Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Evelien » 15 jun 2010 06:56

Lalage schreef:Wiepie: werk je vijf dagen per week? Op zaterdag is het druk, maar op andere dagen valt het best mee!

met kleding doe ik het ook.

Ik heb ook een hekel aan passen, in die pashokjes waar iedereen je zit aan te gapen als je er uit komt (want 9 van de 10 keer hangt er geen spiegel in het hokje).

Ik koop gewoon een zooi kleren bij wehkamp of andere website. Thuis op je gemakje passen en wat terug kan stuur je zo weer terug.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 jun 2010 08:33

of op zaterdagochtend! dan is het vaak ook niet druk!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 jun 2010 08:34

nou hier in de stad niet hoor.. het is altijd druk op zaterdag.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 jun 2010 16:43

dan heb je nog nooit Hoogh-Catherijne gezien op zaterdagmorgen 9uur...... :shock: da's nog erger dan een stel viswijven op een vismarkt!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 15 jun 2010 17:54

Evelien schreef:
Lalage schreef:Wiepie: werk je vijf dagen per week? Op zaterdag is het druk, maar op andere dagen valt het best mee!

met kleding doe ik het ook.

Ik heb ook een hekel aan passen, in die pashokjes waar iedereen je zit aan te gapen als je er uit komt (want 9 van de 10 keer hangt er geen spiegel in het hokje).

Ik koop gewoon een zooi kleren bij wehkamp of andere website. Thuis op je gemakje passen en wat terug kan stuur je zo weer terug.

Winkelen komt i.v.m. werk inderdaad meestal op de zaterdag neer. Volgens mij ben ik 1 keer maandag wezen winkelen, dat was iets relaxter. Hoewel... als je als enige in een kledingwinkel bent met personeel dat alle ogen op jou gericht heeft dan ben ik er ook zo weer uit haha. Al met al, ik shop wel digitaal. Scheelt ook in parkeer- en reiskosten ;)

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 15 jun 2010 18:07

MissF schreef:Tjonge, ja, BH's moet ik ook alweer nieuw hebben :oops: zit opeens 2 cups kleiner, ongelooflijk. Dat was lang geleden, die maat ;)

Ik heb na lang zoeken eindelijk het spijkerrokje dat ik wilde. Ik zocht zo'n kort spijkerrokje, wat een beetje bol staat, met plooitjes onderin, en dan met zo'n strakke band onderaan. Ik zag er verschillende meiden mee lopen, maar kon hem nergens vinden. En gister opeens bij Scapino :D

ja, foto gevonden ;) zo een dus:

Afbeelding

En daar meteen maar nieuwe ballerina's gehaald, ik loop daar zo veel op, dat mijn vorige paar al helemaal versleten waren.

Dat is nog eens wat anders dan stigtelijke rokken tot op kniehoogte of er net over ! Zo en wie de schoen past trekke hem aan

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 15 jun 2010 18:21

Wiepie schreef: Al met al, ik shop wel digitaal. Scheelt ook in parkeer- en reiskosten ;)

Tja dan heb ik het een stuk makkelijker: ik ga bijna elke week heel even winkelen, want ik woon vlakbij het centrum van Amersfoort :) Ik hou ook niet van urenlang winkel in winkel uit...

Maar als je van digitaal shoppen houdt, moet je vooral eens kijken op http://www.watmooi.nl, voor mooie fair trade kleding :) Misschien iets duurder dan bij Wehkamp, maar dan weet je tenminste dat degene die je kleding gemaakt heeft er eerlijk voor betaald is.

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 15 jun 2010 18:40

Ik moet er ook voor rijden, maar zoek wel uit dat ik niet een parkeergarage in moet. Hartstikke duur hierzo. Gewoon niet in het centrum maar een winkelcentrum met (helemaal) gratis parkeren de 1e 1,5 uur. Nou, dan red ik het wel in die tijd.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 15 jun 2010 18:43

Lalage schreef:Maar als je van digitaal shoppen houdt, moet je vooral eens kijken op http://www.watmooi.nl, voor mooie fair trade kleding :) Misschien iets duurder dan bij Wehkamp, maar dan weet je tenminste dat degene die je kleding gemaakt heeft er eerlijk voor betaald is.

Idd gave kleren en een gaaf idee. Maar wel heel erg duur!

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 15 jun 2010 18:50

Mooie dingen idd, maar boven m'n budget ;)

Ik ga even niks meer kopen, in september gaat m'n broertje trouwen en dan wil ik echt iets leuks hebben.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 jun 2010 18:56

Nou, idd duur, dat is toch wel allemaal boven het budget wat ik normaal heb :)
Oei, vind je het rokje te kort Spons? Het is ook maar een plaatje he, het is niet mijn rokje, die van mij komt natuurlijk keurig op de knie :^o
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 15 jun 2010 19:00

Ik zoek nog een spijkerrokje voor de zomer, donker maar wel recht, maar natuurlijk kan ik weer niet vinden wat ik zoek #-o... Maar eens even op markplaats gekeken maar ik kwam daar ook niks bijzonders tegen. Wel zag ik een leuk wit rokje van het merk Zara. Iemand bekend hiermee? Is dat 'n beetje, ik kan het juiste woord even niet vinden noem het maar kwaliteit, kleding?
Wat de toekomst brengen moge........

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 15 jun 2010 20:41

*Annette* schreef:Ik zoek nog een spijkerrokje voor de zomer, donker maar wel recht, maar natuurlijk kan ik weer niet vinden wat ik zoek #-o... Maar eens even op markplaats gekeken maar ik kwam daar ook niks bijzonders tegen. Wel zag ik een leuk wit rokje van het merk Zara. Iemand bekend hiermee? Is dat 'n beetje, ik kan het juiste woord even niet vinden noem het maar kwaliteit, kleding?

Zara heeft wel goede kwaliteit. Als je op rokjesgebied echt iets aparts zoekt en dol bent op dessins: http://madewithlovebyhannah.com/skirts1.html

Misschien wel leuk als we wat links aan elkaar kunnen doorgeven hier? Ben wel benieuwd waar iedereen digitaal shopt ;)

Oja, dit is ook een van mijn favorieten: https://kinglouie.nl/c-3-dames

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 jun 2010 22:35

Lalage schreef:
Wiepie schreef: Al met al, ik shop wel digitaal. Scheelt ook in parkeer- en reiskosten ;)

Tja dan heb ik het een stuk makkelijker: ik ga bijna elke week heel even winkelen, want ik woon vlakbij het centrum van Amersfoort :) Ik hou ook niet van urenlang winkel in winkel uit...

Maar als je van digitaal shoppen houdt, moet je vooral eens kijken op http://www.watmooi.nl, voor mooie fair trade kleding :) Misschien iets duurder dan bij Wehkamp, maar dan weet je tenminste dat degene die je kleding gemaakt heeft er eerlijk voor betaald is.

Zo, dat is duur ja.

k heb even gekeken voor broeken, helaas pas ik die niet. Wel die broekrokken maar tsja dat is nou ook niet echt mijn ding.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 jun 2010 06:46

Sommige dingen zijn inderdaad vreselijk duur, maar 30 of 40 euro voor een leuk shirt mag ik af en toe wel van mezelf.

Terug naar “Archief”