Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:denk dat het ook een heel stuk meespeelt wat voro personeel er in de winkels taat... dan zal er bij alle winkels wel wat te zeggen zijn.
liefie schreef:@Sophie wij hopen het ook! Het is een bedrijf waar hij heel graag wil werken het is in elk geval al positief dat hij op gesprek mag komen.
Gelukkig is het geen zorg dat mijn man thuis zit we redden het prima zo doordat we lage woonlasten hebben maar het is gewoon niet prettig om verplicht vakantie te houden.
Maar we gaan er vanuit dat het niks wordt kan het alleen maar meevallen
Sophie77 schreef:liefie schreef:@Sophie wij hopen het ook! Het is een bedrijf waar hij heel graag wil werken het is in elk geval al positief dat hij op gesprek mag komen.
Gelukkig is het geen zorg dat mijn man thuis zit we redden het prima zo doordat we lage woonlasten hebben maar het is gewoon niet prettig om verplicht vakantie te houden.
Maar we gaan er vanuit dat het niks wordt kan het alleen maar meevallen
Haha, dat is zo ja!
Ik zou het ook niet erg vinden als manlief een maandje of zo thuis zou zitten (komt die verbouwing ook nog eens af), maar dan zou ik wel moeten weten dat hij daarna weer aan het werk zou kunnen. 't Lijkt me anders zo onzeker, want op een gegeven moment is het geld gewoon op denk ik, lage woonlasten of niet
...
We zijn hier weleens verwonderd; in de sector waarin mijn man werkt, gaat het economisch niet echt goed, maar wij hebben voor zo'n anderhalf jaar werk in de portefeuille ...
kwebbel schreef:ik ben benieuwd hoe het met liefie's man is vergaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten