Kan ik u ook nog op een foto bewonderenRECI-TATIVO schreef:Hadnig weet ik gelijk hoe het mijn collega's van de csa eruit zien!![]()

Moderator: Moderafo's
Ow ik dacht dat je er wel was. En beterschap.RECI-TATIVO schreef:jip_86 schreef:Kan ik u ook nog op een foto bewonderenRECI-TATIVO schreef:Hadnig weet ik gelijk hoe het mijn collega's van de csa eruit zien!![]()
Dat wordt lastig, ik was er niet, was graag gekomen, is 4 km bij mijn woon- en verblijfplaats vandaan, maar ik zit met mijn gezondheid!
Johanna schreef:ehm,
Is het leeftijdsgemiddelde op dit forum zo laag of was er een bepaalde leeftijdsgrens voor deze meeting? Alleen voor mensen onder de 25 jaar!![]()
Johanna
Funlover schreef:jacob schreef:En de opelijke bekening van Funlover dat ze me aardig vind/vond
Hahaha...streep dat vond maar door!! Want ik vind je nog steeds erg aardig!! Whoeiii ik mis je gesprekken!
jacob schreef:Funlover schreef:jacob schreef:En de opelijke bekening van Funlover dat ze me aardig vind/vond
Hahaha...streep dat vond maar door!! Want ik vind je nog steeds erg aardig!! Whoeiii ik mis je gesprekken!
Weet niet of me marja daar zo blij zou zijnEn hoe diep waaren onze gespreken ook al weer dan na 2 breeze's van mij
![]()
En waar zijn die foto's van legodoos. Mis nog wat foto's van me en van een bepaald knaagdier
Was ook een hele verassing om een margrietjuhhh opeens te onmoeten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten