single....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

flower86
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor flower86 » 08 feb 2007 20:50

dat mensen uberhaupt al op het idee komen om zulke mandjes te gaan vragen aan de bedrijfsleider.....
en dan helemaal opgedirkt naar de supermarkt en kijken of de culinaire smaak overeenkomt....zie je het al voor je?

Wat dan wel weer handig is met een 'rode' bankrekening: hem laten betalen :mrgreen: :mrgreen: :P

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 08 feb 2007 21:27

flower86 schreef:dat mensen uberhaupt al op het idee komen om zulke mandjes te gaan vragen aan de bedrijfsleider.....
en dan helemaal opgedirkt naar de supermarkt en kijken of de culinaire smaak overeenkomt....zie je het al voor je?

Gekkenhuis. Ik kom daar om ontbijtkoek, pizza en koffie te halen, geen potentiële huwelijkskandidaat.
Laatst gewijzigd door Smurffie op 08 feb 2007 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 08 feb 2007 22:55

oei ernstig, tja een mandje is genoeg,
als je een kar nodig hebt eet je wel erg veel voor 1 persoon :P

maar zo'n klein karretje met vlaggetje valt ook wel op hoor :D

Ik weet alleen niet of ik met zo'n speciale mand zou lopen, hangt er denk ik vanaf of de gewone mandjes weers eens op zijn.
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Eefje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Eefje » 09 feb 2007 19:14

Dat is wel de slapste methode die ik ooit gehoord heb! Morgen meer van zulke?! Kunnen we testen welke het beste werkt :wink:

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 09 feb 2007 21:00

Smurffie schreef:
flower86 schreef:dat mensen uberhaupt al op het idee komen om zulke mandjes te gaan vragen aan de bedrijfsleider.....

Gekkenhuis. Ik kom daar om ontbijtkoek, pizza en koffie te halen, geen potentiële huwelijkskandidaat.
Hihi, doet u mij die hunk maar, en nee, ik hoef geen tasje, hij gaat zo wel mee 8)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Technico

Berichtdoor Technico » 09 feb 2007 21:39

Nieuw project van Whiskas:

Na junkfood nu ook hunkfood verkrijgbaar :P

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 10 feb 2007 11:17

meschianza schreef:We kunnen natuurlijk aan henkie vragen om een mogelijkheid onder je avatar wat meer informatie te zetten: gespierd, breed, mager, volslank, schoenmaat, oordoorsnee, ochtendhumeur, banksaldo, allergie, voetbalfanaat etc. dat lijkt me geinig :mrgreen: En dan de mensen die je ook in reallife kent, betrappen op onwaarheden.

Misschien kun je het in de 155 tekens van je onderschrift proppen, als je deze informatie graag met ons wilt delen :mrgreen:
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 10 feb 2007 12:40

phox schreef:
meschianza schreef:We kunnen natuurlijk aan henkie vragen om een mogelijkheid onder je avatar wat meer informatie te zetten: gespierd, breed, mager, volslank, schoenmaat, oordoorsnee, ochtendhumeur, banksaldo, allergie, voetbalfanaat etc. dat lijkt me geinig :mrgreen: En dan de mensen die je ook in reallife kent, betrappen op onwaarheden.

Misschien kun je het in de 155 tekens van je onderschrift proppen, als je deze informatie graag met ons wilt delen :mrgreen:

Beste Phox, ik heb het geprobeerd maar mijn voorkomen en persoonlijkheid is gewoon niet in 155 tekens te omschrijven :mrgreen:

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 10 feb 2007 13:32

meschianza schreef:
phox schreef:

Beste Phox, ik heb het geprobeerd maar mijn voorkomen en persoonlijkheid is gewoon niet in 155 tekens te omschrijven :mrgreen:

Gelukkig maar!

Je kunt je verhaal natuurlijk ook uitgebreider doen en dit als afbeelding opslaan. Linkje naar de afbeelding in je onderschrift, en klaar :idea:
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 feb 2007 17:48

meschianza schreef:
phox schreef:

In geen boek van 500 pagina's denk ik. Veelzijdig mensch :mrgreen:

@Deb.. 8)

Splash

Berichtdoor Splash » 11 feb 2007 04:10

Vrijgezel zijn heeft voordelen. Dat is zeker. Doch is niet altijd even prettig. Heb in de loop van de jaren wat los-vast-relaties opgebouwd, doch leef overwegend wel alleen. Die los-vast-relaties - soort LAT-relaties - zijn prettig als je een paar dagen bij elkaar kan zijn, doch als je aan de andere kant lang zelfstandig leeft, ben je ook weer blij om alleen in je eigen huis terug te keren om wanneer zij huiswaarts gaat.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 feb 2007 11:46

Wat moet ik me voorstellen bij los-vast-relaties?

Gewoon latten is toch niet zo erg los-vast? (Ik zou mijn relatie iig niet als los-vast willen omschrijven)

Splash

Berichtdoor Splash » 12 feb 2007 04:42

Aragorn schreef:Wat moet ik me voorstellen bij los-vast-relaties?

Gewoon latten is toch niet zo erg los-vast? (Ik zou mijn relatie iig niet als los-vast willen omschrijven)

Ach, zo noem ik het maar daar het ook weer net geen LAT-relaties zijn. Vriendinnen komen af en toe langs als ze er zin in hebben en blijven dan af en toe een weekje hangen om vervolgens weer een maand te verdwijnen in het niets. Doe ik ook wel eens, soms een paar dagen, dan weer een week en dan blijf ik weer een maand alleen thuis.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 12 feb 2007 12:41

En wat zie je dan als LAT-relatie? Als je daar onder verstaat regelmatig een paar dagen bij elkaar zijn ofzo, dan LAT ik ook :P
Waar ligt dan het verschil tussen gewoon verkering hebben en een LAT-relatie volgens jou?
pobody's nerfect

Eefje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Eefje » 12 feb 2007 19:32

Jo'tje schreef:En wat zie je dan als LAT-relatie? Als je daar onder verstaat regelmatig een paar dagen bij elkaar zijn ofzo, dan LAT ik ook :P
Waar ligt dan het verschil tussen gewoon verkering hebben en een LAT-relatie volgens jou?

Goede vraag: wat is de definitie van een LAT-relatie?!
Lijkt mij niet als er af en toe eens een vriend/vriendin langs komt. Dan gaat het volgens mij wel om meer dan 'langs komen'!

Zou mijn relatie niet moeten zijn, maar ieder z'n keus!

Terug naar “Archief”