Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

654321
Luitenant
Luitenant

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor 654321 » 21 jul 2012 16:06

Volgens mij zijn het 7 afleveringen hé van die Nick. Heb ze van begin tot het einde gekeken; heel inspirerend.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 21 jul 2012 18:08

mooie uitspraak: tranen maken de vensters van je ziel schoon. ik heb net de serie gekeken. veel om over na te denken.
Afbeelding

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 23 jul 2012 08:55

Heerlijk, we hebben nu vakantie. Lekker rustig de dag beginnen.
Kinderen hebben, zonder mopperen, klusjes gedaan is ook wel eens leuk.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 jul 2012 12:16

Lekker Memmem, jullie beginnen met goed weer. En heerlijk dat de kinderen zonder mopperen helpen. TOP.

S.imon gaat ineens heel snel: trekt zich aan alles op. Hij is vorige week gaan staan. Helaas was ik er niet bij, ik ben een weekje weg geweest (vreselijk was dat ik heb S.imon enorm gemist). Ging met een tienerkamp mee als leiding.

Verder is het echt heeerlijk genieten en vooral lekker veel buiten leven en zijn (fietsen enzo).

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 jul 2012 21:21

ik ben vandaag met Matteo naar de kinderarts geweest..Matteo moest weer bloedprikken... (8 buisjes) ... Hij werd erg wit deze keer na het bloedprikken, dus maar even een tijdje op een bed gelegen om bij te komen.., dokter denkt aan glutenallergie :( ... ook test hij zijn hb (was vorige keer te laag) en iets met zn spieren en nog andere allergieën .. volgende week bellen voor uitslag.. afhankelijk van wat er uit komt, moeten we of weer naar kinderarts of naar de neuroloog om te kijken of zijn zenuwen zijn spieren wel goed aansturen..

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 25 jul 2012 08:58

O bah, wat een zorgen TJ! Wat voor klachten heeft hij?

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 25 jul 2012 13:28

Het lampje met tijdschakelaar werkt hier enorm goed! 's Nachts gaat hij vrijwel altijd uit zichzelf weer slapen als het lampje nog uit is. 's Morgens duurt het wachten soms wat lang maar dan ligt hij gewoon wat te zeuren, mopperen enz. Ideale oplossing dus!
Maar nu word hij wel altijd wakker als de tijdschakelaar 'de stroom toelaat'. Dat zegt dan vrij hard 'ping'. Knopje verspringt dan. Doen alle tijdsschakelaars dit? Sommigen van jullie gebruiken ook tijdschakelaars?
Soms is het wel een beetje jammer omdat hij dan net na een uurtje mopperen ofzo weer in slaap was gevallen...
Bedankt alvast.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 25 jul 2012 19:36

Heb je een ouderwetse tijdschakelaar, met van die pinnetjes? Volgens mij hoeven digitale geen geluid te maken...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 jul 2012 08:23

ajl schreef:O bah, wat een zorgen TJ! Wat voor klachten heeft hij?

veel pijn in de benen, soms niet meer kunnen lopen, veel buikpijn, diarree, onverklaarbare blauwe plekken op zn benen, erg moe zijn, niet fit zijn, en de laatste tijd is het: "alles doet pijn"

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 jul 2012 08:44

o, wat naar voor jullie! Sterkte!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 jul 2012 11:49

TJ, heftig zeg en sterkte met M.

Nou de eerste stapjes zijn hier een feit. Vanochtend een paar kleine stapjes (wel vast houdend aan de tafel). Hier erg last van dunne broeken, zal wel weer een tandje door komen.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 26 jul 2012 12:07

Heftig TJ! Hoop dat jullie snel meer weten en dat het mee valt!

@Evelien Knap van Simon! Zo leuk, als ze gaan lopen! Benieuwd wanneer hij los gaat lopen! Duurde hier dik 4 maanden (8mnd langs de tafel, 12mnd plus paar dagen los)

Hier een jochie wat enorm onder de muggenbulten zit, zielig! We telden er vanmorgen ruim 40... Het zijn allemaal puntjes. We hebben nu ByeBites gel, speciaal voor kinderen, helpt alleen niet bepaald preventief in Floris' geval, maar volgens mij wel tegen de jeuk. Hij krabt er niet meer aan.

Verder gaat het hier enorm goed! Heerlijk ontdeugend ventje! :-)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 jul 2012 12:18

40 :shock: Dat is echt zielig. Wij hebben nog weinig tot geen mugeen gezien dit jaar. Volgens mij zitten ze allemaal bij jou!

Hier een klein mannetje dat zijn hele billen weer open heeft. Net zoals toen hij bv kreeg en continue poepte. Nu volgens mij het poepen van de tanden en hij huilt zo klagelijk als ik eraan zit. Heel zielig Gisteravond maar weer een extra flesje gegeven zodat ik hem nog eens voor de nacht kon verschonen en smeren.

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 26 jul 2012 13:34

LeChat schreef:Heb je een ouderwetse tijdschakelaar, met van die pinnetjes? Volgens mij hoeven digitale geen geluid te maken...

We hebben er één van mn ouders gekregen, inderdaad met zo'n pinnetje aan de zijkant (wat verspringt).
Nu het zo'n succes blijkt te zijn ga ik dan maar eens informeren naar een digitale.

Wat spannend, TJ. En sneu voor jullie kereltje. Ben benieuwd wat er uit de uitslagen komt.
Muggen hebben wij hier ook nog niet gezien. 40 bulten... wat zielig!
Ajl, kun je hem soms even zonder luier laten gaan? Dat hielp hier het beste. Is het geen schimmel?

Genieten dit weer! Wij vinden het heerlijk! Lekker veel buiten met water, badje, sproeier. Gisteren wezen picknicken in het bos. Vanavond lekker zwemmen met zn allen. Mmmmm, vakantiesfeertje (ondanks dat we druk aant werk zijn).

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 26 jul 2012 19:31

TJ, sterkte! Klinkt niet fijn allemaal...

Hier wel erg veel last van muggen. Gelukkig hebben we hier een hele goede anti-muggenstekker (in NL niet te koop, wij nemen er altijd wat mee als we in het buitenland op vakantie zijn) waardoor we het in de slaapkamers wel aardig mugvrij kunnen houden. @Jannoek, het helpt ook goed om een ventilator aan te zetten, muggen houden niet van tocht. Misschien is dat wat voor bij Floris?

Gisteren hebben we Sylkes verjaardag gevierd, 3 jaar is ze alweer! Vandaag heeft ze bijna de hele dag in een opblaasbootje gezeten wat ze gisteren heeft gekregen :D

@654321: fijn dat het lampje met tijdschakelaar zo goed werkt! Hier ook goede ervaringen ermee.

Terug naar “Archief”