Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

J@Sp3R

Berichtdoor J@Sp3R » 26 feb 2007 16:12

Heb mn pa het toch makkelijk, heeft ie weekje wegwijs valt ie 5 kilo af 8) (nu nog 94 kilo maarja)

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 26 feb 2007 16:36

J@Sp3R schreef:Heb mn pa het toch makkelijk, heeft ie weekje wegwijs valt ie 5 kilo af 8) (nu nog 94 kilo maarja)

Nog 94 kilo afvallen????
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 26 feb 2007 16:41

:mrgreen:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 26 feb 2007 16:48

@marliesje..

het is niet heel vaag hoor.
Als er dingen zijn gebeurd in het afgelopen jaar die invloed hebben gehad, dan kan dat gebeuren. Je geeft zelf aan dat anderen je er op aanspraken en dat is rot!
Daarbij gaf je aan dat er dingen zijn gebeurd die oude wonden hebben open gemaakt. Dat zijn dan geen kleine niets doende dingen geweest.

Als je psychisch veel voor je kiezen hebt gekregen dan is het logisch dat er een lichamelijke reactie op volgt. Zo krijgt de ene hernia en de ander komt aan en weer een ander valt af.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 27 feb 2007 20:03

Tgaat hier nog steeds goed met het afvallen! Het gaat niet zo snel, maar hoe minder snel het er dan ook weer aan zit 8) Er is nu dus ruim 6 kilo af vanaf januari, en daar ben ik blij mee! Ik ga het nu ook een beetje merken aan mn rokken enzow....
Het 10 dagen dieet doe ik deze week voor het laatst, daarna stappen we over op Sonja, kijken wat dat ons te brengen heeft...

Kben benieuwd :lol:
Afbeelding

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 27 feb 2007 20:32

Dus was te zeggen met het 10 dagen dieet, dat je 5 kilo in 10 dagen afvalt is niet waar? Leek me ook al we erg veel trouwens.

Ik mag dan zwanger zijn (ruim 19 weken nu) maar ben alleen nog maar afgevallen, een kilo of 5/6 nu staat het zo'n beetje stil dus nu zal ik zo langzamerhand wel gaan groeien, maar eerlijk gezegd ben ik er wel blij mee dat ik tot nu toe nog niet gegroeid ben :P
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 27 feb 2007 21:25

Ik ben ook serieus begonnen vandaag. Afgelopen vrijdag woog ik 59,5 :shock: daar ben ik dusdanig van geschrokken dat ik vandaag spontaan aan de wortels gegaan ben. Eén voordeel, ik had weinig honger vandaag. 8)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 27 feb 2007 21:31

Smurffie schreef:Ik ben ook serieus begonnen vandaag. Afgelopen vrijdag woog ik 59,5 :shock: daar ben ik dusdanig van geschrokken dat ik vandaag spontaan aan de wortels gegaan ben. Eén voordeel, ik had weinig honger vandaag. 8)

Jíj afvallen??? :o

Ik ben inmiddels ruim 7 kilo kwijt na 5 weken Sonja Bakker. :)
Afbeelding

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 28 feb 2007 09:39

Daphne schreef:
Smurffie schreef:Ik ben ook serieus begonnen vandaag. Afgelopen vrijdag woog ik 59,5 :shock: daar ben ik dusdanig van geschrokken dat ik vandaag spontaan aan de wortels gegaan ben. Eén voordeel, ik had weinig honger vandaag. 8)

Ja, ik. Mn huisgenootje merkte op dat ik misschien moest accepteren dat ik vrouw werd. Wel, 'rondingen' staan niet gelijk aan 'vetophopingen' als je 't mij vraagt. 8) Een decollesnee heb ik niet, zal ik niet krijgen ook, dus dan moet je ook weer uitkijken dat je geen dikke kont krijgt etc. Heb je weer een onregelmatig figuur. Dus, alleen niet snoepen, veel water drinken en de keuken schoonmaken zo :jaknikken:

(Wat ben ik een zeikerd als ik net uit bed kom :shock: )

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 28 feb 2007 09:47

Smurffie schreef:
Daphne schreef:

Ja, ik. Mn huisgenootje merkte op dat ik misschien moest accepteren dat ik vrouw werd. Wel, 'rondingen' staan niet gelijk aan 'vetophopingen' als je 't mij vraagt. 8) Een decollesnee heb ik niet, zal ik niet krijgen ook, dus dan moet je ook weer uitkijken dat je geen dikke kont krijgt etc. Heb je weer een onregelmatig figuur. Dus, alleen niet snoepen, veel water drinken en de keuken schoonmaken zo :jaknikken:

(Wat ben ik een zeikerd als ik net uit bed kom :shock: )

Hehe, oké. 8)
Afbeelding

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 28 feb 2007 12:28

@ Smurffie, als je jullie keuken hebt gehad en je bent nog niet tevreden over de hoeveelheid calorieen die je daardoor verbrand hebt, mag je hier wel even verdergaan :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 28 feb 2007 13:00

rosekapje schreef:@ Smurffie, als je jullie keuken hebt gehad en je bent nog niet tevreden over de hoeveelheid calorieen die je daardoor verbrand hebt, mag je hier wel even verdergaan :wink:

Of je nodigt je broer uit..... :mrgreen:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 28 feb 2007 19:25

Race406 schreef:
rosekapje schreef:@ Smurffie, als je jullie keuken hebt gehad en je bent nog niet tevreden over de hoeveelheid calorieen die je daardoor verbrand hebt, mag je hier wel even verdergaan :wink:

Wat heeft die er dan weer mee te maken? En hoe weet je dat ik die heb? 8)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 28 feb 2007 19:33

Race406 schreef:

of race406, die zou hier ook nog steeds een keer komen :wink:
Maar eerlijk gezegd heb ik gisteren zelf mijn keuken helemaal gedaan, dus als je wilt komen doe het dan iig niet morgen :wink:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 28 feb 2007 19:36

Haha, ik dacht al, maar ik snap het weer !:)

Terug naar “Archief”