kirsten schreef:Alle zwangeren gefeliciteerd! Leuk zo'n babyboom op RW.
Moderator: Moderafo's
kirsten schreef:Alle zwangeren gefeliciteerd! Leuk zo'n babyboom op RW.
nita schreef:kirsten schreef:Alle zwangeren gefeliciteerd! Leuk zo'n babyboom op RW.
Haai schreef:Het ligt vooral aan je vk of je wel of niet thuis (boven) mag bevallen. Wij hebben ook een steile, erg smalle trap, maar hier mocht het wel gewoon.
Ik vond het eerlijk gezegd echt verschrikkelijk, in het ziekenhuis. Jan en alleman kwam binnenwandelen, en het was een erg kaal en kil hok waar ik lag. Ik kan me voorstellen dat een kraamsuite wel prettiger is, maar voor mij ging er niets boven m'n vertrouwde plekkie thuis
liefie schreef:Dat ruimt de kraamverzorgster wel op hoor al die zooiVoor mij zegt in het ziekenhuis bevallen niets (die hier in de buurt is dan)
Door de artsen daar zijn mijn nicht en haar man hun gezonde kindje verloren. Ik zelf heb meer vertrouwen in mijn eigen verloskundige maar dat is meer een gevoel.
Volgens mijn vriendin die in april bevallen is (thuis) Moet je bevallen op de verdieping waar de badkamer is dat is bij ons beneden. (Dit is denk ik gewoon een regel van onze verloskundige)
En ik wil in elk geval overdag gewoon beneden zijn (zetten een bed neer) mijn vader kan niet bij ons naar boven en mijn schoonmoeder ook niet dus dat zou wel heel sneu zijn dat ik boven ben en hun beneden.
de kraamhulp! hier heb ik echt niks van de rotzooi gemerkt!!Galateia schreef:
Thuis bevallen lijkt me... vies. En eng. Al die troep. Wie ruimt dat op en maakt dat schoon?
liefie schreef:jamillah schreef:liefie schreef:Mij lijkt het ziekenhuis helemaal niks waarom geen idee maar hopelijk kan het gewoon lekker thuis.
Lekker is anders..
Ach wie weet valt het mee
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten