LANGE rokken

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 15 jan 2005 11:42

Acire schreef:
Lalage schreef:ok... de tips voor de galajurken mogen dus ook in dit topic. Mariamagdalena, grappig dat je mij gaat uitleggen hoe je bij de Bijenkorf komt enzo, ik ben net nog naar de Dam gefietst (en weer terug naar huis). Ik zal er eens gaan kijken. Maar ik ben dus eigenlijk net te laat... ik had gehoopt dat ze nu ook nog wel uitverkoop zouden hebben :-S

uum... je mag ook die van mij wel lenen als je wilt! :)

haha, wat is dat voor eentje?
Ik wil iets simpels, dus niet wat MM laat zien en ik ben ook geen gothic... al wil ik er waarschijnlijk wel kisten onder dragen en dan moet Borkdude ook z'n kisten aan. De vorige keer had hij een smoking aan met van die nette schoenen eronder en dat zag er niet uit, dat past niet bij hem en nu hij lang haar heeft denk ik dat ik 't echt lelijk vind, dus doe maar kisten!

sweap
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor sweap » 15 jan 2005 14:17

lindita schreef:
sweap schreef:
lindita schreef:Bij Basic Life in Barnveld / Lunteren hebben ze ook weer veel lange rokken nu.

heeey, zie ik daar Lunteren staan???? :mrgreen: Maar inderdaad, bij Basic Life hebben ze vaak ook wel leuke rokken, en die zijn ook niet echt duur.

Ja, dat heb je goed gezien!
Ben jij ook Lunteraan dan? :mrgreen:

jaa, ik ben Lunteraan :mrgreen:
Jij ook, of een Edenaar?

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 19 jan 2005 15:24

Bij ons is maar een winkeltje en dat heet le theme, en dat is voor zover ik kan bedenken de enige die enigzins fatsoenlijke rokjens verkoopt
What a wonderfull girl!!

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 25 jan 2005 16:42

Galajurk? Ligt eraan hoeveel je wilt uitgeven he :) Ik heb een supergave en originele ( groen met schotse ruit hehe) gekocht voor dertig euro in een avondkledingverhuurbedrijf. Die verkopen elk jaar weer jurken die het net niet meer zijn tegen hele lage prijzen. Echt superhandig en je ziet ook niemand met dezelfde jurk ( gruwel). Die zaak staat btw in Leiden, hoe heet ie ook alweer. Iets van Hobbezak oid. Achter de Pieterskerk iig. Je zult ut wel weten :) Die jurk heb k btw op een foto dus als je die foto wilt zien stuur je maar ff een pbtje ofzo :)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 25 jan 2005 16:57

Lalage schreef:haha, wat is dat voor eentje?
Ik wil iets simpels, dus niet wat MM laat zien en ik ben ook geen gothic... al wil ik er waarschijnlijk wel kisten onder dragen en dan moet Borkdude ook z'n kisten aan. De vorige keer had hij een smoking aan met van die nette schoenen eronder en dat zag er niet uit, dat past niet bij hem en nu hij lang haar heeft denk ik dat ik 't echt lelijk vind, dus doe maar kisten!

Uum... kgeloof niet dat ik er foto's van online heb... maar mocht je serieuse interesse hebben, dan wil ik wel een foto scannen!
En je kisten zullen goed te zien zijn. De jurk valt bij mij behoorlijk lang, maar aan de voorkant issie iets korter.
Hij is zonder mouwen, zit een brede kraag aan, die over je schouders hangt, maar hij s toch netjes hoog gesloten :D Niemand anders kan m hebben want hij s gemaakt door m'n moeder, antraciet van kleur, kreukt niet, glimt ietsie....
Wat moet ik er nog meer van zeggen? Je mag m lenen, als je'm netjes gepoetst (niet gewassen :O) en helemaal heel terugbrengt! :D

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 28 jan 2005 18:09

Ha mensen, ik heb vanmiddag een heeeele leuke lange rok gekocht! Echt supernetjes van me haha. Voor de zomer nog wel! En hij is lichtblauw en apart! hééél gaaf!

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 01 feb 2005 13:06

oké even een paar tips;

een rok kun je ook lang maken door je rok "laag" te dragen. Dat doe ik ook wel eens, want als ik een lange rok draag moet die ook láng zijn :P

geen hakken dragen, maar zo plat mogelijke schoenen, dan lijkt je rok ook een stuk langer

gothic jurken&rokkken zijn vaak langer dan rokken bij modewinkels. Op het waterlooplein, en aparte gothic zaakjes kun je die rokken kopen. Ik heb wel eens het een en ander gepast, maar die rokken zijn ook ERG lang :shock: (zelfs met hoge hakken kan ik ze niet dragen!)

je kunt ook een hele grote rok kopen en die dan innemen! beetje veel werk enzo, maar als het helpt :wink:

ik hoop dat je er wat aan hebt, en anders jammer.

