Ik zou er wel een fel kleurtje tussendoor gooien, iets mag er best uitspringen, anders wordt het zo saai

Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Nou, ik vind het niet ouderwets ofzo, wel erg klassiek en dus geweldig![]()
Ik zou er wel een fel kleurtje tussendoor gooien, iets mag er best uitspringen, anders wordt het zo saai
Acire schreef:Ik vind het idd ook wat saai. Wel lekker licht. Dat is een enorm voordeel. Wij hebben een vrij donkerhuis. We hebben maar aan 1 kant ramen, en boven die ramen hangt ook nog het balkon van de bovenburen.
Ons huis begint trouwens echt ergens op te lijken. We hebben de banken inmiddels binnen. (via marktplaats gekocht, 51 euro). We hebben de eetkamertafel en de salontafel ook al. Ook via marktplaats. De spullen uit de winkel komen eind juli.
De slaapkamer is inmiddels gesaust. De ene muur knalgroen en de andere muur 'bijna wit'. Daar moeten alleen nog de plinten gedaan worden. En we moeten vloerbedekking kopen. Maar wat voor'n vloerbedekking koop je bij die kleuren? Iemand goeie ideeen?
Acire schreef:Was wel lol trouwens, grote rol vloerbedekking in mijn kleine autoStak er aan alle kanten uit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten