Moderator: Moderafo's
Pieter schreef:Elders op dit forum stelt Sabra dat de positie van vrouwen in de islam en van vrouwen in de SGP-achterban vergelijkbaar zou zijn.
In beide subculturen wordt de vrouw volgens hem achtergesteld. Sabra noemt daarbij o.a. het vrouwenstandpunt van (een deel van) de SGP.
Ben je het hiermee (on)eens, en waarom?
joepie schreef:MM, als je een man met de broek aan wil, dan heb je wel de verkeerde aangezien hij al zeer snel bij jou de broek uit deed en ook bij anderen.
Dus laat mij dan inderdaad maar een man hebben die de broek aan houd als het nodig is.
En hoe kom jij er bij dat ik geen SGP vrouw ben? Jij dan wel?
La me niet lachten
Gershwin schreef:Inderdaad, zeghou de broek maar gewoon aan, ook als je vrouw bent, lijkt me wel zo kuisch. Maar, vinden de voorstanders van emancipatie niet dat het handig is als 1 iemand standaard de doorslag geeft in dilemma's? (zei hij met een gemene ondertoon in de stem)
Elders op dit forum stelt Sabra dat de positie van vrouwen in de islam en van vrouwen in de SGP-achterban vergelijkbaar zou zijn.
In beide subculturen wordt de vrouw volgens hem achtergesteld. Sabra noemt daarbij o.a. het vrouwenstandpunt van (een deel van) de SGP.
Ben je het hiermee (on)eens, en waarom?
joepie schreef:En hoe kom jij er bij dat ik geen SGP vrouw ben? Jij dan wel?
La me niet lachten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten