Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Oeh, klinkt goed en opzich gangbare ingrediënten, da's wel handig. Soms heb je gerechten met de meest vreemde soorten kruiden waarvan je het idee hebt dat je ze de hond nog niet zou voorschotelen
rosalie83 schreef:Smurffie schreef:Oeh, klinkt goed en opzich gangbare ingrediënten, da's wel handig. Soms heb je gerechten met de meest vreemde soorten kruiden waarvan je het idee hebt dat je ze de hond nog niet zou voorschotelen
Ja, gangbare ingrediënten vind ik ook wel handig! Hoewel ik de laatste tijd ook wel eens iets nieuws koop en dan google ik later gewoon op dat soort kruid oid om weer andere recepten te vinden waarin ik het ook kan gebruiken. Wel leuk!
Smurffie schreef:rosalie83 schreef:Smurffie schreef:Oeh, klinkt goed en opzich gangbare ingrediënten, da's wel handig. Soms heb je gerechten met de meest vreemde soorten kruiden waarvan je het idee hebt dat je ze de hond nog niet zou voorschotelen
Ja, gangbare ingrediënten vind ik ook wel handig! Hoewel ik de laatste tijd ook wel eens iets nieuws koop en dan google ik later gewoon op dat soort kruid oid om weer andere recepten te vinden waarin ik het ook kan gebruiken. Wel leuk!
Ghe, mijn huisgenootje heeft een zooi potjes met kruiden waarvan ik ook niet weet wat het is, maar dan mik ik het er gewoon doorheenEen ander huisgenootje kan niet tegen tè pittig, dus zoveel doe ik er nooit doorheen
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 47 gasten