Ik ben geen langbeen dus veel ervaring heb ik niet
:mrgreen:
Dus, dat.

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 01 feb 2005 21:50

regenboog schreef:In Veenendaal heb je aan de prins Bernardlaan een winkeltje (het heet hijaaz ofzo) waar ze hele mooie soort galarokken verkopen voor maar tien euro.
In Veenendaal moet je zeker kunnen slagen. Ik zou zeggen:kom gewoon een keertje bij ons in het 'dorp' shoppen.

whaaa k moet echt weer snel naar veenendaal komen!! :D
btw.. lange rokken haal k zelf bij: college style (ja echt.. :oops:) en bij Jackpot hebben ze ook best wel lange rokken, egt supers als je t mij vraagt :D voor mij zijn ze iets te lang, maar ik ben dan ook paar cm kleiner maar owkeej Jackpot wil k dus ckr wel aanraden! :D

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 01 feb 2005 22:18

en over rokken bij de h&m.. k had dr 1 gekocht.. k was dr egt blij mee..
doe k m thuis aan (net na dat k m niet meer kon terugbrengen.. heel slim..)
zegt mn ma, nou zeg, moet je es aan achterkant kijken.. blijkt dat ie verkeert in elkaar gezet is, en dus hangt model niet egt goed.. :(
en dat was niet enige rok van h&m die dat had, k ben dr op gaan letten :wink: mss ligt t aan mij dat k dr niet gelijk goed naar heb gekeken maar toch zou k ff goed kijken! (sowieso naar alles wat dr mis mee kan zijn met alle kleren gaatjes bijv.. net zo'n ramp :x )

Toriso
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Toriso » 01 feb 2005 22:46

Ach ik zou zeggen, kijk eens naar de Google Adverenties onder aan deze pagina. Daar worden lange rokken online aangeboden. 'T is maar een tip :idea:
Niet het aanzien, maar het wezen!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 01 feb 2005 23:16

Heel apart mariekje!

Rokken van Jackpot vind ik net zo fout als college style. Belachelijk duur, en kvind ze er niet uit zien!
Ik heb ong 5 rokken van de H&M, helemaal niets, maar dan ook NIETS mee aan de hand. Heel wonderlijk :roll:

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 02 feb 2005 18:59

hahah ja toen k vanochtend voor mn klerenkast stond bedacht k dat Jackpot eigenlijk net zo iets is, behalve dan dat Jackpot wél broeken heeft.. maar iig qua prijsklasse maarja moet dr wat voor over hebben opzich.. k bedoel.. meeste rokken lijken niet voor mij gemaakt, en van Jackpot en CollegeStyle blijkbaar wel.. wel balen van prijs maarjaa

ben iig blij dat rokken van H&M bij jou wel goed zijn!! k heb t wss niet echt getroffen :wink:
k bedacht dat k nog iets was vergeten te zeggen (warhoofd.. :?) maar dat H&M verders wel leuke spullen hebben! en prijzen zijn vaak ook wel leuk :mrgreen:

btw dank je dat de rokken van Jackpot er niet uitzien :P k zie dr wss gewoon niet uit :mrgreen: maarjaa zolang ze bij mij goed zitten en ik dr blij mee ben achjaa.. smaken verschillen :D (wss ben k toch meer het bloemetjes, ruiten, zulk soort dingen type..)

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 05 feb 2005 20:57

Acire schreef:Heel apart mariekje!

Rokken van Jackpot vind ik net zo fout als college style. Belachelijk duur, en kvind ze er niet uit zien!
Ik heb ong 5 rokken van de H&M, helemaal niets, maar dan ook NIETS mee aan de hand. Heel wonderlijk :roll:

Heb een supermooie rok van Jackpot..Hij is een btje heel netjes haha maar wel heel mooi. En guess waar ik um vandaan heb...Van de Wegwijs hahahaha.

langbeen
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor langbeen » 08 feb 2005 22:59

Iedereen bedankt voor alle lange-rokken-tips! Ik ga binnenkort maar eens op zoek, 't gaat vast lukken.

Groetjes, Langbeen

Terug naar “Archief”