Moderator: Moderafo's
Raido schreef:Hebben we ook, maar pedofilie blijft een zonde... waar wil je heen? Dat het geen zonde is?
peentje schreef:Dus verknipterefo, jij gaat zulke zaken met je verstand beredeneren
Riska schreef:Pedofilie is en blijft gevaarlijk (...)
Het kwaad dat aangericht wordt bij kleine kinderen maar ook bij pubers, is onmetelijk groot.
VerknipteRefo schreef:Heterofilie is en blijft gevaarlijk.
Het kwaad dat aangericht wordt bij een vrouw die verkracht wordt is onmetelijk groot
verknipterefo schreef:Riska schreef:Pedofilie is en blijft gevaarlijk (...)
Het kwaad dat aangericht wordt bij kleine kinderen maar ook bij pubers, is onmetelijk groot.
Heterofilie is en blijft gevaarlijk.
Het kwaad dat aangericht wordt bij een vrouw die verkracht wordt is onmetelijk groot.
Gelukkig zijn er ook heterofielen die niet verkrachten.
En gelukkig zijn er ook pedofielen die niet verkrachten.
Ben het met je eens, toch zijn er genoeg mishandelende vrouwen, die mogen ook genoemd worden (ja ik voel me weer eens aangesproken als het over "mannen" gaat).sela schreef:jeah! pzies
kon je dat de in je laatste alinea omschreven personen maar duidelijk maken..
Ik zal maar beginnen waarvan ik denk dat het vandaan komt, ik kom uit een gezin met 4 kinderen een oudere zus een oudere broer en een jonger broertje, ik ben de derde,mijn herinneringen gaan terug naar heel lang geleden, ik denk dat ik iets van 5 jaar was, toen ik van m'n oudere broer {9 a 10} toen, in bed bij hem moest komen liggen, hij zei altijd dat we man en vrouw speelde,voor de rest kan ik me er niet zoveel meer van herinneren,wel van wat later,ik was 10 jaar toen het weer begon en het duurde tot m'n 13de zoiets,al die tijd werd ik sexueel misbruikt door m'n broer, totdat ik in de gaten kreeg dat dat niet normaal was en me ging verzetten.Hij probeerde het nog wel gewoon {door me b.v. te betasten als ik sliep} maar ik bleef volhouden,zo leefde ik verder
Raido schreef:Omdat het kind geen woorden heeft voor de daad, dus lijd die persoon er dan niet echt onder, tot dat ze weet wat het was, dan vlamt die pijn zo extreem op..
Raido schreef:Ben het met je eens, toch zijn er genoeg mishandelende vrouwen, die mogen ook genoemd worden (ja ik voel me weer eens aangesproken als het over "mannen" gaat).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten