Zwanger deel 4

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 22 aug 2008 18:59

Scatie, inderdaad tweedehands. Meeste spulletjes gewoon tweedehands.
Vind 't ideaal. :clown:

Tummytub was hier ook een miskoop. Onee, een misleen. ;)
ze zat altijd met haar voeten naast haar oren.
In 't badje zitten spelen vindt ze daarentegen heerlijk.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 22 aug 2008 19:06

Ik vind de tummytub altijd wel ideaal. 'k Had nu net voor 't eerst een gezin die alleen een tummytub hadden. Meeste gezinnen hebben een badje of een badje én tummytub. Ach, 't maakt ook niet uit. Je moet doen wat je zelf prettig vindt/lijkt en als ze maar schoon worden ;)
M'n schoonzusje had ook een tummytub gekregen en het lijkt haar maar niks. Dus ik mag 'm tegen die tijd wel van haar hebben maar m'n gevoel zegt dat ik eigenlijk liever een nieuwe koop. Gewoon 't idee denk ik en zo duur zijn ze niet. Van mijn man mag ik geen tweedehands spullen kopen als we kids hebben. Dus 'k ga er tegen die tijd wel een sport van maken om 't dan nog zo goedkoop mogelijk te krijgen.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 aug 2008 19:09

hier ook geen tummy.. ik kon em wel gebruiken van de buuf als ik wilde.. maar gewoon in badje, net zo makkelijk! al wassie voor buiten wel makkelijk toen met eht warme weer.. water erin en ze kon er lekekr inhangen, ik natuurljk er wel naast zitten!

scatie... ik snap wel dat die anderen ook goed zijn, maar als er dan nog wat zou gebeuren, zou ik nog tegen mezelf zeggen.. waarom heb je niet vijftig euro meer uitgegeven... snappie...

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 22 aug 2008 19:18

Ja 'k snap je helemaal! Ik denk dat ik wat betreft maxicosi idd veiligheid voor op zou stellen.
Hebben jullie trouwens een babyfoon?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 aug 2008 20:02

wij hebben wel een babyfoon...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 aug 2008 20:09

Wij ook :mrgreen:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 aug 2008 20:22

wij ook...

we kunnen haar anders niet horen. overda vaak de deuren open dan gaat het wel, maar als we s avonds buiten zijn, nemen we em mee, of hij gaat naar de buuf als we weg gaan!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 aug 2008 20:51

Wij niet :) En nemen hem ook niet (of het moet zijn om hem mee te nemen als we bijvoorbeeld naar de buren gaan, maar dan doen we nooit).
Ik hoef niet alles te horen. En ons huis is zo gebouwd dat we, als we de deur op een kiertje zetten, alles wel kunnen horen. Onze trap zit in de woonkamer, dus geluid gaat goed overal doorheen. En een klein kikje hoef ik niet te horen (das dus de reden voor ons om het kindje niet op onze kamer te nemen).
Er zijn zelfs mensen met video. Pfff, dat hoeft voor mij echt niet.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 22 aug 2008 21:18

Wij hebben ook een babyfoon, maar dat ding werkt voor geen meter :? We hebben hem dus nog nooit 'echt' gebruikt, maar zonder babyfoon horen we hem hier in huis gelukkig ook wel.

Tummytub heb ik heel veel gebruikt, het badje zowat niet. Tegenwoordig zet ik Timon in de gootsteenbak in de keuken, kan ik mooi de vaatwasser inruimen enzo :mrgreen:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 22 aug 2008 21:39

Hier gewoon een badje, mn tante (de kv) vond die tub niks :mrgreen:

Hier geen babyfoon. Nooit nodig gehad, je hoort hier alles.
Boudin heeft bij ons op de kamer geslapen omdat we toen nog geen babykamer hadden. Toen we verhuisd waren kwam Gerlinde, heeerlijk op r eigen kamertje. Kom je zelf ook aan je rust.

Commode gebruik ik nog, zelfs soms voor Boudin, ideaal als je het, net als ik nu weer, in je rug hebt.

Luiers: Kruidvat.
Autostoeltjes: beide maxicosi
Ledikantje: van collega van man
Bed Boudin: leen bakker
Wiegje: zelf gemaakt door schoonvader (kopie van bedje 300 eurie babyzaak, camera, meetlat mee en gaan met die banaan :mrgreen: )
Box: babyzaak, geld van schoonouwelui
kinderstoelen: meegroeistoel van babyzaak, Boudin wilde er nog steeds in dus een tweede gekocht.. Op de andere eetkamerstoelen ging niet zo want dan kwam zn hoofd niet boven tafel uit.
Babykamer: niet. Commode en ledikant van collega van wp, zelf later een meidenkast van leen bakker erbij, wit. Erg leuk
Nu ledikantje van ANNET, joepiedepoepie, heerlijk zo'n internetvriendinnetje :mrgreen: Zo zie je mekaar nog is. Kom gauw als het warm is bij je langs in die uithoek 8)
Kinderwagen: van collega gekocht

Ow, auto: nog steeds de polo driedeurs, er past dus geen derde kind achterin TK :wink:
Voordeel dat ik m altijd thuis heb want manlief neemt de truck mee naar huis.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 23 aug 2008 11:46

@Liefje, wij hebben de red flame reflection:
Afbeelding
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 23 aug 2008 11:47

Liefje, jij had er toch een als kraamcadeau gekregen?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 23 aug 2008 12:11

Ja klopt maar die staat in mijn auto die is voor als ze iets groter is, daar kan ze nu wel in maar direct uit de maxi-cosi was ze daar te klein voor.

Mooie die rode, had ik ook wel een beetje gedacht dat je die had ;) Tenminse iets met rood, je kinderwagen was ook rood toch??

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 23 aug 2008 13:19

Wij gebruiken C1000 luiers (alleen voor maatje 1 hebben we liever echte pampers). Pas waren bij C1000 de pakken luiers in de aanbieding voor 7,50 voor rond de 70 stuks (maat 4 en 5). De cassiere wist niet wat ze zag...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 23 aug 2008 13:31

Ik vindt ze van de AH eigen merk het fijnste...

Heb je zoveel ingekocht dan TK? :mrgreen:

Terug naar “Archief”