games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Faramir

Re: games

Berichtdoor Faramir » 11 jan 2010 20:23

Mortlach schreef:@Faramir: Je speelt dat MAG toch wel met je systeemtaal in het Nederlands he? Daar hebben een paar mensen erg hard hun best op gedaan. ;-) Oh, en LittleBigPlanet is gewoon té schattig voor woorden. ;-)

MAG speelde ik met de taal op Nederlands ja. Vind ik zelf het makkelijkst bij games. Tenzij het op een vervelende manier gedaan is. Maar zelfs de Nederlandse stem bij LBP stoorde mij niet.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 11 jan 2010 22:47

Faramir schreef:
Mortlach schreef:@Faramir: Je speelt dat MAG toch wel met je systeemtaal in het Nederlands he? Daar hebben een paar mensen erg hard hun best op gedaan. ;-) Oh, en LittleBigPlanet is gewoon té schattig voor woorden. ;-)

MAG speelde ik met de taal op Nederlands ja. Vind ik zelf het makkelijkst bij games. Tenzij het op een vervelende manier gedaan is. Maar zelfs de Nederlandse stem bij LBP stoorde mij niet.

Mooie zaak, doen we al dat harde werk niet voor niks :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 12 jan 2010 14:48

Even iets zijdelings games-gerelateerd. Op 20 januari zendt BNN weer haar jaarlijke IQ-quiz uit, en een collega en ik maken deel uit van het publiek, in het vak "gamers".

mohamed

Berichtdoor mohamed » 12 jan 2010 18:18

Mortlach schreef:Even iets zijdelings games-gerelateerd. Op 20 januari zendt BNN weer haar jaarlijke IQ-quiz uit, en een collega en ik maken deel uit van het publiek, in het vak "gamers".

Leuk, ik ga kijken! :)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 12 jan 2010 18:23

Mortlach schreef:Nog niet geprobeerd. Ik ben nog niet naar de winkel geweest voor een geheugenkaartje. Maar zodra ik dat heb ga ik het zeker proberen. Tot die tijd eerst Torchlight maar eens uitspelen en Darksiders en ik verwacht nog steeds dat Bayonetta elk moment op de mat kan vallen.

Ik speel momenteel Majora's Mask en vind 'm zeer de moeite! Dit spel evenaart Ocarina of Time, maar ben er nog niet uit welke ik beter vind.
Bayonetta verwacht ik ook iedere dag, vind 'm eigenlijk aan de late kant gezien de release.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 13 jan 2010 17:35

Ik heb een geheugenkaartje van kantoor geleend, dus misschien dat ik vanavond eens naar Majora's mask kijk. Maar misschien game ik maar even niet en kijk ik gewoon lekker een serie of WWE worstelen.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 14 jan 2010 14:56

Mortlach schreef:Ik heb een geheugenkaartje van kantoor geleend, dus misschien dat ik vanavond eens naar Majora's mask kijk. Maar misschien game ik maar even niet en kijk ik gewoon lekker een serie of WWE worstelen.

Majora's Mask is ge-wel-dig. Ik speel hem momenteel en heb in tijden niet zo'n kwaliteitsgame gespeeld. Doch eerlijkheidshalve had ik het niet gekund zonder deze guide. Dus ik zou zeggen, pak 'm erbij, zet die series lekker in de ijskast en geniet van een klassieker die zijn weerga niet kent. Waarom sommige mensen deze titel zelfs verkiezen boven Ocarina of Time is mij nu duidelijk geworden!

Trouwens, tante Tortel, heb jij Majora's Mask al gespeeld? :)

Faramir

Berichtdoor Faramir » 14 jan 2010 22:09

Gister LittleBigPlanet gekocht. Wat een alleraardigst spelletje is het. :)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 15 jan 2010 00:15

Faramir schreef:Gister LittleBigPlanet gekocht. Wat een alleraardigst spelletje is het. :)

Ja he. En zeker als je na het spel zelf in de zelfgemaakte levels duikt. Daar zitten hele bijzondere leveltjes tussen. Het is er bij mij nooit van gekomen om zelf te gaan level designen, toch te veel werk, maar je kan er echt vanalles mee maken.

Het is ook zeker een game die ik iedereen zou aanraden, al is het alleen maar om te laten zien aan familie die niks met games hebben; als zelfs Sackboy ze koud laat, dan is er echt niks meer aan te doen.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 15 jan 2010 10:05

Iemand New Super Mario Bros Wii al gespeeld?

Afbeelding

Dit is het favoriete spel van mijn moeder, speel het regelmatig eens met haar en het leuke is dat je elkaar op sleeptouw kan nemen. Ook kun je elkaar hinderen en op de hoofden springen (je hoort dan 'hey!') wat dolkomische situaties teweeg brengt!

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 15 jan 2010 22:31

staat ook op mijn verlanglijstje , eerst maar aan de slag met Zelda Spirit Tracks en mijn pas aangeschafte NAS :)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 15 jan 2010 23:10

Spons schreef:staat ook op mijn verlanglijstje , eerst maar aan de slag met Zelda Spirit Tracks en mijn pas aangeschafte NAS :)

NAS?

Mijn exemplaar van Bayonetta is ergens op de Noordzee verdwenen. Jammer genoeg kunnen ze bij de site waar ik het besteld heb pas over drie weken gaan kijken wat er met het pakje gebeurd is.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 16 jan 2010 10:00

Mortlach schreef:Mijn exemplaar van Bayonetta is ergens op de Noordzee verdwenen. Jammer genoeg kunnen ze bij de site waar ik het besteld heb pas over drie weken gaan kijken wat er met het pakje gebeurd is.

Dat zuigt behoorlijk! Eerste keer dat het je gebeurd is?
Ik heb 'm thuis maar nog niet gespeeld omdat ik eerst Majora's Mask wil uitspelen, wat overigens geen gemakkelijk spel is.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 16 jan 2010 11:59

oei das balen , Network-attached storage of het acroniem NAS staat voor een opslagmedium dat op het netwerk aangesloten is. Dit systeem maakt gebruik van het TCP/IP protocol voor de dataoverdracht. NAS-apparaten zijn in feite volwaardige fileservers. Bij NAS wordt het bestandssysteem beheerd vanuit het NAS-systeem zelf, in tegenstelling tot SAN, waarbij het bestandssysteem beheerd wordt door servers. NAS is ontwikkeld door storage leverancier NetApp.

zo kan je dus alles delen in huis (en van buitenaf benaderen met een wachtwoord en het goede adres, je eigen blog opzetten foto;s delen met elkaar, ftp server , mail server en downloaden terwijl de pc uitstaat ! ongeveer in een notedop zeg maar !

O ja ook nog dienen als mediaserver voor films en muziek naar de xbox 360 !

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 16 jan 2010 13:10

mohamed schreef:
Mortlach schreef:Mijn exemplaar van Bayonetta is ergens op de Noordzee verdwenen. Jammer genoeg kunnen ze bij de site waar ik het besteld heb pas over drie weken gaan kijken wat er met het pakje gebeurd is.

Dat zuigt behoorlijk! Eerste keer dat het je gebeurd is?
Ik heb 'm thuis maar nog niet gespeeld omdat ik eerst Majora's Mask wil uitspelen, wat overigens geen gemakkelijk spel is.

Eerste keer inderdaad; meestal gaat het gewoon goed met games van overzee. Het zal wel met het extreme winterweer in Engeland van de afgelopen periode te maken hebben.

Majora's mask is toch een vervolg op OoT? Is het dan niet handiger voor mij om eerst dat te spelen?

Terug naar “Archief”