Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

antoon

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor antoon » 03 apr 2014 11:09

Geen zin meer om hier te schrijven, alles is al besproken, toch kan ik de verleiding niet weerstaan.

Godfried Bomans zei ooit dat je het gevoel van wat fascisme moest zijn, het beste kon ervaren in een grote zaal vol linkse mensen.

van een forum
De Roden en linksen snappen niet dat hun eigen kop straks als eerste op het hakblok komt te liggen, wanneer ze Nederland aan de islam hebben onderworpen.
Zelfs dan zullen ze het nog niet geloven wat ze hebben binnengehaald.
De islamieten hebben namelijk veel meer respect voor iemand als Wilders die tegen hen strijdt als voor de linkse meelopers en landverraders. Die worden dus als eerste slachtoffer van hun eigen islamknuffelarij. Dat is een schrale troost, maar toch een vorm van gerechtigheid.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 03 apr 2014 11:16

Marnix schreef:Ja. Sterk. Een fictief gesprek met een niet bestaande crimineel.

l.

De naam is fictief (net als in een roman)
De persoon die praat, een marokaan, bestaat natuurlijk wel degelijk, anders zou het verhaal een leugen zijn.
En dat in het RD ?

antoon

Berichtdoor antoon » 03 apr 2014 12:26

De persoon die praat, een marokaan, bestaat natuurlijk wel degelijk, anders zou het verhaal een leugen zijn.
En dat in het RD ?

Het beschrijft het karakter van de gemiddelde Marokkaanse jongere, die op straat leeft daar kan je niet omheen, en het is mijnsinziens nog voorzichtig gebracht, maar wie is er schuldig aan het misvormde karakter, dat zijn de burocraten, die in de jaren 60 hen hierheen haalden VANWEGE TEKORT AAN ARBEIDSKRACHTEN DUS MINDER GELD VOOR MULTINATIONALS, en ook met de belofte dat zij hun cultuur konden behouden, een belofte die niet nagekomen kan worden, alleen al een dame met bikinie op het strand bracht grote verwarring, met wat zij van huis meekregen, zeker de mensen die uit de binnenlanden kwamen nu is het anders, ook daar toerisme en vrijheid aan de kust, maar het is een gif dat zeer langzaam werkt, velen zijn ook resistent maar een niet te onderschatten groep zal het bestrijden en als zij dat met de dood moeten bekopen, dan is dat voor hun een te verwaarlozen risico, deze groep wordt groter ook in Nederland, want de jongeren moeten kiezen traditioneel godsdienstig thuis waar niet veel van uitgaat voor hen, of assimileren wat betekent voor hen, disco, geld, vrouwen en materialisme ...
of na een ontmoeting met een oude man, want die zijn vaak heilig in hun ogen, en als hij overtuigd dat het alle 2 niets is maar letterlijk de koran volgen wel.. we weten het resultaat.
Radicalisme, en inderdaad voor velen van hen zijn de roden en linksen verachtelijker dan Wilders, als het gebeurt en zij grijpen werkelijk de macht, Wilders inmiddels een oudere man, dan loopt hij minder gevaar

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 03 apr 2014 12:49

antoon schreef:Het beschrijft het karakter van de gemiddelde Marokkaanse jongere, die op straat leeft daar kan je niet omheen, en het is mijnsinziens nog voorzichtig gebracht, maar wie is er schuldig aan het misvormde karakter, dat zijn de burocraten, die in de jaren 60 hen hierheen haalden VANWEGE TEKORT AAN ARBEIDSKRACHTEN DUS MINDER GELD VOOR MULTINATIONALS, en ook met de belofte dat zij hun cultuur konden behouden, een belofte die niet nagekomen kan worden, alleen al een dame met bikinie op het strand bracht grote verwarring, met wat zij van huis meekregen, zeker de mensen die uit de binnenlanden kwamen nu is het anders, ook daar toerisme en vrijheid aan de kust, maar het is een gif dat zeer langzaam werkt, velen zijn ook resistent maar een niet te onderschatten groep zal het bestrijden en als zij dat met de dood moeten bekopen, dan is dat voor hun een te verwaarlozen risico, deze groep wordt groter ook in Nederland, want de jongeren moeten kiezen traditioneel godsdienstig thuis waar niet veel van uitgaat voor hen, of assimileren wat betekent voor hen, disco, geld, vrouwen en materialisme ...
of na een ontmoeting met een oude man, want die zijn vaak heilig in hun ogen, en als hij overtuigd dat het alle 2 niets is maar letterlijk de koran volgen wel.. we weten het resultaat.
Radicalisme, en inderdaad voor velen van hen zijn de roden en linksen verachtelijker dan Wilders, als het gebeurt en zij grijpen werkelijk de macht, Wilders inmiddels een oudere man, dan loopt hij minder gevaar

Dat in islamitische kringen weinig achting is voor de "lakse" opstelling van de linkerkant van het politieke stelsel is duidelijk.
Het gevoel bij Wilders is echter eerder haat dan achting.
Ik vermoed dat veel moslims de man liever zouden beletten een oude man te worden...

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 03 apr 2014 13:16

mealybug schreef:
En dat in het RD ?

