Ach, als je buik zo dik is, dan gaat het er ook wel weer een keer af hoor, als je daar moeite voor wilt doen tenminste. Ik was enorm bij Jurian (niet door hem, maar waarschijnlijk door niet gezond en veel te veel te eten

) en echt zoals het voor hij geboren was, is het nooit meer geworden, maar ik zat wel weer keurig op mijn oude gewicht voor ik deze keer zwanger werd. En zelfs met die enorme buik kon ik gewoon nog vooruit, ook bukken, ik moest wel, mijn man kon niet continu me aankleden of schoenen aandoen bij me

Leuk, kaartjes zoeken! Daar ga ik me binnenkort ook eens in verdiepen en wat proefdrukken laten komen. Altijd leuk
Die nachten herken ik wel. Vanmorgen lag ik ook om 5 uur klaarwakker. En mijn man ook, dus ongezellig was het niet

uiteindelijk ben ik weer half op mijn buik in slaap gevallen, dat blijf ik toch het lekkerst vinden, buikslapen, maar het ligt niet altijd zo comfortabel meer

Helaas was Jurians slaap om half 8 helemaal op, en moest ik er uit, maar ach, we overleven de dag wel weer
Namen vind ik ook zo lastig. Ze lopen er wel heel hun leven mee. Mijn ouders hadden de regel dat mijn moeder de meisjesnamen verzon, mijn vader de jongensnamen. Zo kwam het wel dat mijn moeder bij mijn broertje een meisjesnaam verzon die ze perse wilde, en die mijn vader vreseijk vond. Uiteindelijk heet mijn zusje toch zo, hij ging bij gratie toch akkoord

En toen ze er eenmaal was vonden ze het allebei heel mooi

Hier gaat mijn man met die regeling echt niet akkoord, die wil net zoveel inspraak hebben. Maar het komt wel goed denk ik, we zijn er zo ongeveer uit. Hij heeft de namen gister even overdacht zei hij en het voelde goed
Zo, nu even Jurian entertainen, daar blijf je ook wel slank van, wandelen, buiten spelen, rennen, tillen, dansen

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...