en dan helemaal opgedirkt naar de supermarkt en kijken of de culinaire smaak overeenkomt....zie je het al voor je?
Wat dan wel weer handig is met een 'rode' bankrekening: hem laten betalen

Moderator: Moderafo's
flower86 schreef:dat mensen uberhaupt al op het idee komen om zulke mandjes te gaan vragen aan de bedrijfsleider.....
en dan helemaal opgedirkt naar de supermarkt en kijken of de culinaire smaak overeenkomt....zie je het al voor je?
Hihi, doet u mij die hunk maar, en nee, ik hoef geen tasje, hij gaat zo wel meeSmurffie schreef:flower86 schreef:dat mensen uberhaupt al op het idee komen om zulke mandjes te gaan vragen aan de bedrijfsleider.....
Gekkenhuis. Ik kom daar om ontbijtkoek, pizza en koffie te halen, geen potentiële huwelijkskandidaat.
meschianza schreef:We kunnen natuurlijk aan henkie vragen om een mogelijkheid onder je avatar wat meer informatie te zetten: gespierd, breed, mager, volslank, schoenmaat, oordoorsnee, ochtendhumeur, banksaldo, allergie, voetbalfanaat etc. dat lijkt me geinigEn dan de mensen die je ook in reallife kent, betrappen op onwaarheden.
phox schreef:meschianza schreef:We kunnen natuurlijk aan henkie vragen om een mogelijkheid onder je avatar wat meer informatie te zetten: gespierd, breed, mager, volslank, schoenmaat, oordoorsnee, ochtendhumeur, banksaldo, allergie, voetbalfanaat etc. dat lijkt me geinigEn dan de mensen die je ook in reallife kent, betrappen op onwaarheden.
Misschien kun je het in de 155 tekens van je onderschrift proppen, als je deze informatie graag met ons wilt delen
meschianza schreef:phox schreef:meschianza schreef:We kunnen natuurlijk aan henkie vragen om een mogelijkheid onder je avatar wat meer informatie te zetten: gespierd, breed, mager, volslank, schoenmaat, oordoorsnee, ochtendhumeur, banksaldo, allergie, voetbalfanaat etc. dat lijkt me geinigEn dan de mensen die je ook in reallife kent, betrappen op onwaarheden.
Misschien kun je het in de 155 tekens van je onderschrift proppen, als je deze informatie graag met ons wilt delen
Beste Phox, ik heb het geprobeerd maar mijn voorkomen en persoonlijkheid is gewoon niet in 155 tekens te omschrijven
meschianza schreef:phox schreef:meschianza schreef:We kunnen natuurlijk aan henkie vragen om een mogelijkheid onder je avatar wat meer informatie te zetten: gespierd, breed, mager, volslank, schoenmaat, oordoorsnee, ochtendhumeur, banksaldo, allergie, voetbalfanaat etc. dat lijkt me geinigEn dan de mensen die je ook in reallife kent, betrappen op onwaarheden.
Beste Phox, ik heb het geprobeerd maar mijn voorkomen en persoonlijkheid is gewoon niet in 155 tekens te omschrijven
Aragorn schreef:Wat moet ik me voorstellen bij los-vast-relaties?
Gewoon latten is toch niet zo erg los-vast? (Ik zou mijn relatie iig niet als los-vast willen omschrijven)
Jo'tje schreef:En wat zie je dan als LAT-relatie? Als je daar onder verstaat regelmatig een paar dagen bij elkaar zijn ofzo, dan LAT ik ook
Waar ligt dan het verschil tussen gewoon verkering hebben en een LAT-relatie volgens jou?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten