Moderator: Moderafo's
Everywhere darkness schreef:Mijn excuses voor mijn vraag. misschien begrijp ik het inderdaad niet. ik denk zeker niet dat het voor de lol gedaan wordt. ik had het topic wel doorgelezen.
maar jullie gaan er zo aan kapot! en dat vind ik zo erg voor jullie.!!!
sorry als het allemaal verkeerd over komt. ik bedoel het echt goed en wil jullie begrijpen, maar ja................
Everywhere darkness schreef:Mijn excuses voor mijn vraag.
sorry als het allemaal verkeerd over komt.
Everywhere darkness schreef:Dank je Gerdien. Ik ga het wel een beetje volgen..
AikonGirl schreef:Everywhere darkness schreef:waarom vernielen jullie je huid zo?
Heb je het topic wel doorgelezen? Aan je vraag te zien niet namelijk.Everywhere darkness schreef:maar ik ken ook mensen die hebben een slechte, zieke huid. (Raido, zoals eczeem)
die zouden erg graag een gezonde huid hebben. kan je dat dan nog wel doen?
Zo kan ik er ook wel een paar bedenken ja.
Denk je dat dit voor de lol gedaan wordt?
dE bAdEeND schreef:AikonGirl schreef:Everywhere darkness schreef:waarom vernielen jullie je huid zo?
Heb je het topic wel doorgelezen? Aan je vraag te zien niet namelijk.Everywhere darkness schreef:maar ik ken ook mensen die hebben een slechte, zieke huid. (Raido, zoals eczeem)
die zouden erg graag een gezonde huid hebben. kan je dat dan nog wel doen?
Zo kan ik er ook wel een paar bedenken ja.
Denk je dat dit voor de lol gedaan wordt?
Ik wil niet iedereen over één kam scheren, maar er zijn wel bepaalde personen die vanalles uit de kast trekken om aandacht te krijgen. (En die mensen zijn gewoon triest bezig) Anyway, ik hoop niemand nu te kwetsen.
TheKeimpe schreef:Maar omdat er mensen zijn die het doen om aandacht te trekken, krijgt automutilatie de naam van aandachttrekkerij... Eem foutieve generalisatie dus.
dE bAdEeND schreef:Ik wil niet iedereen over één kam scheren, maar er zijn wel bepaalde personen die vanalles uit de kast trekken om aandacht te krijgen. (En die mensen zijn gewoon triest bezig) Anyway, ik hoop niemand nu te kwetsen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten