Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:Wat is dat voor een debiele gang van zaken?
blaarkop schreef:DS A Wagenaar neemt inderdaad geen beroepen in overweging,Nunspeet wilde hem ook al op tweetal stellen vorig jaar december.
Almelo:Denk ook eens aan Ds.D.J.K.G.Ruiter uit Franeker/Harlingen
Race406 schreef:blaarkop schreef:DS A Wagenaar neemt inderdaad geen beroepen in overweging,Nunspeet wilde hem ook al op tweetal stellen vorig jaar december.
Almelo:Denk ook eens aan Ds.D.J.K.G.Ruiter uit Franeker/Harlingen
Die staat daar al heeeeeeeel erg lang. Die gaat denk ik niet meer weg. Die gaat bijna met emeritaat volgens mij...
debbie schreef:zo, ik ben bijna cgk-er af, laat mij overschrijven naar de pkn van gouda, en dan naar de pkn van waddinxveen, zo moet dat helaas, omdat ik van een ander kerkverband kom, bij ons in de cgk van capelle a/d ijssel maakte dat niks uit, wel gesprek, maar je kon je rechtstreeks over laten schrijven, nu moet ik eerst naar gouda. Zal wat worden op de kansel, huppeldepup van capelle a/d ijssel van de cgk komt met bewijs over naar onze gemeente. Een week later: huppeldepup van onze gemeente heeft haar bewijs opgevraagd naar de gemeente van waddinxveen. Een week later in waddinxveen: huppeldepup uit de pkn van gouda komt met bewijs, en wordt lid van onze gemeente. leuk heurmaar afijn.
CGK<3 schreef:Maar hij heeft nog twee andere beroepen.Abdijbiertje om 1:00 schreef:vaandel schreef:Na meer dan een half jaar gaat Utrecht-West mogelijk weer beroepen. De kerkenraaad heeft de gemeente kandidaat Huygen enkelvoudig voorgedragen. De stemming is 25 februari na de morgendienst.
Een hele goede keus.
Drie zelfs dus. Ik weet niet precies waar, Utrecht dus. En nog twee.Speedy schreef:CGK<3 schreef:Maar hij heeft nog twee andere beroepen.Abdijbiertje om 1:00 schreef:vaandel schreef:Na meer dan een half jaar gaat Utrecht-West mogelijk weer beroepen. De kerkenraaad heeft de gemeente kandidaat Huygen enkelvoudig voorgedragen. De stemming is 25 februari na de morgendienst.
Een hele goede keus.
Heeft hij al 2 beroepen? welke dan?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten