Moderator: Moderafo's
in het OT zie je bijvoorbeeld dat Saul geroepen wordt! HEEL duidelijk. Maar later blijkt dat hij niet zo gelovig was...
Corne van 't Hof schreef:Slechte voorbeelden moeten we natuurlijk niet als voorbeeld gaan stellen.
Gershwin schreef:Maar even back to the basics:
hoe kan iemand die niet gelovig is, toch direct geroepen worden dan, volgens jullie? Ik geloof daar niet in.
Gershwin schreef:Maar even back to the basics:
hoe kan iemand die niet gelovig is, toch direct geroepen worden dan, volgens jullie? Ik geloof daar niet in.
je hoeft niet per definitie boven ze te gaan staan om het fenomeen af te wijzen.Dit zegt ons genoeg over onbekeerde ambtsdragers. Laten wij niet boven hen gaan staan, ze zijn van God geroepen.
ik geloof hier niks van. Dat zal vast wel een soort geloof zijn, maar niet datgene wat God bedoeld.Iemand kan een ander in het geloof versterken en zelf toch een vreemdeling van het geloof zijn.
ik geloof hier niks van. Dat zal vast wel een soort geloof zijn, maar niet datgene wat God bedoeld.[/quote]Iemand kan een ander in het geloof versterken en zelf toch een vreemdeling van het geloof zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten