Max schreef:Fijn ajl. En die billen, hier duurt dat altijd wel even..
Ik heb van de huisarts nu miconazolzalf met corticosteroïden gekregen voor zijn billen. Spruw wordt wel minder, maar billen zijn nog kapot. Dus tussendoor gebruik ik ook zinkolie om alles in te drogen. Het is alleen zo vervelend dat hij zoveel poepluiers heeft, het schoonmaken moet nl met zoete olie, omdat de rest te pijnlijk is.
@ vpk lekker zo'n nacht! Daar knap je van op. Een nacht van 22.00 tot 6.00 lijkt mij ook wel weer lekker, maar dat is nog toekomstmuziek. Al mag ik ook niet klagen.
@ evelien hoe gaat het afbouwen van de bv?
@ schipje even een vraagje Mijn rechterborst komt qua voeding wat moeilijker op gang dan de linkerborst. Hij moet deze ook altijd in rugbyhouding drinken, anders wordt deze niet goed leeg gedronken. Kan ik hier nog wat aan doen om de produktie te verhogen en ervoor te zorgen dat de voeding er makkelijker uitkomt? Nu masseer ik tijdens de voeding ook mijn borst om deze goed leeg te krijgen. Het vreemde is dat ik daar tijdens de eerste bv geen last van had ( oof zoonlief had zoveel zuigkracht dat hij deze gewoon helemaal leegdronk)