Lees eens goed. Een fictief gesprek met een niet bestaande persoon. Dus de naam is niet alleen fictief, de persoon en het verhaal zijn fictief. Men probeert alleen daarmee iets van de problematiek duidelijk te maken maar als je dat objectief wil doen moet je ook een echt iemand interviewen.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Bambi

Berichtdoor Bambi » 03 apr 2014 13:22

Hier twee echte intervieuws met een bestaande crimineel, waarin alleen zijn naam fictief is:

http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... weld.dhtml

http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... laan.dhtml

antoon

Berichtdoor antoon » 03 apr 2014 13:27

Ik denk dat wilders wat betreft lijfsbehoud geen last heeft van de criminele jeugd, maar inderdaad wel van de geradicaliseerden. wat ik schreef was ook niet bedoelt als wat ik standaard denk, onder radicalen heb je ook weer verschillen
radicalen die voorop meelopen in een demonstratie om andersdenkenden te vermoorden, het hardst schreeuwen maar als zij thuiskomen naar de koelkast lopen om wat te bikken tijdens een of andere showop tv.

Daarnaast heb je volgens mij radicalen die je minder in een demonstratie ziet maar thuis een actie voorberijden waarbij hij door niets gestoord word behalve om het uur op de knie bidden gericht naar Mekka, dat zijn de gevaarlijkste
Ondertussen lijkt Nederland in slaap gevallen te zijn, lijkt het zeg ik want je weet niet of er werkelijk iets gedaan word, zijn er vertalers die te vertrouwen zijn en de preek van de Iman in goed Nederlands omzetten, is er afluisterapperatuur, enz. Enige tijd geleden werd een behoorlijk radicaal denkende man verdacht en hij was of had een hoge functie bij de BVD, heet preciese ervan weet ik niet meer

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 03 apr 2014 13:35

Marnix schreef:Lees eens goed. Een fictief gesprek met een niet bestaande persoon. Dus de naam is niet alleen fictief, de persoon en het verhaal zijn fictief. Men probeert alleen daarmee iets van de problematiek duidelijk te maken maar als je dat objectief wil doen moet je ook een echt iemand interviewen.

Ik geloof dat je geklijk hebt,
ik kon me een dergelijke vorm van journalistiek eigenlijk niet voorstellen, het is dan gewoon een leugen.
Trouw ziet er inderdaad wat professioneler uit, dank je Bambi..

antoon

Berichtdoor antoon » 03 apr 2014 13:39

Inmiddels heeft Wilders alweer een punt, hij wil aangifte doen tegen Samsung en Spekman
    Meesterschaker de wilders.
    Zie telegraaf
    Wel moet ik zeggen dat ik betweifel of hun uitspraken erger zijn dan Wilders, in dat perspectief dan natuurlijk, hij wil een rechtzaak dat is duidelijk, en als hij naar mijn verwachting weer wint, dan lacht hij, het is een schaakspel geworden

benefietdiner
    Kolonel
    Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 03 apr 2014 14:23

Wie is er van het padje af Spekman PvdA of Wilders PVV
    Spekman schreef:Marokkanen zijn het Ground Zero van het integratiedebat.
    Wilders schreef:Minder (niet allen) Marokkanen.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 03 apr 2014 14:34

Een meesterzet is het naar mijn mening niet. Ik ben fout bezig, maar anderen doen het ook hoor. Zo klinkt het mij meer in de oren. Maar ook hier zal ik wederom geen aangifte doen aangezien ik waarde hecht aan de vrijheid van meningsuiting.

benefietdiner
    Kolonel
    Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 03 apr 2014 14:40

Faramir schreef:aangezien ik waarde hecht aan de vrijheid van meningsuiting.

oké hier zijn een paar meningen:
    https://www.youtube.com/watch?v=M3M5N4_KVWY

Faramir

Berichtdoor Faramir » 03 apr 2014 14:52

benefietdiner schreef:oké hier zijn een paar meningen:

Volgens mij moet je voor een demonstratie vooraf een aanvraag indienen en er toestemming voor krijgen. Dat hebben deze mensen niet gedaan en dus mochten ze wat mij betreft opgepakt worden. Maar ook deze mensen hebben vrijheid van meningsuiting en mogen wat mij betreft zeggen wat ze willen.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 03 apr 2014 15:01

benefietdiner schreef:oké hier zijn een paar meningen:

Triest, ze zien echt het verschil niet tussen het recht tot zelfverdediging en met grof geweld iemand overvallen.
    Ze komen niet verder dan het denken: Wij en zij.

Weet je wat een groot deel van de problemen op zou lossen?
    Als die club eens zou stoppen met BLOWEN.
    Daar worden ze:
    a. Paranoia van en
    b. Onverschillig en
    c. Daardoor kunnen ze niet meer nuchter nadenken en relativeren en
    d. Kunnen ze zich niet goed concentreren op school en
    e. Worden ze emotioneel ongeremd en agressief.

benefietdiner
    Kolonel
    Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 03 apr 2014 15:03

Faramir schreef: Maar ook deze mensen hebben vrijheid van meningsuiting en mogen wat mij betreft zeggen wat ze willen.

Ik vind van niet. Als je openlijk getuigd, goedkeurt en er achter staat dat Marokkanen in de vorm van bijverdienste overvallen mogen doen ben je een ook een crimineel door je mening en dien je veroordeeld te worden als heler van de twee doodgeschoten Marokkanen.

Terug naar “Archief”