Moderator: Moderafo's
Daphne schreef:Smurffie schreef:Ik ben ook serieus begonnen vandaag. Afgelopen vrijdag woog ik 59,5daar ben ik dusdanig van geschrokken dat ik vandaag spontaan aan de wortels gegaan ben. Eén voordeel, ik had weinig honger vandaag.
Jíj afvallen???![]()
Ik ben inmiddels ruim 7 kilo kwijt na 5 weken Sonja Bakker.
Smurffie schreef:Daphne schreef:Smurffie schreef:Ik ben ook serieus begonnen vandaag. Afgelopen vrijdag woog ik 59,5daar ben ik dusdanig van geschrokken dat ik vandaag spontaan aan de wortels gegaan ben. Eén voordeel, ik had weinig honger vandaag.
Jíj afvallen???![]()
Ik ben inmiddels ruim 7 kilo kwijt na 5 weken Sonja Bakker.
Ja, ik. Mn huisgenootje merkte op dat ik misschien moest accepteren dat ik vrouw werd. Wel, 'rondingen' staan niet gelijk aan 'vetophopingen' als je 't mij vraagt.Een decollesnee heb ik niet, zal ik niet krijgen ook, dus dan moet je ook weer uitkijken dat je geen dikke kont krijgt etc. Heb je weer een onregelmatig figuur. Dus, alleen niet snoepen, veel water drinken en de keuken schoonmaken zo
![]()
(Wat ben ik een zeikerd als ik net uit bed kom)
rosekapje schreef:@ Smurffie, als je jullie keuken hebt gehad en je bent nog niet tevreden over de hoeveelheid calorieen die je daardoor verbrand hebt, mag je hier wel even verdergaan
Race406 schreef:rosekapje schreef:@ Smurffie, als je jullie keuken hebt gehad en je bent nog niet tevreden over de hoeveelheid calorieen die je daardoor verbrand hebt, mag je hier wel even verdergaan
Of je nodigt je broer uit.....
Race406 schreef:rosekapje schreef:@ Smurffie, als je jullie keuken hebt gehad en je bent nog niet tevreden over de hoeveelheid calorieen die je daardoor verbrand hebt, mag je hier wel even verdergaan
Of je nodigt je broer uit.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten