En Liefie ook fijn dat je lekker op vakantie kunt. Wel leuk, nog een echo

Bij mij begon de bevalling vanzelf, maar de vk in het ziekenhuis vond het te langzaam gaan, dus kreeg ik 's morgens om 8 uur alsnog een infuus met weeenopwekkers. Het maakte voor mij qua weeen niet uit, maar ik vond het niet zo prettig, omdat ik liever de natuur haar gang wilde laten gaan. Het ging juist zo lekker, keurig op de uitgerekende datum, vliezen gebroken. Maar omdat hij in het vruchtwater had gepoept moest het allemaal iets sneller. Maar na het infuus duurde het alsnog een uur of 11 hoor voor hij er was. Of het minder snel was gegaan als ze geen infuus hadden gegeven weet ik niet. En ik vond het infuus irritant, dan lig je vast, en kun je moeilijker lopen, zitten, douchen etc.
Ik hoop echt dat het hier gewoon een beetje op tijd begint. Ik heb het ideaal plaatje al helemaal in mijn hoofd: overdag beginnen, als het nog niet zo heftig is lekker nog wat met Jurian spelen, wandelen, babykamer afmaken door eindelijk alle blauwe/roze spulletjes neer te zetten/hangen/leggen, Jurian op bed leggen en dan 's nachts ergens bevallen, zodat Jurian alstie 's morgens wakker wordt een broertje of zusje heeft, en hij niet weggebracht hoeft te worden ofzo.
Maarja, das een ideaalbeeld, en dat komt niet zo vaak uit natuurlijk

Ik heb vanmorgen nog lekker gesport, volgende week is de laatste keer van de maand, ik ga nog even dubben of ik daarna nog een keer 4 weken neem, dan zou ik 37 weken zijn als het abonnement afgelopen is. Zelf gaat het nu nog prima, maar ik twijfel zo of het voor het kindje kwaad kan. Dinsdag maar eens informeren bij de vk