Refoweb wintersportreis 2006

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

wieb83zd
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor wieb83zd » 05 mar 2005 19:54

Omega schreef:Hendrikus kan gerust achterover leunen (dus op dezelfde wijze als hij tijdens de wintersportvakantie regelmatig kennismaakte met de sneeuwvlakte). Zodra we meer weten over de wintersportvakantie 2006, gaat hier een slotje op en starten we deel II.
Eeuuh, dit topic gaat toch al over de refowebwintersportvakantie 2006 :?, naja, tzal wel aan mij liggen.

In ieder geval vind ik dat dit topic in de agenda thuishoort, gewoon omdat het een evenement van formaat is :lol:. Of ik mee kan: ik denk het wel (student, kan dat wel regelen) of ik mee wil weet ik niet, ik ken nou ook weer niet zo heel veel mensen van hier, en het kost me wel een paar duiten zeg. Het zal vast het geld waard zijn, maar ik moet wel zin hebben om het uit te geven :lol:.
Reageren is geen kunst, begrijpen wel.
Afbeelding

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 07 mar 2005 19:08

Het zal vast het geld waard zijn, maar ik moet wel zin hebben om het uit te geven

Vraag eens aan de wintersporters van de afgelopen vakantie of ze het hun geld waard hebben gevonden ;-)
Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 07 mar 2005 23:56

Omega schreef:Vraag eens aan de wintersporters van de afgelopen vakantie of ze het hun geld waard hebben gevonden ;-)

welk geld? :wink:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 08 mar 2005 11:57

en of het het geld waard was!!!!
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

yeti3
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor yeti3 » 10 mar 2005 20:54

Omega schreef:
Het zal vast het geld waard zijn, maar ik moet wel zin hebben om het uit te geven

Vraag eens aan de wintersporters van de afgelopen vakantie of ze het hun geld waard hebben gevonden ;-)

Ik leef al drie maanden op water en droog brood. Volgende keer toch maar een andere afbetalingsregeling nemen.

Maar lol hebben we zeker gehad, erg gelachen om al die mensen(...en nog steeds zijn we er niet over uitgepraat :roll: )

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 10 mar 2005 22:01

yeti3 schreef:
Omega schreef:

Ik leef al drie maanden op water en droog brood. Volgende keer toch maar een andere afbetalingsregeling nemen.

Maar lol hebben we zeker gehad, erg gelachen om al die mensen(...en nog steeds zijn we er niet over uitgepraat :roll: )

Zooo dat is wel erg overdreven... maar als je een beetje spaart kun je als student ook gewoon mee...

Jullie zijn nog niet uitgepraat over alle mensen? Zoooo dr wordt dus heel wat afgeroddelt... :wink:

Code: Selecteer alles

<?php echo "Hello World!"; ?>

yeti3
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor yeti3 » 11 mar 2005 14:05

Nieuwsgierig zeker, wat we allemaal over jou zeggen...? :lol: Wie was je ook alweer?

Onderschat de financiele situatie van een vierdejaars student zonder stufi niet, hoor :cry:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 mar 2005 17:12

Idd, je kunt voor alles wel gaan sparen.. en dan geen cd's kopen, geen bier drinken, niet uitgaan, geen kadootjes geven, etc etc, voor een half jaar. En dan kun je dat fijn verbrassen tijdens een paar dagen in de sneeuw spelen, hoi hoi! :P

(Btw, het slowchatgehalte zou bij de wintersport 2006 toch drastisch gaan dalen?)

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 11 mar 2005 18:28

Idd, je kunt voor alles wel gaan sparen.. en dan geen cd's kopen, geen bier drinken, niet uitgaan, geen kadootjes geven, etc etc, voor een half jaar. En dan kun je dat fijn verbrassen tijdens een paar dagen in de sneeuw spelen, hoi hoi!

Je hebt tijdens wintersport minstens een week de tijd van je leven, met overdag veel plezier en iedere avond gezelligheid (dat zijn al zeven avonden stappen). Bovendien praten we al maanden over niets anders dan de afgelopen en komende wintersportvakantie. Alleen het voor- en naplezier al is onbetaalbaar. Dan ook nog eens niet te vergeten de enerverende reünies, foto/film-uitwisselingen, nieuwe vriendschappen, verkeringen. Kortom, daar kan geen jaar stappen tegenop.

Maar goed, indien je doordeweeks net zo veel verdient als dat je in het weekend verbrast, zit een wintersportvakantie er inderdaad niet in.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 mar 2005 18:54

Haha, nu, ik geloof best dat het leuk is hoor. :) Maar ik geloof niet zo in de vanzelfsprekendheid dat iedere student er met een beetje sparen wel komt (zoals vlieger dat wel stelde). Omdat de meesten idd niet meer verdienen dan er opgaat.

purple wilma
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor purple wilma » 12 mar 2005 00:45

Nu even een antwoord op de vraag :wink:

Oostenrijk is errug leuk, in de dorpjes is wat meer te beleven, voor als je nog eens een schort nodig hebt ofzo :wink:

Verder is het skien daar ook perfect, maar qua prijs :?: Weet ik het niet.

Buiten de vakanties vind ik het beter, rustiger en goedkoper. Er zijn dan nog mensen genoeg om lol mee te maken. :P EN in de vakanties is het overal druk, maakt niet uit of het gebied groot of klein is. Maar je hebt niet alleen met vakanties in Nederland te maken, de Duitsers hebben ook wel vakantie, en gaan ook skien, dus, misschien handig om daar ook even naar te kijken?

Qua grote van skigebieden, maakt frankrijk of oostenrijk niet veel uit denk ik, je hebt in beide landen grote en kleine gebieden.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 12 mar 2005 11:37

Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet buiten de normale vakanties om vrij krijgen...

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 12 mar 2005 21:44

Hou er wel rekening mee dat als we in de vakantie gaan, de skitrip dan fors duurder zal zijn.

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 12 mar 2005 21:53

exactly. en bij fors moet je dus denken in de richting van 300 euro, heb ik me laten vertellen.
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 13 mar 2005 18:32

totaalplaatje van 300 euro, of 300 euro extra (laatste waar? Nee, daar ben ik het totaal NIET mee eens)
Time flies when you have none!

Terug naar “Archief”