nooit wakker van gelegen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten