Moderator: Moderafo's
parkiet schreef: En is het nog steeds zo'n relaxt ventje?
vpk schreef:fijn ajl, dat het zo lekker loopt! hopelijk knappen zijn billetjes snel weer op!
hier heb ik gisteravond een hele poos met de kleine op de arm gelopen omdat ze weer zo last van krampjes had, maar vervolgens heeft ze om 22:30 de laatste voeding gehad en heeft geslapen tot 9:15. heerlijk, zo'n nacht!
Max schreef:Fijn ajl. En die billen, hier duurt dat altijd wel even..
Ajl, dat vind ik moeilijk te zeggen omdat ik het niet kan zien èn ik ben geen lactatiekundige en die weet altijd meer. Maar wil toch een poging wagen: sluit me aan bij parkiet om je rechterborst dan wat vaker als eerste te geven, als je twee borsten per voeding geeft, ik merk altijd na een of (hooguit) twee dagen verschil. De eerste borst drinken ze meestal het meest effectief. Het is trouwens wel normaal om een 'goede' en 'lastigere' borst te hebben. Dat hebben bijna alle vrouwen. Blijf wel goed een event ontsteking in de gaten houden. Zeker omdat J je borst niet goed leegdrinkt en je dan ook nog eens in die borst de productie wil opvoeren. Is dat wel verstandig omdat er dan misschien nog meer melk achterblijft? Of drinkt hij in rugbyhouding wel goed leeg?Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten