ik moet nl echt wachten totdat hij 6 maanden is, pas dan mag ik voorzichtig aan gaan beginnen met groentehapjes. Als dat goed gaat mag ik heeeeeel voorzichtig beginnen met fruit en dan eerst maar 1 hapje om te kijken hoe hij erop reageert.

Moderator: Moderafo's
Corine schreef:Gewoon op je gevoel afgaan dan. Moedergevoel zeg maar.. Boudin kreeg met vier maanden fruithapjes en van die groentedrap uit een potje. Hij heeft tot een jaar supergoed gegeten en nu eet hij bijna niets meer. Probeer nu van alles maar een beetje. Dan krijgt hij toch een klein beetje gevarieerd. Ik ga me er niet druk om maken. Hij weet wat eten is en als hij honger krijgt merken we het vanzelf wel weer. Maandag naar het cb, ben benieuwd wat ze er daar van zeggen..
rosekapje schreef:Corine schreef:Gewoon op je gevoel afgaan dan. Moedergevoel zeg maar.. Boudin kreeg met vier maanden fruithapjes en van die groentedrap uit een potje. Hij heeft tot een jaar supergoed gegeten en nu eet hij bijna niets meer. Probeer nu van alles maar een beetje. Dan krijgt hij toch een klein beetje gevarieerd. Ik ga me er niet druk om maken. Hij weet wat eten is en als hij honger krijgt merken we het vanzelf wel weer. Maandag naar het cb, ben benieuwd wat ze er daar van zeggen..
Peuterpuberteit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten